Jah als een externe HD zolang duurt...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:41 schreef bambino het volgende:
Snelheid is er wel goed uit trouwens.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah als een externe HD zolang duurt...
Ofwel is het aanbod groter dan normaal.
Maar zal wel aan het uur liggen, vele kindjes terug van het school halen, vele mensen aan het werk,...
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe vanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah als een externe HD zolang duurt...
Ofwel is het aanbod groter dan normaal.
Maar zal wel aan het uur liggen, vele kindjes terug van het school halen, vele mensen aan het werk,...
Ja hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
Komen er ook wel eens keukenmachines?
Ik leer ondertussen autotheoriequote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe van
Klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Nadeel is gewoon dat je continu aan het wachten bent. Daar word je fucking moe van
Chinashoppen?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef jonasr het volgende:
Goede headset zou ook wel welkom zijn eigenlijk ;D.
Flauwquote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
U slaat hier rechtsaf. Mag dat?
Mindfuck. De vraag die ik net lees:quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
U slaat hier rechtsaf. Mag dat?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Mindfuck. De vraag die ik net lees:
"6. U wilt rechtsaf. Mag dat?"
Dacht ik al!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef jonasr het volgende:
[..]
Al men in-ears zijn al van daar ;p.
Eens kijken wat iBood kan bieden hé ;p.
Tsjah.. Na zoiets briljants als de Kelly Family is alles een teleurstelling hè?quote:
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |