Hopelijk kan je die skills idd verbeteren, anders zou het echt kut zijn. Anders val je na 1000 kilometer motorrijden nog steeds bij stilstand op je gezicht omdat er gescript is dat karakter A altijd na het remmen vergeet zijn voet uit te steken om z'n evenwicht te bewarenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef _GdR_ het volgende:
ja maar als je dan vaker gaat motorrijden met dat personage dan leert ie het in de loop van der tijd etc etc. beetje realisme mag wel

quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
Dussssss

Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
Dussssss

quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Dussssss

Heerlijk die domme motorrijders die zich het mannetje voelen en gelijk al met hun nieuwe bandjes een te sterke bocht makenquote:

Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)quote:Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.

educated guessquote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)

Merkwaardige constatering. Ik ervoer precies het tegenovergestelde, nog nooit heb ik in een vergelijkbare sandbox game betere animaties gezien dan in GTA IV. Saints Row 3 bijvoorbeeld, die drie jaar later uitkwam, kwam imho niet eens in de buurt van de physics van GTA IV.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Hopelijk doen ze nog wat aan de animaties, dit vond ik zelf toch wel 1 van de minpunten van GTA4. Buiten de auto zag het er allemaal wat vreemd houterig / lastige controls uit.
Als ik de trailer zie mogen ze daar nog wel wat tijd in steken.

De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.

Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uitquote:Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.
Ik zou zeggen, speel nog ff san andreas... is nog nieteens een heel oud spel maar een super groot verschil.
Ik vind het erg knap dat ontwikkelaars in zulke korte tijdsbestekken zulke grote stappen kunnen nemen in graphics.

Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uit

Dat is met alles zoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is?

Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.

Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.
Het hoeft van mij helemaal niet fotorealistisch of whatever te zijn, maar het moet wel recht doen aan het design van de game, en dus niet dat je je stoort aan pop-ups, draw-distance, matige animaties, slow-down, screen-tearing, glitches, etc etc.
Super Meat Boy ziet er uit alsof het 15 jaar geleden is gemaakt, maar het is wel consistent en perfect in die vormgeving. Dat vind ik prima. Een van mijn favoriete games ooit.
GTA5 ziet er qua DESIGN geweldig uit. We zien in de trailer een schitterende omgeving en speelwereld voorbij komen. Dan is het zonde wanneer het er grafisch nu al ietwat verouderd uitziet, en dat zal over 2-3 jaar nog veel erger zijn.
Dan had ik liever gehad dat ze even de release hadden uitgesteld en voor next-gen waren gegaan, waarbij ze veel meer gebruik hadden kunnen maken van Full-HD en de extra kracht van de volgende consoles. Een game als GTA5 zul je waarschijnlijk lange tijd willen spelen.

Graphics zijn subliem!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5?
Dat kan niet he? Ook niet op de next gen consoles. GTA ligt automatisch achter omdat het zo groot is. Halo 4 heeft een singleplayer van 8 uur. De mooiste games zijn altijd shooters met een minimale singleplayer. De wereld die ze creëren levert automatisch concessie op. Zoals het er nu uit ziet leveren ze een prestatie van wereldformaat. Dit is op het oog mooier dan Forza Horizon (welke complimenten kreeg voor de graphics), maar dit is veel meer.
2 De reden dat er zoveel tijd geld en moeite in GTA gestoken kan worden is omdat het uitkomt aan het einde van de generatie zodat ze meer kunnen verkopen.
Als GTA het moet doen met in totaal 5mln units aan consoles maken ze zoveel verlies dat je deel 6 op je dikke pens kan schrijven.
3 Zoals ze zelf zeggen bij GTA 4 moesten ze de hardware leren kennen. Gaat ook tijd en geld in zitten die niet in de game komt te zitten. Nu kennen ze die (GTA 4, RDR, Max Payne 3) en kunnen ze zich volledig richten op de game zelf.
Ik begrijp dat gezeik op de graphics echt niet. Alsof je iets negatiefs MOET vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |