RAGE engine zou wel verbeterd worden, net als het autorijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef wuuht het volgende:
hij zal echt niet heel veel mooier worden dan gta 4 hoor, ik kom er net achter dat ie op dezelfde engine word gemaakt
Waarschijnlijk wel de zelfde engine maar zeker wel opgepoetst zoals ze altijd zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
RAGE engine zou wel verbeterd worden, net als het autorijden
Als iets op dezelfde engine draait betekent dat niet meteen dat het het er precies weer zo uitgaan zien ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vraag me af of de DOF ook in de gameplay zit of dat het er gewoon is bijgeshopt.
Dat wel, maar ik vond vooral het beeld ruk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Treinen is San Andreas heb ik juist veel plezier aanbeleefd.
En deze generatie is er geen engine die RAGE met Euphoria overtreft imo. Je hebt Red Dead of Max Payne niet gespeeld? In al die games is Rockstar alleen maar beter geworden qua animaties en dergelijke, zie je nu al terug en ga je ongetwijfeld terugzien in V.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef wuuht het volgende:
hij zal echt niet heel veel mooier worden dan gta 4 hoor, ik kom er net achter dat ie op dezelfde engine word gemaakt
maar op de consoles vond ik gta 4 niet eens heel goed lopen op sommige stukken had ik echt last van de framedropsquote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
En deze generatie is er geen engine die RAGE met Euphoria overtreft imo. Je hebt Red Dead of Max Payne niet gespeeld? In al die games is Rockstar alleen maar beter geworden qua animaties en dergelijke, zie je nu al terug en ga je ongetwijfeld terugzien in V.
+1quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
maar op de consoles vond ik gta 4 niet eens heel goed lopen op sommige stukken had ik echt last van de framedrops
Zoveel mooier wordt het sowieso niet met de beperkingen van de PS3/XBOX i.c.m 'oude' engine.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef wuuht het volgende:
onbekendquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe generatie consoles eraan dan? (sorry voor de noob vraag)
Dat weet niemand, er zijn geruchten die het over 2014 hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe generatie consoles eraan dan? (sorry voor de noob vraag)
quote:Rockstar is a content company, not a hardware company. We use the technology we have to create content, and we try not to let ourselves get beholden to the hardware. The fact that hardware's so mature right now is exactly why we're able to go on to the next level. GTA IV was our first attempt at a new platform and HD visuals, so the first part of development was seriously difficult. Now we know what the hardware's capable of, so it's become a lot easier to move things along and a lot more fun, too. GTA: San Andreas came out at the peak of the PlayStation 2's cycle, and we put out a really good game thanks to that. All the best games for a console come out at the end of the lifecycle, right? So now's the best timing of all.
Graphics vind ik persoonlijk ook minder belangrijk dan gameplay.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
RAGE engine zou wel verbeterd worden, net als het autorijden
Als iets op dezelfde engine draait betekent dat niet meteen dat het het er precies weer zo uitgaan zien ook
Lul niet zo slap man.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Van GTA-trailers (ook bij vorige games) vind ik het altijd zo jammer dat ze eigenlijk niks laten zien van het werkelijke spel zelf, de daadwerkelijke gameplay dus. De trailer bevat enkel gescripte scenes, dat laat alleen maar de sfeer van het spel zien. En bovendien kunnen de beelden valse verwachtingen wekken over de grafische kant, omdat ze wellicht nabewerkt zijn.
Omdat ie gelijk heeft... mag ie niet erover lullen!!!quote:
Dat is gewoon werkelijk hoe ik het zie. Aan trailers zoals deze heb je eigenlijk helemaal niks.quote:
Zou er eigenlijk ook niet San Francisco en Las vegas in komen?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Faazz het volgende:
Ik ben benieuwd of die lui van het mappen een beetje in de goede richting zitten. De meeste footage dat is vrijgegeven door R* bevinden zich heel erg in de buurt van elkaar. Zie de analyses hier.
[ afbeelding ]
Vooralsnog ziet de map er niet erg denderend groot uit als ik af moet gaan op wat er op dat forum geschreven hebben en ze zijn toch verdomd goed bezig.
Ik weet niet hoe terughoudend R* is mbt de map en of ze meer bieden dan dat ze laten zien maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat er net als in SA meerdere gebieden zijn die 'los van elkaar staan', zeg maar.
In SA had ik met LV en SF toch het idee in een 'compleet andere wereld' te zitten, weg van LS en weg van de 'problemen' van CJ.
Maar misschien moet ik gewoon mn bek houden en afwachten en heel dat SA los laten, hoewel deze editie er toch veel mee te maken heeft.
SF misschien wel je ziet toch in de trailer een brug?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk ook niet San Francisco en Las vegas in komen?
Je ziet alleen LA
Dat zijn geen trailers.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon werkelijk hoe ik het zie. Aan trailers zoals deze heb je eigenlijk helemaal niks.
Laat gewoon zien hoe je echt rondloopt in het spel, hoe je rijdt. Zo krijg je tenminste een realistische blik van de interactiviteit van de stad, waarbij AI alles voor z'n rekening moet nemen ipv voorgeprogrammeerde scenes.
Het ziet er niet echt ontzettend gelikt uit ofzo, dus ik gok dat dit wel gewoon in-game beelden zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Van GTA-trailers (ook bij vorige games) vind ik het altijd zo jammer dat ze eigenlijk niks laten zien van het werkelijke spel zelf, de daadwerkelijke gameplay dus. De trailer bevat enkel gescripte scenes, dat laat alleen maar de sfeer van het spel zien. En bovendien kunnen de beelden valse verwachtingen wekken over de grafische kant, omdat ze wellicht nabewerkt zijn.
Die brug zat in SA (Los Santos) ook, maar dan kleiner, en is de brug naar het havengebiedquote:Op donderdag 15 november 2012 00:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
SF misschien wel je ziet toch in de trailer een brug?
In het havengebied leven toch alle armere? Dit legde iemand uit op een YouTube filmpje.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die brug zat in SA (Los Santos) ook, maar dan kleiner, en is de brug naar het havengebied
Mijn favo uit de serie, zal het altijd blijven.quote:
Same herequote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
Mijn favo uit de serie, zal het altijd blijven.Die vibe.
Mijn eerste GTA dat ik in bezit had.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
Dat is het kutste van allemaal. Wil je een Packer hebben om een jump te maken ergens, stap je uit je auto ren je erop af is die Packer weg. Loop je terug naar je auto staat die er ook niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Vice City was ook mijn favoriet.
Vraag me af of we weer oude GTA-dingetjes gaan zien in deel 5, zoals dat je een rode BMW ziet rijden, met daarna nog 6 rode BMWs erachteraan.
Of dat je achter 1 of andere auto rijd, even naar links kijkt en dan weer voor je, en weg is die auto…
Blijkbaar overschat jij het aantal PC gebruikers wat de game gaat kopen. Reken er maar op dat Rockstar en Take Two de cijfertjes naast elkaar hebben gelegd en hebben besloten dat het op dit moment te risicovol is om de game uit te brengen op de PC.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef GoobyPls het volgende:
Beter gaan ze niet een half jaar extra doen over de pc versie. Ze onderschatten volgens mij het aantal mensen dat hun console omgebouwd heeft. Ik had zelf GTAIV voor de xbox maar heb mijn xbox allang verkocht en ben weer terug bij pc gaming, ik had alleen mijn xbox gehouden indien ik een fatsoenlijke brander had.
Een goeie multiplayer kan sowieso mensen overhalen om het spel orgineel te kopen. Kijk PC games van tegenwoordig op steam, loopt als een trein, laagdrempelig, geen gezeik.
Dit. Dat soort dingen zie ik zelfs nog in Assassin's Creed 3 terug, al zijn de auto's dan voorbijgangers en dergelijke. Superdom, maar zonder spawnen kan de wereld nooit zo groot zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Vice City was ook mijn favoriet.
Vraag me af of we weer oude GTA-dingetjes gaan zien in deel 5, zoals dat je een rode BMW ziet rijden, met daarna nog 6 rode BMWs erachteraan.
Of dat je achter 1 of andere auto rijd, even naar links kijkt en dan weer voor je, en weg is die auto…
Dingen verdwenen niet in het niets bij IV, maar de popup was wel heel erg bij mij. Vooral als je op volle snelheid door de stad racet.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef TwyLight het volgende:
In Vice City was dat echt een groot probleem ja. Als je dan een Infernus zag zag je er gelijk 20
Voor m'n gevoel was dat niet zo in GTA IV, en in V zullen ze dat hopelijk nog minder hebben.
Zat er wel in. Die Lambo die je opeens kreeg en die je nog nooit had gezien, zat je erin, kwamen er opeens 10 op heel Alongquin voor. De auto waar je in rijdt, komt altijd het vaakste voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef TwyLight het volgende:
In Vice City was dat echt een groot probleem ja. Als je dan een Infernus zag zag je er gelijk 20
Voor m'n gevoel was dat niet zo in GTA IV, en in V zullen ze dat hopelijk nog minder hebben.
Mja dat ligt ook semi aan jezelf denk ik dat het dan op valt. Net als dat je vroeger als kind overal de nieuwe auto van je vader zag rijden. Dat valt dan gewoon op maar in realiteit is die auto niet vaker aanwezig dan voordat je vader die auto had.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zat er wel in. Die Lambo die je opeens kreeg en die je nog nooit had gezien, zat je erin, kwamen er opeens 10 op heel Alongquin voor. De auto waar je in rijdt, komt altijd het vaakste voor.
Zelfde als met die Sultan RS turbo ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zat er wel in. Die Lambo die je opeens kreeg en die je nog nooit had gezien, zat je erin, kwamen er opeens 10 op heel Alongquin voor. De auto waar je in rijdt, komt altijd het vaakste voor.
'pc community' het zijn teveel mensen om daar week oordeel over te vestigenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Blijkbaar overschat jij het aantal PC gebruikers wat de game gaat kopen. Reken er maar op dat Rockstar en Take Two de cijfertjes naast elkaar hebben gelegd en hebben besloten dat het op dit moment te risicovol is om de game uit te brengen op de PC.
Het blijven bedrijven en bedrijven willen winst maken, als ze er genoeg winst mee hadden kunnen maken hadden ze zeker de game op PC uitgebracht.
PC platform blijft gewoon een risicoplatform voor de meeste ontwikkelaars en uitgevers, persoonlijk ben ik van mening dat de PC community nogal kut is.
Is echt zo, in gta tenminste, kost minder geheugen om dezelfde voertuigen te laten zien dan veel verschillendequote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dat ligt ook semi aan jezelf denk ik dat het dan op valt. Net als dat je vroeger als kind overal de nieuwe auto van je vader zag rijden. Dat valt dan gewoon op maar in realiteit is die auto niet vaker aanwezig dan voordat je vader die auto had.
Klopt ook welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is echt zo, in gta tenminste, kost minder geheugen om dezelfde voertuigen te laten zien dan veel verschillende
Je snapt wat ik bedoel, doe niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'pc community' het zijn teveel mensen om daar week oordeel over te vestigen
Daarnaast is ac3 enorm veel gedownload voor xbox
dat pc een hoop download?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, doe niet zo kinderachtig.
En waarom kom je nu met AC3?
Bron?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat pc een hoop download?
Je doet alsof console nooit download, dat is met ac3 enorm gebeurd.
zit nu mobiel maar komt welquote:
Het is ook redelijk ruk maar gewoon even lekker tegen auto's aan knallen met top speed is lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vond vooral het beeld ruk.
XBOX download ook heel veel hoor. Dat is algemeen bekend.quote:
RDR was wel een stuk minder drukquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef DSS24 het volgende:
als de diepte en graphics van RDR gehaald worden in de drukke stad van GTA 5 ben ik blij
Daarom ben ik blij als ze die standaard gaan redden in de drukke stad, het is een wens eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
RDR was wel een stuk minder druk
Dat staat er toch ook? De graphics van RDR i.c.m. 'GTA-drukte'.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
RDR was wel een stuk minder druk
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
XBOX download ook heel veel hoor. Dat is algemeen bekend.
Natuurlijk niet zoveel als op PC maar PC heeft dan ook meer gebruikers.
3 jaar geleden waren dat er al weer 600k+ .. in de 3 jaar daarna zijn er echt veel en veel meer gebanned.
Maar de ekte ekte developers weten toch dat het geld op de DS te halen is?![]()
Grafisch stelde RDR niet bijster veel voor hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? De graphics van RDR i.c.m. 'GTA-drukte'.
Verder mee eens, ik zie de hele tijd alleen maar iedereen de vergelijking GTA IV <> GTA V maken, RDR wordt overgeslagen terwijl die grafisch al stukken beter was dan GTA IV.
Tja, daar maak je ook een vergelijking, ik kijk alleen naar GTA IV t.o.v. RDR.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Grafisch stelde RDR niet bijster veel voor hoor.
Ik word er pas warm van als ze een GTA kunnen maken met de graphics van bv The Witcher 2 op max detail inclusief ubersampling.
Maargoed, dat zullen de volgende generatie consoles niet aankunnen en die daarna misschien pas.
Zo heel.geweldig ziet rdr er niet uit, voor console ziet het er wel oké uitquote:Op donderdag 15 november 2012 12:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? De graphics van RDR i.c.m. 'GTA-drukte'.
Verder mee eens, ik zie de hele tijd alleen maar iedereen de vergelijking GTA IV <> GTA V maken, RDR wordt overgeslagen terwijl die grafisch al stukken beter was dan GTA IV.
het is niet alleen graphics maar ook framerate gaat erop achteruit, diepte, aa, dat er niet ineens een boom spawned omdat je te snel vliegtquote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef _GdR_ het volgende:
Ik snap niet dat jullie lopen te bitchen op de graphics. Vindt het er anders strak uit zien.
Het enige waar ik me aan stoor in de trailer is dat die bolle bij het zwembad zo slecht geanimeerd is als hij een slok van zn whiskey neemt.
Voor de rest super vette details overal!
Nee, dat effect is het niet. Doe maar eens IV spelen en pak een auto die niet vaak rondrijdt. Op het einde heb je dat ook met de Rolls.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dat ligt ook semi aan jezelf denk ik dat het dan op valt. Net als dat je vroeger als kind overal de nieuwe auto van je vader zag rijden. Dat valt dan gewoon op maar in realiteit is die auto niet vaker aanwezig dan voordat je vader die auto had.
nja op IGN staan screens van het verschil tussen 4 en 5. er is aanzienbaar minder popup. framerate is oke en de details zijn ook veel beterquote:Op donderdag 15 november 2012 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het is niet alleen graphics maar ook framerate gaat erop achteruit, diepte, aa, dat er niet ineens een boom spawned omdat je te snel vliegt
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo heel.geweldig ziet rdr er niet uit, voor console ziet het er wel oké uit
Inderdaad. Het is een reële wens om de graphics van RDR te hebben in een grote drukke omgeving van GTA op de huidige consoles.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Voor de derde keer, ik heb het over GTA IV in vergelijking met RDR. Niet RDR in het algemeen of RDR vergeleken met Crysis 16.
Mi punto exactamente. Dat, en de lasso moet terugkomenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een reële wens om de graphics van RDR te hebben in een grote drukke omgeving van GTA op de huidige consoles.
Durf te wedden dat die er wel in zitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mi punto exactamente. Dat, en de lasso moet terugkomen
MEER DAN JE ZOU DENKEN!!!!!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoeveel negers in LA lopen er rond met een lasso en een paard?
Ja met strakke leren broeken en zweepjes zeker.quote:
Met die lasso kon je echt heerlijk ouwehoeren. Misschien doen ze wel iets in de vorm van een grappling hook á la just cause 2 ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die er wel in zitzelfde geld voor paarden waar je op kan rijden
Dat is echt kutquote:Op donderdag 15 november 2012 14:34 schreef _GdR_ het volgende:
dit is wel interessant:
http://uk.ign.com/videos/(...)r-gta-vs-new-trailer
Elke personage heeft zn eigen skills. de ene kan goed autorijden, motorrijden, vliegen etc.
dus ik ga ervan uit dat als je met een personage speelt die bijv. niet kan motorrijden, dat dan de controls vollop ruk zijn of dat ie continue verkeerd schakelt etc etc. zou echt hilarisch zijn.
Hopelijk kan je die skills idd verbeteren, anders zou het echt kut zijn. Anders val je na 1000 kilometer motorrijden nog steeds bij stilstand op je gezicht omdat er gescript is dat karakter A altijd na het remmen vergeet zijn voet uit te steken om z'n evenwicht te bewarenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef _GdR_ het volgende:
ja maar als je dan vaker gaat motorrijden met dat personage dan leert ie het in de loop van der tijd etc etc. beetje realisme mag wel
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
Dussssss
Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
Dussssss
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Dussssss
Heerlijk die domme motorrijders die zich het mannetje voelen en gelijk al met hun nieuwe bandjes een te sterke bocht makenquote:
Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)quote:Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.
educated guessquote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)
Merkwaardige constatering. Ik ervoer precies het tegenovergestelde, nog nooit heb ik in een vergelijkbare sandbox game betere animaties gezien dan in GTA IV. Saints Row 3 bijvoorbeeld, die drie jaar later uitkwam, kwam imho niet eens in de buurt van de physics van GTA IV.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Hopelijk doen ze nog wat aan de animaties, dit vond ik zelf toch wel 1 van de minpunten van GTA4. Buiten de auto zag het er allemaal wat vreemd houterig / lastige controls uit.
Als ik de trailer zie mogen ze daar nog wel wat tijd in steken.
De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.
Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uitquote:Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.
Ik zou zeggen, speel nog ff san andreas... is nog nieteens een heel oud spel maar een super groot verschil.
Ik vind het erg knap dat ontwikkelaars in zulke korte tijdsbestekken zulke grote stappen kunnen nemen in graphics.
Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uit
Dat is met alles zoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is?
Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.
Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.
Het hoeft van mij helemaal niet fotorealistisch of whatever te zijn, maar het moet wel recht doen aan het design van de game, en dus niet dat je je stoort aan pop-ups, draw-distance, matige animaties, slow-down, screen-tearing, glitches, etc etc.
Super Meat Boy ziet er uit alsof het 15 jaar geleden is gemaakt, maar het is wel consistent en perfect in die vormgeving. Dat vind ik prima. Een van mijn favoriete games ooit.
GTA5 ziet er qua DESIGN geweldig uit. We zien in de trailer een schitterende omgeving en speelwereld voorbij komen. Dan is het zonde wanneer het er grafisch nu al ietwat verouderd uitziet, en dat zal over 2-3 jaar nog veel erger zijn.
Dan had ik liever gehad dat ze even de release hadden uitgesteld en voor next-gen waren gegaan, waarbij ze veel meer gebruik hadden kunnen maken van Full-HD en de extra kracht van de volgende consoles. Een game als GTA5 zul je waarschijnlijk lange tijd willen spelen.
Graphics zijn subliem!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5?![]()
Dat kan niet he? Ook niet op de next gen consoles. GTA ligt automatisch achter omdat het zo groot is. Halo 4 heeft een singleplayer van 8 uur. De mooiste games zijn altijd shooters met een minimale singleplayer. De wereld die ze creëren levert automatisch concessie op. Zoals het er nu uit ziet leveren ze een prestatie van wereldformaat. Dit is op het oog mooier dan Forza Horizon (welke complimenten kreeg voor de graphics), maar dit is veel meer.
2 De reden dat er zoveel tijd geld en moeite in GTA gestoken kan worden is omdat het uitkomt aan het einde van de generatie zodat ze meer kunnen verkopen.
Als GTA het moet doen met in totaal 5mln units aan consoles maken ze zoveel verlies dat je deel 6 op je dikke pens kan schrijven.
3 Zoals ze zelf zeggen bij GTA 4 moesten ze de hardware leren kennen. Gaat ook tijd en geld in zitten die niet in de game komt te zitten. Nu kennen ze die (GTA 4, RDR, Max Payne 3) en kunnen ze zich volledig richten op de game zelf.
Ik begrijp dat gezeik op de graphics echt niet. Alsof je iets negatiefs MOET vinden.
We zien duidelijk niet hetzelfde. Ik zie alleen prachtige graphics. Dat er spellen zijn met nog mooiere graphics, dat kan, maar inderdaad hebben die dan niet het formaat van GTA.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.
Het hoeft van mij helemaal niet fotorealistisch of whatever te zijn, maar het moet wel recht doen aan het design van de game, en dus niet dat je je stoort aan pop-ups, draw-distance, matige animaties, slow-down, screen-tearing, glitches, etc etc.
Super Meat Boy ziet er uit alsof het 15 jaar geleden is gemaakt, maar het is wel consistent en perfect in die vormgeving. Dat vind ik prima. Een van mijn favoriete games ooit.
GTA5 ziet er qua DESIGN geweldig uit. We zien in de trailer een schitterende omgeving en speelwereld voorbij komen. Dan is het zonde wanneer het er grafisch nu al ietwat verouderd uitziet, en dat zal over 2-3 jaar nog veel erger zijn.
Dan had ik liever gehad dat ze even de release hadden uitgesteld en voor next-gen waren gegaan, waarbij ze veel meer gebruik hadden kunnen maken van Full-HD en de extra kracht van de volgende consoles. Een game als GTA5 zul je waarschijnlijk lange tijd willen spelen.
Dat zeker. Al vind ik San Andreas all-round nog steeds een betere game dan GTA 4.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.
Ik zou zeggen, speel nog ff san andreas... is nog nieteens een heel oud spel maar een super groot verschil.
Ik vind het erg knap dat ontwikkelaars in zulke korte tijdsbestekken zulke grote stappen kunnen nemen in graphics.
Ja het is anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat zeker. Al vind ik San Andreas all-round nog steeds een betere game dan GTA 4.
Ziet het ook. Maar bij een game als GTA boeien de graphics niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Vind het er echt fantastisch uitzien.
Nope. Game Mania heeft hetzelfde + pre order bonus.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat de goedkoopste pre order bij bol.com is ?
Ook dat. San Andreas blijft mijn favoriete GTA en die kwam uit aan het eind van de generatie consoles. Toen mensen zich ook afvroegen of het grafisch nog wel kon. GTA 3 was dan in verhouding ''mooier'', maar doe mij San Andreas maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ziet het ook. Maar bij een game als GTA boeien de graphics niet.
Thanksquote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nope. Game Mania heeft hetzelfde + pre order bonus.
Inderdaad, en iedereen heeft een mac.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
XBOX download ook heel veel hoor. Dat is algemeen bekend.
Natuurlijk niet zoveel als op PC maar PC heeft dan ook meer gebruikers.
3 jaar geleden waren dat er al weer 600k+ .. in de 3 jaar daarna zijn er echt veel en veel meer gebanned.
Maar de ekte ekte developers weten toch dat het geld op de DS te halen is?![]()
Wijze woorden, ik denk dat je gelijk hebt... Waarom zouden die vrachtwagens rondjes rijden... LS > Desert > LSquote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef -Kadesh- het volgende:
De map heeft ruim de grote van LC, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar. Als ik Los Santos zo zie lijkt ie me zo'n beetje de grote te hebben van LC, dan hebben we nog wat countryside gezien ter grote van een halve San Andreas gezien, dus ik schat iets van 30% van de totale map van V. Ook de nieuwe trailer laat alleen maar Los Santos en de directe omgeving zien. Ik vermoed dat Rock* iets geheim houd, ik gok op een tweede grote stad. Waar gaan anders al die vrachttreinen en vele vrachtauto's op de snelweg naar toe?
Ze zeiden dat Los Santos erg groot was en de rest is natuur. Ik denk niet dat ze iets achterhouden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef -Kadesh- het volgende:
De map heeft ruim de grote van LC, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar. Als ik Los Santos zo zie lijkt ie me zo'n beetje de grote te hebben van LC, dan hebben we nog wat countryside gezien ter grote van een halve San Andreas gezien, dus ik schat iets van 30% van de totale map van V. Ook de nieuwe trailer laat alleen maar Los Santos en de directe omgeving zien. Ik vermoed dat Rock* iets geheim houd, ik gok op een tweede grote stad. Waar gaan anders al die vrachttreinen en vele vrachtauto's op de snelweg naar toe?
Bij elke GTA vanaf III, map aan een kant, artwork op poster aan de andere kantquote:Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Bij GTA IV, RDR en GTA SA kreeg je altijd zo'n kaart van de gehele map, die zat er standaard bij toch?
Maar stel dat ik dus bij Game Mania pre-order voor XBOX & PC.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij elke GTA vanaf III, map aan een kant, artwork op poster aan de andere kant
Sorry dat ik je droom in duigen laat vallen gast :quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Die oudste is mijn lieveling alquote:Op donderdag 15 november 2012 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Trevor is wel een psycho badass! Zie er nu al naar uit om met hem te spelen.
Blijf maar lekker ontkennen, het is simpelweg bevestigd dat er geen meerdere grote steden zijn, maargoed je komt er vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:56 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik moet het nog zien. Ben verder wel tevreden met wat ik nu al gezien heb.
Flikker eens op met je PC versie.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Dussssss
Ben dan wel benieuwd wat ze meer te bieden hebben in de omliggende omgeving. Het zal wel zijn dat je voor missies richting een militaire basis moet of weet ik veel wat je in het bos moet uitspoken, het lijkt me redelijk suf als ze bijv die windmolenparken 'voor de mooi' bouwen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef Trevor_SA het volgende:
[..]
Blijf maar lekker ontkennen, het is simpelweg bevestigd dat er geen meerdere grote steden zijn, maargoed je komt er vanzelf wel achter.
http://www.gtaforums.com/(...)ede&showtopic=491242quote:Op donderdag 15 november 2012 22:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wat ze meer te bieden hebben in de omliggende omgeving. Het zal wel zijn dat je voor missies richting een militaire basis moet of weet ik veel wat je in het bos moet uitspoken, het lijkt me redelijk suf als ze bijv die windmolenparken 'voor de mooi' bouwen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was die zelfgemaakte map op die site
Wie maakt dat nou weerquote:
Laat de mensen zonder console eens hopen!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Flikker eens op met je PC versie.
Het is inclusief interiors dacht ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zo gigantisch veel groter is dan alleen GTA 4 PLUS SA PLUS RDR.
Dan doe je er dus een half uur over om diagonaal de map over te steken met een straaljager?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het is inclusief interiors dacht ik.
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kom ik op de valreep toch nog even klaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet hier zoals onderaan staat beschrevenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat de mensen zonder console eens hopen!
Hopen mag altijd ja, en dat draagt op geen enkele manier bij aan een onzinnige pc vs console discussie..quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet hier zoals onderaan staat beschreven
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Flikker eens op met je PC versie.
De handling is gewoon standaard maar diegene die wel beter kan motorrijden krijgt waarschijnlijk inderdaad gewoon betere handling of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik denk niet dat een karakter die niet kan mottorrijden continue van zijn motor valt en de hele tijd verkeerd schakelt, dat zullen veel mensen echt niet leuk vinden. Denk eerder dat de gene met minder motor-skills gewoon minder snel gaat en minder goed bochten kan maken enzo.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef YazooW het volgende:
Van de Xbox Facebook pagina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamefront.com/gta-san-andreas-hd-mod/quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Jimbo het volgende:
welke GTA:SA mod was degene die hem heel mooi maakte en 2012 waardig?
Oeh volgens mij was dat em idd, eens downloadenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.gamefront.com/gta-san-andreas-hd-mod/
?
Ziet er goed uit, is daar een monster pc voor nodig?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.gamefront.com/gta-san-andreas-hd-mod/
?
GTA IV draait prima op mijn dualcore 4GB laptop so don't worry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is daar een monster pc voor nodig?
Serieus? Bij mij draait GTA IV echt als dikke stront door een trekker. 2.66ghz core 2 duo, 4gb ram en nvidia 9400.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
GTA IV draait prima op mijn dualcore 4GB laptop so don't worry.
Upgrade hem dan een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij draait GTA IV echt als dikke stront door een trekker. 2.66ghz core 2 duo, 4gb ram en nvidia 9400.
Ligt overduidelijk aan de videokaart, welke heb jij?
heb een imac, kan niet upgradenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Upgrade hem dan een keer.![]()
Ik draai mijn spellen meestal op Highest met een normale FPS. Persoonlijk zet ik altijd Motion Blur en Post-Processing uit. Kostte net iets boven de 200 euro.
Daar heb je het probleem al.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb een imac, kan niet upgraden
Meeste games speel ik op console. Heb wel lang WoW gespeeld maar dat trok mn computer gewoon makkelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al.![]()
Juist voor deze reden heb ik een PC .. ik game nogal veel
Natuurlijk valt een iMac ook buiten mijn budget![]()
Mhm, Windows 8 bevalt mij erg goed moet ik zeggen. Even wennen met de Metro maar Wintoets+D en je zit weer bij je desktop dus ja..quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Meeste games speel ik op console. Heb wel lang WoW gespeeld maar dat trok mn computer gewoon makkelijkals ik nu een nieuwe computer zou kopen zou ik wel de hoogste videokaart optie nemen maar terug naar Windows doe ik echt niet
Met hoogste videokaart bedoel ik meer de opties die je krijgt bij het kopen van een iMac model. Meestal kan je dan stock kopen of één upgrade hoger nemen. Meestal is dat dan dubbel video geheugen. Niet dat ik een monster videokaart kan nemen met 8gbquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mhm, Windows 8 bevalt mij erg goed moet ik zeggen. Even wennen met de Metro maar Wintoets+D en je zit weer bij je desktop dus ja..
De hoogste videokaart hoeft nog niet eens, gewoon een normale videokaart. Je hoeft geen 800 euro uit te geven voor een zeer goede PC.
Even op Google gekeken naar de prijs van een Mac Pro.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Met hoogste videokaart bedoel ik meer de opties die je krijgt bij het kopen van een iMac model. Meestal kan je dan stock kopen of één upgrade hoger nemen. Meestal is dat dan dubbel video geheugen. Niet dat ik een monster videokaart kan nemen met 8gbhet blijft een iMac.
Het liefst koop ik een Mac Pro en zet ik er wel een goede in en dan kan ik em ook upgraden, maar die dingen zijn onbetaalbaar
Jep. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of lijkt deze blonde griet (ook in andere wallpapers e.d. te zien) enorm op Yvonne Strahovski
[ afbeelding ]
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/mac_proquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:54 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Even op Google gekeken naar de prijs van een Mac Pro.
2700 euro. Wat een onzin zeg.
Ik zou met een Quad Core op de 5500 euro zitten. Dat is toch belachelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/mac_pro
en kijk wat die upgrades kosten als je er een selecteert
Jep.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:57 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik zou met een Quad Core op de 5500 euro zitten. Dat is toch belachelijk.
12 Core zou ik op de 11500 zitten. What the...quote:
Idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
12 Core zou ik op de 11500 zitten. What the...
Koop ik liever een monster PC en houd ik nog 10000 over
Dit is al genoeg voor een PC met OS X.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd.
Kon je OS X maar gewoon op elke PC installeren. Mja, een van de redenen dat het zo goed werkt is natuurlijk ook omdat het op de hardware is afgestemd ipv dat het overal mee moet werken
Ja maar je kan OS X niet zomaar installeren op elke hardwarequote:Op zaterdag 17 november 2012 03:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Dit is al genoeg voor een PC met OS X.
Intel Core i3-530 Clarkdale 2.93GHz
Gigabyte GA-H55M-USB3 Motherboard
4 GB DDR3 1333 RAM (2 x 2GB)
DVD Burner
MicroATX Computer Case
585 Watt Power Supply
4-pin to 8-pin Power Adapter
Dat kost echt helemaal niks.
Ik zocht op OS X on PC en toen zag ik een tutorial waar zij die hardware gebruikte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar je kan OS X niet zomaar installeren op elke hardware
Mja, vind over het algemeen de vormgeving van Apple wel mooi maar dat is echt niet waar ik het om doe hoor. Vind OS X gewoon heerlijk werken. Gebruik het al sinds 2005quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:06 schreef Nemephis het volgende:
Maarja, dan heb je niet zo'n kekke Appel-sticker op je PC
http://www.hackintosh.com/quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:08 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik zocht op OS X on PC en toen zag ik een tutorial waar zij die hardware gebruikte.
Hier nog 1: http://lifehacker.com/584(...)uilding-a-hackintoshquote:
Door een mod voor GTA SA.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Apple zal wel prima spul hebben maar je moet er wel het geld voor over hebben. Vaak krijg ik de indruk dat het meer als statussymbool dient.
Maargoed hoe kwamen we hierop? Want GTA loopt toch niet op een Apple.
Onlangs waren de GTAspellen uitgebracht voor Mac, wel GTA 3, weet niet of 4 ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Apple zal wel prima spul hebben maar je moet er wel het geld voor over hebben. Vaak krijg ik de indruk dat het meer als statussymbool dient.
Nee hoor, zijn alleen veel tweaks, engine etc. blijven hetzelfde. Mijn laptop kan het in ieder geval aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is daar een monster pc voor nodig?
Ik heb het deze zomer nog op mijn Macbookie gespeeld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Echt vet was dat, in dat skatepark de baas uithangen met je BMXquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of dat je hoger kan springen, net als CJ op z'n BMX.
Zit wel iets meer achter, volgens mij kan hij ook in de textures etc.quote:Op zondag 18 november 2012 16:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Op PC kan je gameplay opnemen en eigen videos maken etc.
Dat kan ook ja.quote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zit wel iets meer achter, volgens mij kan hij ook in de textures etc.
Het zijn allemaal gameplay beelden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik krijg nog geen harde plasser van die nieuwe trailer. Altijd hetzelfde met R*: een hoop flashy screens, maar echte gameplay beelden ho maar. Lekker muziekje, dat dan weer wel.
Toch wel grappig; al die console-nerds die meteen GOTY!!!eins!!! roepen.
Helaas heeft Rockstar bevestigd dat de map ongeveer 1/5 van het oppervlakte van GTA4 heeftquote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoop dat de map wel een stuk groter gaat worden vond die van GTA IV gevoelsmatig erg klein. Ook geen landelijk gebied wel heel veel nutteloze havens en industriegebieden waar niks te beleven was.
En het mag wel iets lichter ook deel IV moest ik serieus de instellingen van mijn LCD voor aanpassen zo donker.
Mooizoquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Helaas heeft Rockstar bevestigd dat de map ongeveer 1/5 van het oppervlakte van GTA4 heeft
Die missies speel je meestal in een week uit. Blijven er gemiddeld 5 jaar over om doelloos rond te rijden. Dan is een grote map echt wel vetter.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooizoHoef je tenminste geen 15 min doelloos van missie naar missie te rijden
nee manquote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die missies speel je meestal in een week uit. Blijven er gemiddeld 5 jaar over om doelloos rond te rijden. Dan is een grote map echt wel vetter.
Hopelijk een vette golfbaan, met holes en golfkarretjes, en dan je tegenstander doodschieten als je verliestquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee mangta4 was veel te groot. je verdwaalde er allemaal enzo.
Vind het wel jammer dat dat bowlen er niet meer is.
Dit spel koop je toch voor de singleplayer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hopelijk een vette golfbaan, met holes en golfkarretjes, en dan je tegenstander doodschieten als je verliest![]()
En een fatsoenlijke multiplayer want bij IV was dat echt kut je kon nauwelijks freeroamen je had alleen die stomme missies of tegen elkaar vechten.
Lijkt me anders best vet om gewoon met wat andere gasten online door een stad te racen en wat mensen willekeurig dood te trappen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit spel koop je toch voor de singleplayer.
Dat, heel veel lol mee gehad in MTA. Zowel met San Andreas als 4, erg leuk om samen een beetje te ouhoeren.quote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lijkt me anders best vet om gewoon met wat andere gasten online door een stad te racen en wat mensen willekeurig dood te trappen.
Klinkt heel fout dit
dat wil ik helemaal niet zien, ik wil de trailer in de huidige vorm.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon werkelijk hoe ik het zie. Aan trailers zoals deze heb je eigenlijk helemaal niks.
Laat gewoon zien hoe je echt rondloopt in het spel, hoe je rijdt. Zo krijg je tenminste een realistische blik van de interactiviteit van de stad, waarbij AI alles voor z'n rekening moet nemen ipv voorgeprogrammeerde scenes.
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gameplay beelden.
En zie daar waarom ze niet voor PC ontwikkelenquote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Compoantje het volgende:
Wat een domper.
NOG kleiner als GTA4?
Die map was al hartstikke klein. Komop zeg, binnen 5 dagen had je die map uit je hoofd geleerd. Nog voor ik oooit begon aan de eerste missie wist ik bijna al waar alles was.
Dus kleinere map en geen multiplayer?
Nu heb ik tenminste een reden om niet meer naar deze game uit te kijken.
Sowieso al niet aangezien ik toch nog een jaar moest wachten op de PC-versie. Dat hoeft nu dus ook niet meer.
Alle games van GTA heb ik gekocht, maar deze komt mooi op m'n download lijstje te staan dus.
Beide kloppen niet. Ze hebben namelijk al aangegeven dat ze multiplayer doen alleen komen de details omtrent multiplayer pas later. Tevens hebben ze al aangegeven dat de kaart juist veel groter dan GTA4 is. Dus ga lekker ergens anders lopen trollen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef baasvandemaffia het volgende:
Ik baal er toch wel van dat de map kleiner wordt dan gta 4 en dat ze hebben gezegd niks aan de multiplayer te doen
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef julian6 het volgende:
Die map is groter dan GTA IV en RDR bij elkaar
dan nog heb je meer dan genoeg ruimte om je ding te doenquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.
valt mij ook op dat veel mensen over die inclusief heen lezenquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.
Er zijn vast wel wat Russen die een map mod maken, zodat de map alsnog het grootste speelgebied ooit in een game wordt. Op PC.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En zie daar waarom ze niet voor PC ontwikkelen
Vetquote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef RPG het volgende:
[..]
Beide kloppen niet. Ze hebben namelijk al aangegeven dat ze multiplayer doen alleen komen de details omtrent multiplayer pas later. Tevens hebben ze al aangegeven dat de kaart juist veel groter dan GTA4 is. Dus ga lekker ergens anders lopen trollen.
Multiplayer, in de zin van online of bedoelen ze ook split-screen? Dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 19 november 2012 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Multiplayer komt er zeker, ze willen namelijk het clubs-systeem uit Max Payne 3 integreren in GTA V. Als er geen MP zou zijn, dat heeft dat ook totaal geen zin.
Linkje naar de bron? Mister Trollquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Helaas heeft Rockstar bevestigd dat de map ongeveer 1/5 van het oppervlakte van GTA4 heeft
No shit sherlock.quote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Linkje naar de bron? Mister Troll
Okééj Patrickquote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Er wordt een stomme vraag gesteld. Daar hoort een stom antwoord bij.
Nonsens natuurlijk, dergelijke graphics kunnen de Xbox 360 en de PS3 helemaal niet aan. Dat zijn inmiddels bejaarde consoles.quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gameplay beelden.
Wát een onzin. "dergelijke graphics" ? zo geweldig ziet het er niet uit hoor. Een opgepoetste versie van GTA IV is wat we gfx-wise voorgeschoteld zullen krijgen en dat is precies wat we zien in de trailerts.quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk, dergelijke graphics kunnen de Xbox 360 en de PS3 helemaal niet aan. Dat zijn inmiddels bejaarde consoles.
Mee eens.quote:Maar ik heb ook liever supertoffe gameplay dan ultragoede graphics. De kwaliteit van GTA IV is goed genoeg.
Edit: al mogen de lichaam/gezichtsanimaties natuurlijk wel een stuk beter. Maar da's meer een kwestie van betere motion capture dan betere graphics volgensmij.
Excuus, ik dacht dat je het ook over de screenshots had. Maar dan nog, ik weet zeker dat ze de beelden in de trailer ook wel opgepoetst hebben hoor. Dat is echt niet 100% in-game.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wát een onzin. "dergelijke graphics" ? zo geweldig ziet het er niet uit hoor. Een opgepoetste versie van GTA IV is wat we gfx-wise voorgeschoteld zullen krijgen en dat is precies wat we zien in de trailerts.
Precíes zoals de trailers van GTA IV zo'n beetje 100% representatief waren voor gameplay-beelden van die game.
[..]
Mee eens.
http://n4g.com/news/11223(...)nothing-pre-renderedquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat je het ook over de screenshots had. Maar dan nog, ik weet zeker dat ze de beelden in de trailer ook wel opgepoetst hebben hoor. Dat is echt niet 100% in-game.
Niet 100%? Jij hebt de game gespeeld? Werk jij bij Rockstar?quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat je het ook over de screenshots had. Maar dan nog, ik weet zeker dat ze de beelden in de trailer ook wel opgepoetst hebben hoor. Dat is echt niet 100% in-game.
Toen ik GTA IV uiteindelijk op mijn eigen Xbox 360 speelde vond ik de graphics echt wel minder dan in de trailers hoor. In-game kan het best zijn, maar dan gerendered op een zwaar getunede computer ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Niet 100%? Jij hebt de game gespeeld? Werk jij bij Rockstar?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toen ik GTA IV uiteindelijk op mijn eigen Xbox 360 speelde vond ik de graphics echt wel minder dan in de trailers hoor. In-game kan het best zijn, maar dan gerendered op een zwaar getunede computer ofzo.
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk, dergelijke graphics kunnen de Xbox 360 en de PS3 helemaal niet aan. Dat zijn inmiddels bejaarde consoles.
Ik ben een PS3-gamerquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]_!
1) Zo denderend waren de graphics in de trailer niet
2) GTA heeft altijd representatieve trailers gehad voor de serie
Zo, doe nu maar weer fappen op de specificaties van je PC.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben een PS3-gamer. Mijn punt is gewoon dat consoles qua graphics al tijden aan de limit zitten. Vooral bij open-world games moet je dus geen goddelijke dingen verwachten.
Die scherpte en framerate ga je op een gemiddelde console + tv niet vinden vrees ik (op cutscenes na dan). Maar we gaan het zien, ik word graag positief verrast.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar zo ziet de trailer er toch ook niet naar uit?
Het verschil tussen gameplay en ingame is nogal een verschil voor sommige mensen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Tropanzia het volgende:
Snap de hele discussie over vermoedelijke in-game beelden van de trailer niet helemaal.
Natuurlijk is het in-game, het komt immers uit het spel zelf.
Alleen de scene dat je bijvoorbeeld die dikke met een sigaar en drankje in een strandstoel bij z'n zwembad ziet neerploffen is geen gameplay, maar een gewoon filmpje tussendoor (missie's etc) in GTA5. Maar dat lijkt me duidelijk, toch?
Jonge XBOX360 en PS3 zijn al weer jaren oud, allemaal uit de tijd, natuurlijk ziet dat er kut uit. En het speelt ook nog eens klote.quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toen ik GTA IV uiteindelijk op mijn eigen Xbox 360 speelde vond ik de graphics echt wel minder dan in de trailers hoor. In-game kan het best zijn, maar dan gerendered op een zwaar getunede computer ofzo.
meer info: http://www.ign.com/articl(...)g-questions-answeredquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef 2dope het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)v-in-overweging.html
Zo, nu kunnen de levenloze nerdjes weer even los op elkander.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben een PS3-gamer. Mijn punt is gewoon dat consoles qua graphics al tijden aan de limit zitten.
Vooral bij open-world games moet je dus geen goddelijke dingen verwachten.
nu weten ze wat ze doen zegmaarquote:Aan het einde van de levenscyclus van een console komen altijd de beste games uit. Elke keer weer zie je dit terug.
Bij de ontwikkeling van GTA IV kregen we opeens andere hardware voor onze kiezen, en dan is het toch altijd weer lastig de juiste balans en afstellingen te vinden.
Daarom is het eigenlijk perfect dat GTA V nog voor de PS3 en Xbox 360 uitkomt. De timing is precies goed!"
Spelen wel een halfjaar eerder GTA V.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge XBOX360 en PS3 zijn al weer jaren oud, allemaal uit de tijd, natuurlijk ziet dat er kut uit. En het speelt ook nog eens klote.![]()
Tering, wat een verschil.quote:
Eén stedelijk gebied vind ik wel weinig, het lijkt me juist leuk en functioneel om van de ene naar de andere stad te kunnen rijden door onbewoond gebied.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef -Kadesh- het volgende:
Van wat er nu aan trailer en screens bekent is klopt die map wel ongeveer.
Er is maar 1 stad. Wel kleinere dorpjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén stedelijk gebied vind ik wel weinig, het lijkt me juist leuk en functioneel om van de ene naar de andere stad te kunnen rijden door onbewoond gebied.
Jammer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er is maar 1 stad. Wel kleinere dorpjes.
GTA trailers hebben voor zover ik weet altijd nog uit in-game beelden bestaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Merkie het volgende:
Ik snap de reactie op Jivis niet zo. Ik weet 100% zeker dat de graphics in-game echt niet zo zullen zijn als in de trailer.
Ik denk wel dat de beelden wat zijn opgepoetst. Zo niet - en de framerate is goed en stabiel - dan heeft Rockstar de grenzen van het mogelijke op de huidige consoles verlegd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
GTA trailers hebben voor zover ik weet altijd nog uit in-game beelden bestaan.
Daar acht ik ze wel toe in staat. Zie de uitleg in dat game artikel, ze hebben jaren de tijd gehad om de huidige consoles te doorgronden. De grenzen van de PS2 bijvoorbeeld werden ook pas bereikt vlak voordat de next-gen generatie kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de beelden wat zijn opgepoetst. Zo niet - en de framerate is goed en stabiel - dan heeft Rockstar de grenzen van het mogelijke op de huidige consoles verlegd.
Lelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Faazz het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242&st=5360
Waarom zo negatief? Kijk naar andere games van Rockstar, ze hebben het de afgelopen 10 jaar wel waar gemaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet het nog zien, én een grote, open wereld met vergezichten én redelijk strakke graphics én een goede framerate.
Zou mooi zijn.
Volgens mij had GTA IV nogal eens te maken met slowdown op de consoles. Over de PC-versie zullen we het maar niet hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Kijk naar andere games van Rockstar, ze hebben het de afgelopen 10 jaar wel waar gemaakt.
Ik heb geen enkele herinnering van negatieve gameplay ervaringen omdat soms de framerate wat laag was bij hele drukke momenten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij had GTA IV nogal eens te maken met slowdown op de consoles. Over de PC-versie zullen we het maar niet hebben.
Mij maken de graphics trouwens niet al te veel uit, ik wil gameplay (en dan hoop ik eerder op een terugkeer naar III / Vice City / Los Santos dan op een voortzetting van de lijn van IV) en een soepel draaiend spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |