Was dus mijn vraagquote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef bambino het volgende:
[..]
C
Auto komt uit uitrit, dus geen voorrang
Rechts gaat voor. Dus bromfiets eerst.
Maar het is noch A noch C volgens mijn boek.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
Was dus mijn vraag. Komt die auto vanuit privé of niet, anders is het C. Zo niet, A.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had m'n theorie gewoon in 1 keer heur
De auto komt uit een uitrit(-constructie), dus heeft het overige verkeer voorrang. De bromfiets komt ten opzichte van de vrachtauto van rechts, dus heeft voorrang op de vrachtwagen. Dus Cquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand uitleg vraag 7 graag.
Korte bocht voor lange bocht. Maar dan houden ze weer geen rekening met uitrit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef bambino het volgende:
Nja het kan wel B zijn.
Ik weet niet hoe het zit met linksafslaan tegenovergesteld verkeer met rechtsaflsaan uitrit.
Zou best kunnen dat auto dan voor mag (rechtsaf gaat voor linksaf)
Neen, die is op de stoep en snijd je.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Melleyn het volgende:
Maar zoiets kom je in het echte leven toch nooit tegen. Dan neemt de brommer sowieso wel voorrang
rechtdoor gaat voor korte bocht in geval van uitrit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Korte bocht voor lange bocht. Maar dan houden ze weer geen rekening met uitrit.
Ik neem vanaf nu met mijn fiets de voorrang van rechtsquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Melleyn het volgende:
Maar zoiets kom je in het echte leven toch nooit tegen. Dan neemt de brommer sowieso wel voorrang
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef OhNoes het volgende:
Huh, het moet b zijn volgens jouw boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |