Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dagquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lompe vond je het topic dat je las vanmorgen geen goed plan?
AfterNB SC topicquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dag
Omdat het kan!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet dan?
Vond je post al zo lullighaha
Misschien ben ik iets eerder, waarschijnlijk ga ik toch vroeg naar huis vanuit het werk, laat het je wel even weten via WA.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben ook later ivm werk, ben er dezelfde tijd als Horkie...
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dv en leeell geloof ik. Ik vertrek hier rond twee uur pas.
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!
Meh, dat is wel matigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinken
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen zin om 15 km ofzo te fietsen naar station
ja dorpquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.
Wat ben jij voor een eikel? Zit ik hier te wachten omdat we dan tegelijk op centraal aan zouden komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben nu van de pond af, ik ben er bijna.
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden manwaar moet ik zijn ?
Sukkelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje ik zit nog op m'n werk
nee, de autisten zitten thuisquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.
nee jij eindigt moederziel alleen achter je computerscherm met je L4Dquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ach, ik eindig morgen tenminste niet in een nieuwe video die op heel FOK! wordt verspreid.
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Nestalgie het volgende:
oke ik ben net aangekomen en wat heeft dv een geil pakkie aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |