Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Ja klopt, maar blijkbaar was er iets gewijzigd in de vertreksporen ofsoquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?
Kut is het zeker, maar ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.
Wel mooi kut trouwens, vooral ook van je bril
In de kou ook nogquote:
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV kon je niet naar een cafe daar en gewoon verder zuipen?
Echt kut voor je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te maken
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen.
Toen rond een uur of 07:00 kwam de trein en daar ben ik ingestapt. Na een overstap op Adam sloterdijk ben ik veilig thuis gekomen rond een uur of 08:30
janke johquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
Er wordt dan rekening met je gehouden en dat is gewoon triest
Het is weer eens iets anders dan in een park blijven hequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aww sv. Goed dat je iig nog veilig en heel bent! Wel erg zonde van je bril. Maar laat dit wel een les voor iedereen zijn om niet veel te gaan drinken met mensen van het Interne als je nog lang en in je eentje terug moet reizen.
Gatverdammequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik was trouwens ook wel lam hoor, smerige jenever
Leell die vals speelt met kaartje blazen waarom ik die ruitenwisservloeistof moest drinken__
Waarom was je d'r nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeHad ik wel bij willen zijn
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapenquote:
smoesjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
paardrijden, ben je blank ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
Vanbinnen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
paardrijden, ben je blank ofzo?
Boehoequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik was trouwens ook wel lam hoor, smerige jenever
Leell die vals speelt met kaartje blazen waarom ik die ruitenwisservloeistof moest drinken__
5 uur wachten! respectquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen.
Toen rond een uur of 07:00 kwam de trein en daar ben ik ingestapt. Na een overstap op Adam sloterdijk ben ik veilig thuis gekomen rond een uur of 08:30
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
paardrijden, ben je blank ofzo?
Tyrone Spong houd ook van paardrijden hoorquote:
Wie is datquote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tyrone Spong houd ook van paardrijden hoor
Dat moet je ook als een baas met bitterlemon mixen, je bent toch geen 50quote:
Smaken verschillen ik hoef 't nietquote:Op zondag 18 november 2012 06:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat moet je ook als een baas met bitterlemon mixen, je bent toch geen 50
Ook niet met bitterlemon!?quote:Op zondag 18 november 2012 06:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smaken verschillen ik hoef 't niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet niet zeggen dat je wit van binnen bent btwThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]Ik ben roze van binnen met een vleugje wit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet niet zeggen dat je wit van binnen bent btw![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan in een park blijven he
Ik.quote:Op zondag 18 november 2012 05:49 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft er nog gescoord op de meet dan?
Huh ik ging toch alleen naar huis ?quote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik.
Ben mee naar huis gegaan met een 10/10
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.quote:Op zondag 18 november 2012 06:17 schreef smitjew het volgende:
Wat heeft iedereen opeens tegen jenever, tik zo flesje weg
Geen stereotype maar ook niet normaalquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.
Maar wat vonden jullie allemaal van de FOK!ers die jullie hebben ontmoet? Stereotype of toch best normaal?
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zit alcohol in toch? Niks mis mee dus.
Maar wat vonden jullie allemaal van de FOK!ers die jullie hebben ontmoet? Stereotype of toch best normaal?
Zo beschrijf jij FOK!kers?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.
Wat was er abnormaal aan ze?quote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen stereotype maar ook niet normaal
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kende ik bijna allemaal al, gewoon, normale lui, goed om een biertje mee te drinken.
Jajajaquote:
Het zijn FOK!kersquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat was er abnormaal aan ze?
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
En heeft Huppelmuts een beetje grote tieten?
Helaas nietquote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar die was niet op deze nachtbaggerbijeenkomst
Nou het kan er mee door.quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn FOK!kers![]()
Uhm F-cup groot genoeg?
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeldquote:Op maandag 19 november 2012 20:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het kan er mee door.
Maar zijn het een beetje alternatievelingen? ICT'ers? Niet helemaal sociaal capabel? Zo zie ik de meesten namelijk voor me.
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een verkeerd beeld
En wat nou "het kan er mee door"![]()
![]()
Handje volquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is geen G-cup, natuurlijk maar wel een goed handje vol.
Nah, maak maar vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is geen sc en topic kan wel dicht nu he
Nee die blijven prive voor de mensen die op de meet zijn geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Piye het volgende:
Waar zijn de foto's? Komen die hier nog?
RELLUHHHHquote:
LompeZemmel baasquote:
Er is gevingerd, hoorde ik.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is gevingerd, hoorde ik.
Op jouw foto's ja.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet?quote:
Ik hoorde dat ze Spaghettivreter hebben gedrogeerd en misbruikt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja precies, zogenaamd.quote:
Dat zouden we nooit doen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Spaghettivreter hebben gedrogeerd en misbruikt.
Zal de gastheer/vrouw leren, beetje geld gaan uit geven geven aan drank voor mensen van het internet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Best wel triest als je zegt dat je komt en dan niet opkomen dagen
Je moet er wel een beetje van genieten, als ie straks dicht is kan het niet meer.quote:
Ik geniet van elke post jeweet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van genieten, als ie straks dicht is kan het niet meer.
Gebandquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar zijn al die oldschool baggeraars die binnen 10 minuten een topic vol hadden?
Of dit inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Oh wacht dat zijn allemaal mods nu hahahahahaaaahahahaeinzeinzelf111!!
quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
Oh wacht dat zijn allemaal mods nu hahahahahaaaahahahaeinzeinzelf111!!
True, maar dit topic is best verleidelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Af en toe moeten we tegen onszelf in bescherming worden genomen
Als me ouders weer weg zijn een keer laat ik het wel wetenquote:
Klopt, daarom posten we er nu ook.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
True, maar dit topic is best verleidelijk.
Waarheid.quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarom posten we er nu ook.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als me ouders weer weg zijn een keer laat ik het wel wetenmoet dan ook uitkomen met werk enzo
Hey ik weet wie jij bentquote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik.
Ben mee naar huis gegaan met een 10/10
Café's trashen is remlof weer goed in.quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad beter dan een cafe of zo.
wat moet ik vertellenquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat we nog wachten op jouw verhaal.
Remlof heb ik nog niet gemeet volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Café's trashen is remlof weer goed in.
Dat is wel jammer man. Haal anders bij IKEA wat goedkope meuk om te slopen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet wel dat dan eventueel alles beneden wat kan breken even verhuist word naar boven
Met zun alle gewoon een café of discotheek in lijkt me ook tofquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad beter dan een cafe of zo.
Ik wel, toffe gast.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Remlof heb ik nog niet gemeet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |