Wat was er abnormaal aan ze?quote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen stereotype maar ook niet normaal
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.
Jajajaquote:
Het zijn FOK!kersquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat was er abnormaal aan ze?
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
Helaas nietquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar die was niet op deze nachtbaggerbijeenkomst
Nou het kan er mee door.quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn FOK!kers![]()
Uhm F-cup groot genoeg?
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeldquote:Op maandag 19 november 2012 20:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het kan er mee door.
Maar zijn het een beetje alternatievelingen? ICT'ers? Niet helemaal sociaal capabel? Zo zie ik de meesten namelijk voor me.
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeld
En wat nou "het kan er mee door"![]()
![]()
Handje volquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.
Nah, maak maar vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is geen sc en topic kan wel dicht nu he
Nee die blijven prive voor de mensen die op de meet zijn geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Piye het volgende:
Waar zijn de foto's? Komen die hier nog?
RELLUHHHHquote:
LompeZemmel baasquote:
Er is gevingerd, hoorde ik.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is gevingerd, hoorde ik.
Op jouw foto's ja.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is gevingerd, hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |