Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dagquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lompe vond je het topic dat je las vanmorgen geen goed plan?
AfterNB SC topicquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe eens DM dan, ik lees 3827493824983 topics per dag
Omdat het kan!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet dan?
Vond je post al zo lullighaha
Misschien ben ik iets eerder, waarschijnlijk ga ik toch vroeg naar huis vanuit het werk, laat het je wel even weten via WA.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben ook later ivm werk, ben er dezelfde tijd als Horkie...
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dv en leeell geloof ik. Ik vertrek hier rond twee uur pas.
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, mooi treinzitten dus al. Ik ben blij dat ik deze keer ook gewoon met het OV kan, biertjes mee en gaon!
Meh, dat is wel matigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga met de auto naar station dus ik moet ff tellen hoeveel bier ik kan gaan drinken
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen zin om 15 km ofzo te fietsen naar station
ja dorpquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik dan ook wel weer. Bus pakken naar het station is geen optie? ohnee, die reed niet tot laat.
Wat ben jij voor een eikel? Zit ik hier te wachten omdat we dan tegelijk op centraal aan zouden komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben nu van de pond af, ik ben er bijna.
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden manwaar moet ik zijn ?
Sukkelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Nee geintje ik zit nog op m'n werk
nee, de autisten zitten thuisquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen tot je op een parkeerplaats komt. Daar zie je vanzelf een paar auti's staan.
nee jij eindigt moederziel alleen achter je computerscherm met je L4Dquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ach, ik eindig morgen tenminste niet in een nieuwe video die op heel FOK! wordt verspreid.
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Nestalgie het volgende:
oke ik ben net aangekomen en wat heeft dv een geil pakkie aan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
ik kan het niet vinden
wie haalt me op? ik sta bij het hipstercafe aan de biocola te lurken
En dan stuur jij ze door naar mij natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pics in pm of wa. Alvast bedankt.
jij naar mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan stuur jij ze door naar mij natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
oke ben nu alweer in de tram naar huis, ik keek door het raampje en wat ik daar zag..___!!!
nooit meer.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
oke ben nu alweer in de tram naar huis, ik keek door het raampje en wat ik daar zag..___!!!
nooit meer.
Ik heb je wa nietquote:
volgende week als je wiltquote:
voor zover wat ik zag was de meet met pz een stille vergadering.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
uhauhauhauha ik ben er nu net een uurtje, echt gezellig.
We hebben net Dungeons & Dragons gespeeld![]()
![]()
en Spaghetti is out gegaan na 4 bier HUHEUEHUEHE.
Ohja, Dromenvangertje ligt kennelijk in de slaapkamer met Ro-Ald
so kk dronke ben ik kk he
Wat zijn de leeftijden daar trouwens? benieuwdquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
Blij dat ik er niet ben dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker spermameet ik kom wel hihiih
Gekkenhuis hierquote:
Ik voel me nog hardstikke goed hoor. Maar jij zou toch ook nog komen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
Ik ben er. Ben ik zo onzichtbaar voor je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar jij zou toch ook nog komen?
met dit tuig zit ik dus in de treinquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef So_Surreal het volgende:
Vet gare meet, er mocht helemaal niks.
Ik mocht niet eens vuurwerk afsluiten, wc papier in de fik steken enz
, vet gaar man :S :S :S
Succesquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
met dit tuig zit ik dus in de trein
kkklappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
Er wordt dan rekening met je gehouden en dat is gewoon triest
ik weet niet of je mij bedoeld maar ik had gemeld dat ik niet kwamquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Trouwens vind ik het wel schandalig dat.mensen die zichzelf op zeker zetten en dan niet komen.
oh boehoe meid het is maar een lijstjequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Wel eens ja. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht hebquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
Nou. Op zolder gearriveerd. Eerst SV nog geloodst naar zijn trein en daarna die van mij maar eens gepakt. Mèèèn wat was die ver heen. Toen ik 'm zijn trein in kwakte wel weer enigszins bij gelukkig.
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjes van je dat je hem in ieder geval naar zijn trein gebracht heb!
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef So_Surreal het volgende:
Die sma tegenover me in de trein weigert gewoon mijn m&m's, de bitch...
Zeer eens voortaan gewoon via dm of pm een meet regelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
hetzelfde hier, lekker gedouched etc en nogmaals bedankt allemaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gedoucht en fresh.
dastan nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
Denk dat die als die thuis is gelijk op zijn bed gaat liggenquote:
Heb je kans van inderdaad. Was een zeer puicke meet. Behalve dat vuurwerk dan. Dat vond ik echt niet nodig. Maar het was wel de klapper op de meet om zo maar te zeggen.quote:Denk dat die als die thuis is gelijk op zijn bed gaat liggenhaha
Weltruste allemaal!
Komt er geen Sinterklaas meet op FOK!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je kans van inderdaad. Was een zeer puicke meet. Behalve dat vuurwerk dan. Dat vond ik echt niet nodig. Maar het was wel de klapper op de meet om zo maar te zeggen.
Werken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:37 schreef Equites het volgende:
Is zon meet zo vroeg klaar?[quote]Op zaterdag 17 november 2012 02:37 schreef Equites het volgende:
Wat doen jullie smiddags dan
True, maar niemand wou blijven slapen in een zeecontainer.quote:je hoort toch snachts helemaal gek te gaan.
Je was er toch zelf bij? :squote:Op zaterdag 17 november 2012 03:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Voor middernacht alweer klaar ja? knalfuif zal dat zijn geweest.
Ik zou ook echt komen maar was/ben geslooptquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Waar ben je dan?quote:
Ben je nu net pas thuis?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo,ik ben eindelijk thuis
Hoe en wat volgt later, nu eerst slapen
Ook een lekker kutantwoord hequote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wow nu pasquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als het haar echte haarkleur is dan was het denk ik een gemuteerde smurfquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:01 schreef So_Surreal het volgende:
Hahahaha die SV
Ik ben nu net wakker, beetje brak.
Smerige tering jenever.
Er was nog een meisje met blauw haar op centraal, wilde vragen of dat d'r echte haarkleur was...
De teringquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |