met dit tuig zit ik dus in de treinquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef So_Surreal het volgende:
Vet gare meet, er mocht helemaal niks.
Ik mocht niet eens vuurwerk afsluiten, wc papier in de fik steken enz
, vet gaar man :S :S :S
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
met dit tuig zit ik dus in de trein
kkklappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
Er wordt dan rekening met je gehouden en dat is gewoon triest
ik weet niet of je mij bedoeld maar ik had gemeld dat ik niet kwamquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
oh boehoe meid het is maar een lijstjequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Wel eens ja. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht hebquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
Nou. Op zolder gearriveerd. Eerst SV nog geloodst naar zijn trein en daarna die van mij maar eens gepakt. Mèèèn wat was die ver heen. Toen ik 'm zijn trein in kwakte wel weer enigszins bij gelukkig.
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht heb!
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef So_Surreal het volgende:
Die sma tegenover me in de trein weigert gewoon mijn m&m's, de bitch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |