3k is niet echt rijk hoorquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef qwox het volgende:
volgens mij wachten ze nu echt tot ze op zijn
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Doos is al 2 keer geweest hoor
Ik heb er zelfs een (de 50 euro versie)
Geen idee, ik heb hem nog nooit vaker dan 3 keer zien komen, en dat was geloof ik 20 50 90 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEH Komt die dan niet meer?
Nooooit meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEH Komt die dan niet meer?
Dus die doos is wel de moeite waard?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Karina het volgende:
Over een kwartiertje ga ik naar huis, dus hopen maar dat er nog een box voorbij komt voor die tijd
Ah daarom had je nog niet gepostquote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Onufriev het volgende:
Weer een hunt? Ik kom net terug van vakantie...
Neuh.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dus die doos is wel de moeite waard?
Gewoon leuk, dat is het meer. en wat je niet nodig hebt of niets vindt kun je altijd nog doorverkopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meestal wel. Er zijn gevallen geweest dat er echt alleen maar crap in zat, maar dan kun je het terugsturen en ben je alleen die verzendkosten kwijt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Doe is lief jijquote:
Das eigenlijk wel triest dat dat kan. Eigen risico..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Meestal wel. Er zijn gevallen geweest dat er echt alleen maar crap in zat, maar dan kun je het terugsturen en ben je alleen die verzendkosten kwijt.
Wet kopen op afstandquote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Das eigenlijk wel triest dat dat kan. Eigen risico..
Hou is op taalnasiquote:
Niet die discussie weer...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nou waarom, gewoon aankoop op afstand, mag je binnen een week terug sturen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Toch vind ik het een sneue actie als je 'm terugstuurt. Tenzij de waarde minder is dan je betaald hebt.quote:
Koop ze danquote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
IK WIL EEN EXTERNE HD!klote batterijen gaan maar niet weg.
haphaphap (pun intended)quote:
fixed.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
Als ik thuis kom zet ik de site met het belletje aan terwijl ik ondertussen wat dingen doeAlleen red ik het dan nooit als de box voorbij komt.
Lach me kapot als ibood zo met een thuisbezorgd voucher komtquote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als Ibood een coupon voor de chinees verkoopt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef bambino het volgende:
[..]
fixed.
Gaat het VEEL te snel voor.
Zit je wel aan de goeie muis dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Melleyn het volgende:
Zelfs als je op het moment dat de box komt met je hand aan de muis zit ben je nog te laat
I beg to differquote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Melleyn het volgende:
Zelfs als je op het moment dat de box komt met je hand aan de muis zit ben je nog te laat
Oja die deden vorige hunt een actiequote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kan je zo weer een pizza scoren bij 1dk
geluidsdingenquote:
Dacht gister te lezen dat ze vanaf 4 uur ofzo weer pizza's zouden verloten.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kan je zo weer een pizza scoren bij 1dk
Dan moet wel de pagina bij jou toevallig snel genoeg geladen hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Muis boven de ik neem hem knop en meteen drukken.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Oja die deden vorige hunt een actie
Ik had idd wel alles gedaan ervoor, had honger sue mequote:
Ja ok maar dat tweede moet iedereen, niet vergeten in te loggen trouwens, anders red je het helemaal niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet wel de pagina bij jou toevallig snel genoeg geladen hebben
En daarna moet je nog snel genoeg door je gegevens scrollen, volgende pagina laden, en betaalwijze kiezen:P
Nicequote:
quote:
Oh ik dacht een kadootje, dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij betaald ze wel zelf uiteraard
Gewoon zeggen dat ze 399,95 warenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij betaald ze wel zelf uiteraard
Al 3. Wel met voeding (3,5" dus)quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Is er al een externe HD gekomen?
Hoeveel wil je er wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Is er al een externe HD gekomen?
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef jonasr het volgende:
Enkel nog maar dat powerlines "gescoort".
Hopelijk straks goede kleine speakerset voor aan mijn pc aangezien men creative's de geest aan het geven zijn
Hij kijkt meequote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze 399,95 waren
quote:
quote:
z2300 hiero, al een paar jaar. Wat een bazendingenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.
Deze: http://www.logitech.com/n(...)/speaker-system-z320
Die logitech pagina trouwensquote:Op donderdag 15 november 2012 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.
Deze: http://www.logitech.com/n(...)/speaker-system-z320
quote:Zet het volume hoger
Met een vermogen van 10 watt kunt u het volume harder zetten voor uw muziek, video's en games.
Dan vind ik het wel leuk, maar om dit nu te kopenquote:
Ze waren in de gewone iBood uitverkocht.. Ik wacht ook tot ze weer langskomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:28 schreef jonasr het volgende:
Denon Premium Mobile Elite In-Ears met 3-knops afstandsbediening voor iPhone.
aww voor 34euro langs geweest, das niet slecht.
En neen dank je, ik pas voor logitech's. Over het algemeen enkel bas & de rest slecht.
JA ieder zijn meuk natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:28 schreef jonasr het volgende:
Denon Premium Mobile Elite In-Ears met 3-knops afstandsbediening voor iPhone.
aww voor 34euro langs geweest, das niet slecht.
En neen dank je, ik pas voor logitech's. Over het algemeen enkel bas & de rest slecht.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef jonasr het volgende:
haha lol. Koopt dat voor je kinderen
True, ik vind de sound signature van logitec over het algemeen niet echt bijster goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef bambino het volgende:
[..]
JA ieder zijn meuk natuurlijk.
Ik heb al sinds ik bezig ben met pc's logitech. Heb zeker 8 producten van hun waaronder meerdere speaker setjes. Service en kwaliteit van producten zijn gewoon goed.
Hahaquote:
quote:
NIET!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:34 schreef jonasr het volgende:
cmon fokkers koop dat verrekt dekbed xD
serious?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik heb de candygrabber gemist.
Je schijf is er!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik heb de candygrabber gemist.
Ja dat wel. Maja usb 3.0 en een betere prijs dan bij de kijkshop of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef jonasr het volgende:
[..]
Je bankrekening zal wat minder blij zijn?
Allé joh, al die joodjes die er lekker hard aan gewerkt hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef Melleyn het volgende:
Assembled in Germany
Oh, laat maar dan.
Nazi!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef jonasr het volgende:
[..]
Allé joh, al die joodjes die er lekker hard aan gewerkt hebben(risico post
)
Geen ideequote:
Jah als een externe HD zolang duurt...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:41 schreef bambino het volgende:
Snelheid is er wel goed uit trouwens.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah als een externe HD zolang duurt...
Ofwel is het aanbod groter dan normaal.
Maar zal wel aan het uur liggen, vele kindjes terug van het school halen, vele mensen aan het werk,...
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe vanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah als een externe HD zolang duurt...
Ofwel is het aanbod groter dan normaal.
Maar zal wel aan het uur liggen, vele kindjes terug van het school halen, vele mensen aan het werk,...
Ja hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
Komen er ook wel eens keukenmachines?
Ik leer ondertussen autotheoriequote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe van
Klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe van
Chinashoppen?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef jonasr het volgende:
Goede headset zou ook wel welkom zijn eigenlijk ;D.
Flauwquote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
U slaat hier rechtsaf. Mag dat?
Mindfuck. De vraag die ik net lees:quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
U slaat hier rechtsaf. Mag dat?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Mindfuck. De vraag die ik net lees:
"6. U wilt rechtsaf. Mag dat?"
Dacht ik al!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef jonasr het volgende:
[..]
Al men in-ears zijn al van daar ;p.
Eens kijken wat iBood kan bieden hé ;p.
Tsjah.. Na zoiets briljants als de Kelly Family is alles een teleurstelling hè?quote:
jupquote:
Met een beetje mazzel komt er weer pauzequote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan gaan we de nacht doorhalen ja.
Tuurlijk ;p.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef -0- het volgende:
Die harde schijf trouwens. Assembled in Germany.
Is dat tegenwoordig een verkooptruc om beter te lijken dan Chinese rotzooi?
Daar heb je nu alle tijd voorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:47 schreef jonasr het volgende:
Waar blijft die volgende, ik moet pisse!
Bambino.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:48 schreef jonasr het volgende:
Ik vraag me toch soms echt af wie sommige van die zooi dingen koopt
Zo'n wake up light is wel chill hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:48 schreef jonasr het volgende:
Ik vraag me toch soms echt af wie sommige van die zooi dingen koopt
quote:
Ja zo eentje van Philips dan, maar zo een lelijk ei of een nep wake up light?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zo'n wake up light is wel chill hoor
Aquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand uitleg vraag 7 graag.
Cquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
Was dus mijn vraagquote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef bambino het volgende:
[..]
C
Auto komt uit uitrit, dus geen voorrang
Rechts gaat voor. Dus bromfiets eerst.
Maar het is noch A noch C volgens mijn boek.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
Was dus mijn vraag. Komt die auto vanuit privé of niet, anders is het C. Zo niet, A.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had m'n theorie gewoon in 1 keer heur
De auto komt uit een uitrit(-constructie), dus heeft het overige verkeer voorrang. De bromfiets komt ten opzichte van de vrachtauto van rechts, dus heeft voorrang op de vrachtwagen. Dus Cquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
Korte bocht voor lange bocht. Maar dan houden ze weer geen rekening met uitrit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef bambino het volgende:
Nja het kan wel B zijn.
Ik weet niet hoe het zit met linksafslaan tegenovergesteld verkeer met rechtsaflsaan uitrit.
Zou best kunnen dat auto dan voor mag (rechtsaf gaat voor linksaf)
Neen, die is op de stoep en snijd je.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Melleyn het volgende:
Maar zoiets kom je in het echte leven toch nooit tegen. Dan neemt de brommer sowieso wel voorrang
rechtdoor gaat voor korte bocht in geval van uitrit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Korte bocht voor lange bocht. Maar dan houden ze weer geen rekening met uitrit.
Ik neem vanaf nu met mijn fiets de voorrang van rechtsquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Melleyn het volgende:
Maar zoiets kom je in het echte leven toch nooit tegen. Dan neemt de brommer sowieso wel voorrang
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef OhNoes het volgende:
Huh, het moet b zijn volgens jouw boek?
Ja joh, tegelijk :pquote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef Melleyn het volgende:
En vrachtwagen en auto kunnen best tegelijk. Onzinregels.
Iedereen komt aanrijden, niets staat stil hèquote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die vrachtwagen van z'n plek is, is die auto de bocht al om.
Toevallig blond?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die vrachtwagen van z'n plek is, is die auto de bocht al om.
Dit. Jammer dat ze het niet uitleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef bambino het volgende:
Ik was persoonlijk voor brommer vrachtwagen auto gegaan.
Maar brommer auto vrachtwagen kan best goed zijn.
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
Toevallig blond?.
Wie zegt er dat zo geen bompa achter het stuur van die auto zit die zijn gaspedaal niet vindt.
Ze moeten toch op die brommer wachten, kutquote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Iedereen komt aanrijden, niets staat stil hè
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaatTheorie examen gok ik?
Volgens het boek is het Bquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaatTheorie examen gok ik?
Klopt. Als het bijvoorbeeld heel hard regent en ik heb eigenlijk voorrang dan laat ik weleens een zielige fietser voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werken
Jawel johquote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werken
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
B? Korte bocht gaat toch voor lange bocht
Rechtdoorgaand verkeer? Denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
Maar waarom mag de bromfiets dan eerst?
Omdat die niet moet kruisen, die gaat gewoon rechtdoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
Die zitten op de verharde weg en dan komt hij van rechts op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
B inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
B? Korte bocht gaat toch voor lange bocht
Rechtdoorgaan verkeerd geldt alleen als ze op dezelfde weg rijden. Niet het geval.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Rechtdoorgaand verkeer? Denk ik.
Dankquote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef qwox het volgende:
Is idd B, onverhard heeft alleen invloed op verkeer dat van rechts of links komt, niet van 'zelfde' weg
En dit is de uitleg waarom.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef qwox het volgende:
Is idd B, onverhard heeft alleen invloed op verkeer dat van rechts of links komt, niet van 'zelfde' weg
Verrekte irritant dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Als het bijvoorbeeld heel hard regent en ik heb eigenlijk voorrang dan laat ik weleens een zielige fietser voor.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
B inderdaad
Auto komt uit een oprit waardoor de brommer voorrang heeft. Voor de vrachtwagen komt de brommer van rechts dus die mag voor. Daarna geldt korte bocht gaat voor lange bocht dus auto gaat voor vrachtwagen.
1. Brommer
2. Auto
3. Vrachtwagen
Ah ja je hebt gelijk, lang geledenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Rechtdoorgaan verkeerd geldt alleen als ze op dezelfde weg rijden. Niet het geval.
Fout die heel veel wordt gemaakt in Nederland helaas:(
Nee, wel Klipscherigquote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Zijn er meer die deze oortjes echt afschuwelijk kitscherig vinden?
klipscherig eerderquote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Lelijk ja ;P.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Lelijk in ieder geval en weer een raar merk (voor mij dan).quote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Klipsch is een van de betere onder audioquote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk in ieder geval en weer een raar merk (voor mij dan).
Oh het doet mij aan kantoorartikelen of zo denkenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Klipsch is een van de betere onder audio (Y)
Nee. Allen maar 5x, en die zijn al gebruiktquote:Op donderdag 15 november 2012 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Coupons op FB gemist(kan je die alle 6 nog gebruiken?)
Jep Klipsch zeer sterk sound-wijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Klipsch is een van de betere onder audio![]()
Ik let er niet eens opquote:Op donderdag 15 november 2012 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Neen, iedere code is 5 keer te gebruiken dus je moet wel rap zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Uhoh.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]Ik weet wel een paar slachtoffers te bedenken.
Ik voel de bui alweer hangenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
refurbquote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Lyza666 het volgende:
Zo ben er weer. Met de beste aanbieding van de hele Hunt zie ik![]()
Lekker zageh.
Ipad 2 vannacht, refurb uiteraard.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk nog een iPad voorbij gekomen, was vorige keer wel.
Ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk nog een iPad voorbij gekomen, was vorige keer wel.
Moeder kom binnen 2 weken eens langs, ik heb iets fijn gekochtquote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef essnhills het volgende:
Zo, even gezellig met moeders gebeld tussendoor
Niet dat ik er eentje wil trouwensquote:Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ipad 2 vannacht, refurd uiteraard.
Je receiver.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef EDMAN- het volgende:
gaat rap (maar 5 mensen mogen die gebruiken?)
ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |