I beg to differquote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Melleyn het volgende:
Zelfs als je op het moment dat de box komt met je hand aan de muis zit ben je nog te laat
Oja die deden vorige hunt een actiequote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kan je zo weer een pizza scoren bij 1dk
geluidsdingenquote:
Dacht gister te lezen dat ze vanaf 4 uur ofzo weer pizza's zouden verloten.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Melleyn het volgende:
Misschien kan je zo weer een pizza scoren bij 1dk
Dan moet wel de pagina bij jou toevallig snel genoeg geladen hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Muis boven de ik neem hem knop en meteen drukken.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Oja die deden vorige hunt een actie
Ik had idd wel alles gedaan ervoor, had honger sue mequote:
Ja ok maar dat tweede moet iedereen, niet vergeten in te loggen trouwens, anders red je het helemaal niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet wel de pagina bij jou toevallig snel genoeg geladen hebben
En daarna moet je nog snel genoeg door je gegevens scrollen, volgende pagina laden, en betaalwijze kiezen:P
Nicequote:
quote:
Oh ik dacht een kadootje, dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij betaald ze wel zelf uiteraard
Gewoon zeggen dat ze 399,95 warenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij betaald ze wel zelf uiteraard
Al 3. Wel met voeding (3,5" dus)quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Is er al een externe HD gekomen?
Hoeveel wil je er wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Is er al een externe HD gekomen?
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef jonasr het volgende:
Enkel nog maar dat powerlines "gescoort".
Hopelijk straks goede kleine speakerset voor aan mijn pc aangezien men creative's de geest aan het geven zijn
Hij kijkt meequote:Op donderdag 15 november 2012 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze 399,95 waren
quote:
quote:
z2300 hiero, al een paar jaar. Wat een bazendingenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.
Deze: http://www.logitech.com/n(...)/speaker-system-z320
Die logitech pagina trouwensquote:Op donderdag 15 november 2012 15:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb laatst als verjaardagscadeau Logitech speakers gekocht. Pracht dingen.
Deze: http://www.logitech.com/n(...)/speaker-system-z320
quote:Zet het volume hoger
Met een vermogen van 10 watt kunt u het volume harder zetten voor uw muziek, video's en games.
Dan vind ik het wel leuk, maar om dit nu te kopenquote:
Ze waren in de gewone iBood uitverkocht.. Ik wacht ook tot ze weer langskomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:28 schreef jonasr het volgende:
Denon Premium Mobile Elite In-Ears met 3-knops afstandsbediening voor iPhone.
aww voor 34euro langs geweest, das niet slecht.
En neen dank je, ik pas voor logitech's. Over het algemeen enkel bas & de rest slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |