B inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
B? Korte bocht gaat toch voor lange bocht
Rechtdoorgaan verkeerd geldt alleen als ze op dezelfde weg rijden. Niet het geval.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Rechtdoorgaand verkeer? Denk ik.
Dankquote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef qwox het volgende:
Is idd B, onverhard heeft alleen invloed op verkeer dat van rechts of links komt, niet van 'zelfde' weg
En dit is de uitleg waarom.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef qwox het volgende:
Is idd B, onverhard heeft alleen invloed op verkeer dat van rechts of links komt, niet van 'zelfde' weg
Verrekte irritant dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Als het bijvoorbeeld heel hard regent en ik heb eigenlijk voorrang dan laat ik weleens een zielige fietser voor.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
B inderdaad
Auto komt uit een oprit waardoor de brommer voorrang heeft. Voor de vrachtwagen komt de brommer van rechts dus die mag voor. Daarna geldt korte bocht gaat voor lange bocht dus auto gaat voor vrachtwagen.
1. Brommer
2. Auto
3. Vrachtwagen
Ah ja je hebt gelijk, lang geledenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Rechtdoorgaan verkeerd geldt alleen als ze op dezelfde weg rijden. Niet het geval.
Fout die heel veel wordt gemaakt in Nederland helaas:(
Nee, wel Klipscherigquote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Zijn er meer die deze oortjes echt afschuwelijk kitscherig vinden?
klipscherig eerderquote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Lelijk ja ;P.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Lelijk in ieder geval en weer een raar merk (voor mij dan).quote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
Klipsch is een van de betere onder audioquote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk in ieder geval en weer een raar merk (voor mij dan).
Oh het doet mij aan kantoorartikelen of zo denkenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Klipsch is een van de betere onder audio (Y)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |