Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dagquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lompe vond je het topic dat je las vanmorgen geen goed plan?
AfterNB SC topicquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dag
Omdat het kan!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet dan?
Vond je post al zo lullighaha
Misschien ben ik iets eerder, waarschijnlijk ga ik toch vroeg naar huis vanuit het werk, laat het je wel even weten via WA.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben ook later ivm werk, ben er dezelfde tijd als Horkie...
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dv en leeell geloof ik. Ik vertrek hier rond twee uur pas.
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!
Meh, dat is wel matigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinken
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen zin om 15 km ofzo te fietsen naar station
ja dorpquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.
Wat ben jij voor een eikel? Zit ik hier te wachten omdat we dan tegelijk op centraal aan zouden komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben nu van de pond af, ik ben er bijna.
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden manwaar moet ik zijn ?
Sukkelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje ik zit nog op m'n werk
nee, de autisten zitten thuisquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.
nee jij eindigt moederziel alleen achter je computerscherm met je L4Dquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ach, ik eindig morgen tenminste niet in een nieuwe video die op heel FOK! wordt verspreid.
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Nestalgie het volgende:
oke ik ben net aangekomen en wat heeft dv een geil pakkie aan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
ik kan het niet vinden
wie haalt me op? ik sta bij het hipstercafe aan de biocola te lurken
En dan stuur jij ze door naar mij natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.
jij naar mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan stuur jij ze door naar mij natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
oke ben nu alweer in de tram naar huis, ik keek door het raampje en wat ik daar zag..___!!!
nooit meer.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
oke ben nu alweer in de tram naar huis, ik keek door het raampje en wat ik daar zag..___!!!
nooit meer.
Ik heb je wa nietquote:
volgende week als je wiltquote:
voor zover wat ik zag was de meet met pz een stille vergadering.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
uhauhauhauha ik ben er nu net een uurtje, echt gezellig.
We hebben net Dungeons & Dragons gespeeld![]()
![]()
en Spaghetti is out gegaan na 4 bier HUHEUEHUEHE.
Ohja, Dromenvangertje ligt kennelijk in de slaapkamer met Ro-Ald
so kk dronke ben ik kk he
Wat zijn de leeftijden daar trouwens? benieuwdquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
Blij dat ik er niet ben dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker spermameet ik kom wel hihiih
Gekkenhuis hierquote:
Ik voel me nog hardstikke goed hoor. Maar jij zou toch ook nog komen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
Ik ben er. Ben ik zo onzichtbaar voor je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar jij zou toch ook nog komen?
met dit tuig zit ik dus in de treinquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef So_Surreal het volgende:
Vet gare meet, er mocht helemaal niks.
Ik mocht niet eens vuurwerk afsluiten, wc papier in de fik steken enz
, vet gaar man :S :S :S
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
met dit tuig zit ik dus in de trein
kkklappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
Er wordt dan rekening met je gehouden en dat is gewoon triest
ik weet niet of je mij bedoeld maar ik had gemeld dat ik niet kwamquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
oh boehoe meid het is maar een lijstjequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Wel eens ja. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht hebquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
Nou. Op zolder gearriveerd. Eerst SV nog geloodst naar zijn trein en daarna die van mij maar eens gepakt. Mèèèn wat was die ver heen. Toen ik 'm zijn trein in kwakte wel weer enigszins bij gelukkig.
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht heb!
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef So_Surreal het volgende:
Die sma tegenover me in de trein weigert gewoon mijn m&m's, de bitch...
Zeer eens voortaan gewoon via dm of pm een meet regelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
hetzelfde hier, lekker gedouched etc en nogmaals bedankt allemaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gedoucht en fresh.
dastan nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
Denk dat die als die thuis is gelijk op zijn bed gaat liggenquote:
Heb je kans van inderdaad. Was een zeer puicke meet. Behalve dat vuurwerk dan. Dat vond ik echt niet nodig. Maar het was wel de klapper op de meet om zo maar te zeggen.quote:Denk dat die als die thuis is gelijk op zijn bed gaat liggenhaha
Weltruste allemaal!
Komt er geen Sinterklaas meet op FOK!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je kans van inderdaad. Was een zeer puicke meet. Behalve dat vuurwerk dan. Dat vond ik echt niet nodig. Maar het was wel de klapper op de meet om zo maar te zeggen.
Werken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:37 schreef Equites het volgende:
Is zon meet zo vroeg klaar?[quote]Op zaterdag 17 november 2012 02:37 schreef Equites het volgende:
Wat doen jullie smiddags dan
True, maar niemand wou blijven slapen in een zeecontainer.quote:je hoort toch snachts helemaal gek te gaan.
Je was er toch zelf bij? :squote:Op zaterdag 17 november 2012 03:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Voor middernacht alweer klaar ja? knalfuif zal dat zijn geweest.
Ik zou ook echt komen maar was/ben geslooptquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Waar ben je dan?quote:
Ben je nu net pas thuis?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo,ik ben eindelijk thuis
Hoe en wat volgt later, nu eerst slapen
Ook een lekker kutantwoord hequote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wow nu pasquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als het haar echte haarkleur is dan was het denk ik een gemuteerde smurfquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef So_Surreal het volgende:
Hahahaha die SV
Ik ben nu net wakker, beetje brak.
Smerige tering jenever.
Er was nog een meisje met blauw haar op centraal, wilde vragen of dat d'r echte haarkleur was...
De teringquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Ja klopt, maar blijkbaar was er iets gewijzigd in de vertreksporen ofsoquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?
Kut is het zeker, maar ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.
Wel mooi kut trouwens, vooral ook van je bril
In de kou ook nogquote:
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV kon je niet naar een cafe daar en gewoon verder zuipen?
Echt kut voor je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te maken
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen.
Toen rond een uur of 07:00 kwam de trein en daar ben ik ingestapt. Na een overstap op Adam sloterdijk ben ik veilig thuis gekomen rond een uur of 08:30
janke johquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Het is weer eens iets anders dan in een park blijven hequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aww sv. Goed dat je iig nog veilig en heel bent! Wel erg zonde van je bril. Maar laat dit wel een les voor iedereen zijn om niet veel te gaan drinken met mensen van het Interne als je nog lang en in je eentje terug moet reizen.
Gatverdammequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik was trouwens ook wel lam hoor, smerige jenever
Leell die vals speelt met kaartje blazen waarom ik die ruitenwisservloeistof moest drinken__
Waarom was je d'r nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeHad ik wel bij willen zijn
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapenquote:
smoesjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
paardrijden, ben je blank ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
Vanbinnen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
paardrijden, ben je blank ofzo?
Boehoequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik was trouwens ook wel lam hoor, smerige jenever
Leell die vals speelt met kaartje blazen waarom ik die ruitenwisservloeistof moest drinken__
5 uur wachten! respectquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen.
Toen rond een uur of 07:00 kwam de trein en daar ben ik ingestapt. Na een overstap op Adam sloterdijk ben ik veilig thuis gekomen rond een uur of 08:30
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
paardrijden, ben je blank ofzo?
Tyrone Spong houd ook van paardrijden hoorquote:
Wie is datquote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tyrone Spong houd ook van paardrijden hoor
Dat moet je ook als een baas met bitterlemon mixen, je bent toch geen 50quote:
Smaken verschillen ik hoef 't nietquote:Op zondag 18 november 2012 06:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat moet je ook als een baas met bitterlemon mixen, je bent toch geen 50
Ook niet met bitterlemon!?quote:Op zondag 18 november 2012 06:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smaken verschillen ik hoef 't niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet niet zeggen dat je wit van binnen bent btwThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]Ik ben roze van binnen met een vleugje wit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet niet zeggen dat je wit van binnen bent btw![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan in een park blijven he
Ik.quote:Op zondag 18 november 2012 05:49 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft er nog gescoord op de meet dan?
Huh ik ging toch alleen naar huis ?quote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik.
Ben mee naar huis gegaan met een 10/10
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.quote:Op zondag 18 november 2012 06:17 schreef smitjew het volgende:
Wat heeft iedereen opeens tegen jenever, tik zo flesje weg
Geen stereotype maar ook niet normaalquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.
Maar wat vonden jullie allemaal van de FOK!ers die jullie hebben ontmoet? Stereotype of toch best normaal?
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.
Maar wat vonden jullie allemaal van de FOK!ers die jullie hebben ontmoet? Stereotype of toch best normaal?
Zo beschrijf jij FOK!kers?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.
Wat was er abnormaal aan ze?quote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen stereotype maar ook niet normaal
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.
Jajajaquote:
Het zijn FOK!kersquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat was er abnormaal aan ze?
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
Helaas nietquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar die was niet op deze nachtbaggerbijeenkomst
Nou het kan er mee door.quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn FOK!kers![]()
Uhm F-cup groot genoeg?
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeldquote:Op maandag 19 november 2012 20:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het kan er mee door.
Maar zijn het een beetje alternatievelingen? ICT'ers? Niet helemaal sociaal capabel? Zo zie ik de meesten namelijk voor me.
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeld
En wat nou "het kan er mee door"![]()
![]()
Handje volquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.
Nah, maak maar vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is geen sc en topic kan wel dicht nu he
Nee die blijven prive voor de mensen die op de meet zijn geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Piye het volgende:
Waar zijn de foto's? Komen die hier nog?
RELLUHHHHquote:
LompeZemmel baasquote:
Er is gevingerd, hoorde ik.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is gevingerd, hoorde ik.
Op jouw foto's ja.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet?quote:
Ik hoorde dat ze Spaghettivreter hebben gedrogeerd en misbruikt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja precies, zogenaamd.quote:
Dat zouden we nooit doen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Spaghettivreter hebben gedrogeerd en misbruikt.
Zal de gastheer/vrouw leren, beetje geld gaan uit geven geven aan drank voor mensen van het internet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Best wel triest als je zegt dat je komt en dan niet opkomen dagen
Je moet er wel een beetje van genieten, als ie straks dicht is kan het niet meer.quote:
Ik geniet van elke post jeweet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van genieten, als ie straks dicht is kan het niet meer.
Gebandquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar zijn al die oldschool baggeraars die binnen 10 minuten een topic vol hadden?
Of dit inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Oh wacht dat zijn allemaal mods nu hahahahahaaaahahahaeinzeinzelf111!!
quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Oh wacht dat zijn allemaal mods nu hahahahahaaaahahahaeinzeinzelf111!!
True, maar dit topic is best verleidelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Af en toe moeten we tegen onszelf in bescherming worden genomen
Als me ouders weer weg zijn een keer laat ik het wel wetenquote:
Klopt, daarom posten we er nu ook.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
True, maar dit topic is best verleidelijk.
Waarheid.quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarom posten we er nu ook.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als me ouders weer weg zijn een keer laat ik het wel wetenmoet dan ook uitkomen met werk enzo
Hey ik weet wie jij bentquote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik.
Ben mee naar huis gegaan met een 10/10
Café's trashen is remlof weer goed in.quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad beter dan een cafe of zo.
wat moet ik vertellenquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat we nog wachten op jouw verhaal.
Remlof heb ik nog niet gemeet volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Café's trashen is remlof weer goed in.
Dat is wel jammer man. Haal anders bij IKEA wat goedkope meuk om te slopen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet wel dat dan eventueel alles beneden wat kan breken even verhuist word naar boven
Met zun alle gewoon een café of discotheek in lijkt me ook tofquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad beter dan een cafe of zo.
Ik wel, toffe gast.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Remlof heb ik nog niet gemeet volgens mij.
Ik ook. Wat zullen we eens met dit topic uithalen?quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, hij is nog niet dicht, ik zie mogelijkheden!
Nog geen idee, wel irritant dat ik hier dus geen quote-alert van krijgquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Wat zullen we eens met dit topic uithalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |