Ja joh, tegelijk :pquote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef Melleyn het volgende:
En vrachtwagen en auto kunnen best tegelijk. Onzinregels.
Iedereen komt aanrijden, niets staat stil hèquote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die vrachtwagen van z'n plek is, is die auto de bocht al om.
Toevallig blond?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die vrachtwagen van z'n plek is, is die auto de bocht al om.
Dit. Jammer dat ze het niet uitleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef bambino het volgende:
Ik was persoonlijk voor brommer vrachtwagen auto gegaan.
Maar brommer auto vrachtwagen kan best goed zijn.
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
Toevallig blond?.
Wie zegt er dat zo geen bompa achter het stuur van die auto zit die zijn gaspedaal niet vindt.
Ze moeten toch op die brommer wachten, kutquote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Iedereen komt aanrijden, niets staat stil hè
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaatTheorie examen gok ik?
Volgens het boek is het Bquote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand uitleg vraag 7 graag.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit over gaatTheorie examen gok ik?
Klopt. Als het bijvoorbeeld heel hard regent en ik heb eigenlijk voorrang dan laat ik weleens een zielige fietser voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werken
Jawel johquote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb wel lang genoeg m'n rijbewijs om te weten dat voorrangregels niet werken
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
B? Korte bocht gaat toch voor lange bocht
Rechtdoorgaand verkeer? Denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
Maar waarom mag de bromfiets dan eerst?
Omdat die niet moet kruisen, die gaat gewoon rechtdoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
Die zitten op de verharde weg en dan komt hij van rechts op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Renn het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |