De teringquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo,ik ben eindelijk thuis
Hoe en wat volgt later, nu eerst slapen
Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was idd in slaap gevallen in de trein ja, en het was ook nog eens de verkeerde trein
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen
Ja klopt, maar blijkbaar was er iets gewijzigd in de vertreksporen ofsoquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh Oerbeer had je toch gebracht naar de spoor die je moest hebben?
Kut is het zeker, maar ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer geef je je nummer maar, had je vanaf daar nog de trein naar Hoorn kunnen pakken en bij mij kunnen pitten.
Wel mooi kut trouwens, vooral ook van je bril
In de kou ook nogquote:
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV kon je niet naar een cafe daar en gewoon verder zuipen?
Echt kut voor je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had geen geld meer, om het verhaal compleet te maken
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar het was een gezellige meet.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was de trein naar Heerhugowaard en ben daar uitgestapt, waar ik bijna 5 uur mocht wachten op de eerste trein___!!! bril ook nog gejat in de trein, maar had thuis gelukkig nog een reservebril liggen.
Toen rond een uur of 07:00 kwam de trein en daar ben ik ingestapt. Na een overstap op Adam sloterdijk ben ik veilig thuis gekomen rond een uur of 08:30
janke johquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
Er wordt dan rekening met je gehouden en dat is gewoon triest
Het is weer eens iets anders dan in een park blijven hequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aww sv. Goed dat je iig nog veilig en heel bent! Wel erg zonde van je bril. Maar laat dit wel een les voor iedereen zijn om niet veel te gaan drinken met mensen van het Interne als je nog lang en in je eentje terug moet reizen.
Gatverdammequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik was trouwens ook wel lam hoor, smerige jenever
Leell die vals speelt met kaartje blazen waarom ik die ruitenwisservloeistof moest drinken__
Waarom was je d'r nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeHad ik wel bij willen zijn
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapenquote:
smoesjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
paardrijden, ben je blank ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik al de hele week gewerkt had en fucking spierpijn had van paardrijden en m'n poten fucking pijn doen en ik vanochtend weer om 8 uur moest beginnen. Ik was zo moe dat ik al om half 12 ging slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |