fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto als het klaar isMet jou erin.
Sorryquote:
quote:
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef bambino het volgende:
Die batterijen schieten ook voor geen duracell konijntje op
Box van 900 euro met laptop van 500 ?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt ik wil de doos, en ik hoop dat er een laptop in zit.
Zijn de boxen 900 euro?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 900 euro met laptop van 500 ?
Ach, waarom niet? Zal nog verkopen ookquote:
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/quote:
Ik denk, wat bedoel je.. maar kwam net gabbertje voorbij ja?quote:
Hehe nee. Maar tot nu toe 50 en 100, daar zit echt geen laptop in (muv dora kindernotebook misschien)quote:
Zit er een huis inquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
ik heb horen zeggen dat er vannacht een box komt van om en nabij de 3k
En daar zit dan een auto inquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Oh in de op van ander topic stond dat er soms een laptop in zat.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe nee. Maar tot nu toe 50 en 100, daar zit echt geen laptop in (muv dora kindernotebook misschien)
Kijk dan wordt het al wat krap, moet ik ff met wat geld gaan schuiven op rekeningenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Salutequote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/
Jepquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik denk, wat bedoel je.. maar kwam net gabbertje voorbij ja?
Mijn collega;s willen die 'satanzender' niet op
Doos is al 2 keer geweest hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mijn kameraad en broeder laten we erop hopen, de doos is nog niet geweest laten we erop drinken dat hij na die klote batterijne komt/
jammer genoeg weet je niet van te voren wat er in zit...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook wel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |