abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119240052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef _GdR_ het volgende:
ja maar als je dan vaker gaat motorrijden met dat personage dan leert ie het in de loop van der tijd etc etc. beetje realisme mag wel :)
Hopelijk kan je die skills idd verbeteren, anders zou het echt kut zijn. Anders val je na 1000 kilometer motorrijden nog steeds bij stilstand op je gezicht omdat er gescript is dat karakter A altijd na het remmen vergeet zijn voet uit te steken om z'n evenwicht te bewaren :')
  donderdag 15 november 2012 @ 15:21:13 #102
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_119240204
ik zou me echt de tering in lachen. sterker nog dat doe ik nu al :')
Het zijn maar speculaties. er is nog bevestigd etc.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_119240231
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
Dussssss :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119240245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij de gamemania, voor de pc versie. Toen ik zei dat die nog niet aangekondigd was, vertelde ze mij dat hij bij hun 100% zeker bevestigd is. (maar datum onbekend)
:')
pi_119240501
quote:
Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.
  Eindredactie Games donderdag 15 november 2012 @ 15:30:41 #107
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119240536
quote:
_O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:35:53 #108
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119240730
quote:
Heerlijk die domme motorrijders die zich het mannetje voelen en gelijk al met hun nieuwe bandjes een te sterke bocht maken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_119240827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:29 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Dussss wat? Dat gamemania dat gezegd heeft zegt mij echt nog geen bal. Als R* een officiele bevestiging doet dan zegt het wat, eerder echt niet.
Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119240895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus dat een landelijk bedrijf pre-orders aanbied, dat zouden ze heus niet doen zijn als ze niet zeker wisten dat het komt (een pre-order kost 5 euro)
educated guess
pi_119242135
Hopelijk doen ze nog wat aan de animaties, dit vond ik zelf toch wel 1 van de minpunten van GTA4. Buiten de auto zag het er allemaal wat vreemd houterig / lastige controls uit.

Als ik de trailer zie mogen ze daar nog wel wat tijd in steken.
Built for Speed
  Eindredactie Games donderdag 15 november 2012 @ 16:21:30 #112
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_119242545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Hopelijk doen ze nog wat aan de animaties, dit vond ik zelf toch wel 1 van de minpunten van GTA4. Buiten de auto zag het er allemaal wat vreemd houterig / lastige controls uit.

Als ik de trailer zie mogen ze daar nog wel wat tijd in steken.
Merkwaardige constatering. Ik ervoer precies het tegenovergestelde, nog nooit heb ik in een vergelijkbare sandbox game betere animaties gezien dan in GTA IV. Saints Row 3 bijvoorbeeld, die drie jaar later uitkwam, kwam imho niet eens in de buurt van de physics van GTA IV.

Mooie voorbeelden van de physics vind ik in GTA IV bijv. agenten die aan je autodeur blijven hangen terwijl je wegrijdt, of die hopeloze pogingen van NPC's om zich aan een railing of hekje vasthouden wanneer je ze naar de grond probeert te werken. Framedrops in GTA IV vond ik wel klachtwaardig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:33:24 #113
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_119243000
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_119243095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Als iemand die rond 1992 met gamen begonnen is, zeg ik dat er veel te veel gezeik is op de graphics. Ze zien er geweldig uit. Als je real-life detail wilt, ga je maar naar buiten.
De graphics gaan er ook alleen maar op vooruit dus ik snap het geklaag niet.
Ik zou zeggen, speel nog ff san andreas... is nog nieteens een heel oud spel maar een super groot verschil.

Ik vind het erg knap dat ontwikkelaars in zulke korte tijdsbestekken zulke grote stappen kunnen nemen in graphics.
pi_119243741
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, speel nog ff san andreas... is nog nieteens een heel oud spel maar een super groot verschil.

Ik vind het erg knap dat ontwikkelaars in zulke korte tijdsbestekken zulke grote stappen kunnen nemen in graphics.
Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uit _O_
pi_119243858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toen ik vroeger SA speelde, verbaasde ik me hoe mooi het was, lucht was heel realistisch en als ik het nu kijk dan kan ik het niet geloven. Graphics moeten mee, maar dit ziet er al geweldig uit _O_
Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is? :')
pi_119243887
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Toen je de trailers zag werd je helemaal wild net als nu... als je het nu kijkt denk je echt van.. is dit is? :')
Dat is met alles zo :P
pi_119243913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is met alles zo :P
Qua games wel ja :P
  donderdag 15 november 2012 @ 17:01:42 #119
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119243982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Strani het volgende:
Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.

Het hoeft van mij helemaal niet fotorealistisch of whatever te zijn, maar het moet wel recht doen aan het design van de game, en dus niet dat je je stoort aan pop-ups, draw-distance, matige animaties, slow-down, screen-tearing, glitches, etc etc.

Super Meat Boy ziet er uit alsof het 15 jaar geleden is gemaakt, maar het is wel consistent en perfect in die vormgeving. Dat vind ik prima. Een van mijn favoriete games ooit.

GTA5 ziet er qua DESIGN geweldig uit. We zien in de trailer een schitterende omgeving en speelwereld voorbij komen. Dan is het zonde wanneer het er grafisch nu al ietwat verouderd uitziet, en dat zal over 2-3 jaar nog veel erger zijn.

Dan had ik liever gehad dat ze even de release hadden uitgesteld en voor next-gen waren gegaan, waarbij ze veel meer gebruik hadden kunnen maken van Full-HD en de extra kracht van de volgende consoles. Een game als GTA5 zul je waarschijnlijk lange tijd willen spelen.
  donderdag 15 november 2012 @ 17:11:42 #120
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_119244341
IGN komt vandaag met:

Welcome to Los Santos
Debunking the GTA V Rumors

Weet iemand hoelaat?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_119244643
Zit Bigfoot er ook weer in?
Amen.
pi_119244892
Zo, dat is ook weer gepreordered.
Heb de PC versie en de XBOX versie erin staan.

Ik heb geen zin om 6 maanden te wachten om met deze parel te spelen.

Bij Gamemania krijg je dan een dubbelzijdige poster. :D

Hoopte meer op een kaart, net zoals bij RDR, GTA SA & IV, ach ja.

Of was de kaart bij die games standaard?

[ Bericht 8% gewijzigd door GeenInspiratie. op 15-11-2012 17:32:41 ]
pi_119245110
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het gezeik gaat niet over de graphics. Het gezeik gaat erover dat we liever zien dat de graphics zo goed mogelijk tot hun recht komen, en dat is erg moeilijk op de huidige generatie consoles.

Het hoeft van mij helemaal niet fotorealistisch of whatever te zijn, maar het moet wel recht doen aan het design van de game, en dus niet dat je je stoort aan pop-ups, draw-distance, matige animaties, slow-down, screen-tearing, glitches, etc etc.

Super Meat Boy ziet er uit alsof het 15 jaar geleden is gemaakt, maar het is wel consistent en perfect in die vormgeving. Dat vind ik prima. Een van mijn favoriete games ooit.

GTA5 ziet er qua DESIGN geweldig uit. We zien in de trailer een schitterende omgeving en speelwereld voorbij komen. Dan is het zonde wanneer het er grafisch nu al ietwat verouderd uitziet, en dat zal over 2-3 jaar nog veel erger zijn.

Dan had ik liever gehad dat ze even de release hadden uitgesteld en voor next-gen waren gegaan, waarbij ze veel meer gebruik hadden kunnen maken van Full-HD en de extra kracht van de volgende consoles. Een game als GTA5 zul je waarschijnlijk lange tijd willen spelen.
Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5? :')
Dat kan niet he? Ook niet op de next gen consoles. GTA ligt automatisch achter omdat het zo groot is. Halo 4 heeft een singleplayer van 8 uur. De mooiste games zijn altijd shooters met een minimale singleplayer. De wereld die ze creëren levert automatisch concessie op. Zoals het er nu uit ziet leveren ze een prestatie van wereldformaat. Dit is op het oog mooier dan Forza Horizon (welke complimenten kreeg voor de graphics), maar dit is veel meer.

2 De reden dat er zoveel tijd geld en moeite in GTA gestoken kan worden is omdat het uitkomt aan het einde van de generatie zodat ze meer kunnen verkopen.
Als GTA het moet doen met in totaal 5mln units aan consoles maken ze zoveel verlies dat je deel 6 op je dikke pens kan schrijven.

3 Zoals ze zelf zeggen bij GTA 4 moesten ze de hardware leren kennen. Gaat ook tijd en geld in zitten die niet in de game komt te zitten. Nu kennen ze die (GTA 4, RDR, Max Payne 3) en kunnen ze zich volledig richten op de game zelf.

Ik begrijp dat gezeik op de graphics echt niet. Alsof je iets negatiefs MOET vinden.
pi_119245146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dus je verwacht de beste graphics van het moment (halo 4 ofzo?) en dat gecombineerd met de grootte en diversiteit van GTA 5? :')
Dat kan niet he? Ook niet op de next gen consoles. GTA ligt automatisch achter omdat het zo groot is. Halo 4 heeft een singleplayer van 8 uur. De mooiste games zijn altijd shooters met een minimale singleplayer. De wereld die ze creëren levert automatisch concessie op. Zoals het er nu uit ziet leveren ze een prestatie van wereldformaat. Dit is op het oog mooier dan Forza Horizon (welke complimenten kreeg voor de graphics), maar dit is veel meer.

2 De reden dat er zoveel tijd geld en moeite in GTA gestoken kan worden is omdat het uitkomt aan het einde van de generatie zodat ze meer kunnen verkopen.
Als GTA het moet doen met in totaal 5mln units aan consoles maken ze zoveel verlies dat je deel 6 op je dikke pens kan schrijven.

3 Zoals ze zelf zeggen bij GTA 4 moesten ze de hardware leren kennen. Gaat ook tijd en geld in zitten die niet in de game komt te zitten. Nu kennen ze die (GTA 4, RDR, Max Payne 3) en kunnen ze zich volledig richten op de game zelf.

Ik begrijp dat gezeik op de graphics echt niet. Alsof je iets negatiefs MOET vinden.
Graphics zijn subliem! :Y
  donderdag 15 november 2012 @ 17:37:40 #126
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_119245252
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

We zien duidelijk niet hetzelfde. Ik zie alleen prachtige graphics. Dat er spellen zijn met nog mooiere graphics, dat kan, maar inderdaad hebben die dan niet het formaat van GTA.

Ik vond GTA IV trouwens ook prachtig kwa graphics, nooit begrepen dat daar klachten over waren.

En next-gen.. nee, we leven nu. Als we altijd moeten wachten tot de next-gen van iets, krijgen we straks om de zeven jaar een nieuwe GTA. En ook dán, zien de graphics er voor je het weet alweer verouderd uit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_119245269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Graphics zijn subliem! :Y
Vind ik dus ook. Vind het er echt fantastisch uitzien.
  donderdag 15 november 2012 @ 17:45:17 #128
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_119245533
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat zeker. Al vind ik San Andreas all-round nog steeds een betere game dan GTA 4.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_119245700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Dat zeker. Al vind ik San Andreas all-round nog steeds een betere game dan GTA 4.
Ja het is anders.
Beter wil ik niet zeggen maar wel wat serieuzer en meer somber.
pi_119246036
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:20 schreef Jivis het volgende:
Zit Bigfoot er ook weer in?
Weet ik niet, ben nog bij missie 2
pi_119246743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef CaasS het volgende:

[..]

Vind ik dus ook. Vind het er echt fantastisch uitzien.
Ziet het ook. Maar bij een game als GTA boeien de graphics niet. :s)
pi_119246862
pi_119247065
Ik denk dat de goedkoopste pre order bij bol.com is ?
pi_119247139
Die stem van die neger in de tweede trailer is precies de stem van CJ
pi_119248113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat de goedkoopste pre order bij bol.com is ?
Nope. Game Mania heeft hetzelfde + pre order bonus.
pi_119248489
quote:
3s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:22 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ziet het ook. Maar bij een game als GTA boeien de graphics niet. :s)
Ook dat. San Andreas blijft mijn favoriete GTA en die kwam uit aan het eind van de generatie consoles. Toen mensen zich ook afvroegen of het grafisch nog wel kon. GTA 3 was dan in verhouding ''mooier'', maar doe mij San Andreas maar.
pi_119249403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Nope. Game Mania heeft hetzelfde + pre order bonus.
Ik neem aan dat je de poster bij het spel krijgt :P ?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 19:36:32 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 19:44:16 #138
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_119250041
De map heeft ruim de grote van LC, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar. Als ik Los Santos zo zie lijkt ie me zo'n beetje de grote te hebben van LC, dan hebben we nog wat countryside gezien ter grote van een halve San Andreas gezien, dus ik schat iets van 30% van de totale map van V. Ook de nieuwe trailer laat alleen maar Los Santos en de directe omgeving zien. Ik vermoed dat Rock* iets geheim houd, ik gok op een tweede grote stad. Waar gaan anders al die vrachttreinen en vele vrachtauto's op de snelweg naar toe?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_119250475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

XBOX download ook heel veel hoor. Dat is algemeen bekend.
Natuurlijk niet zoveel als op PC maar PC heeft dan ook meer gebruikers.
3 jaar geleden waren dat er al weer 600k+ .. in de 3 jaar daarna zijn er echt veel en veel meer gebanned.

Maar de ekte ekte developers weten toch dat het geld op de DS te halen is? :D :')
Inderdaad, en iedereen heeft een mac.

Anyway, het aantal gedownloade spellen in verhouding met gekochte games op de consoles zal zeker ver onder de 10% liggen, wat bij de PC markt, in geval van single player game ruim boven de 30% ligt.
pi_119250724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef -Kadesh- het volgende:
De map heeft ruim de grote van LC, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar. Als ik Los Santos zo zie lijkt ie me zo'n beetje de grote te hebben van LC, dan hebben we nog wat countryside gezien ter grote van een halve San Andreas gezien, dus ik schat iets van 30% van de totale map van V. Ook de nieuwe trailer laat alleen maar Los Santos en de directe omgeving zien. Ik vermoed dat Rock* iets geheim houd, ik gok op een tweede grote stad. Waar gaan anders al die vrachttreinen en vele vrachtauto's op de snelweg naar toe?
Wijze woorden, ik denk dat je gelijk hebt... Waarom zouden die vrachtwagens rondjes rijden... LS > Desert > LS
pi_119250749
quote:
Ze zeiden dat Los Santos erg groot was en de rest is natuur. Ik denk niet dat ze iets achterhouden.
If not now, then when.
pi_119251292
Bij GTA IV, RDR en GTA SA kreeg je altijd zo'n kaart van de gehele map, die zat er standaard bij toch?
pi_119252446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Bij GTA IV, RDR en GTA SA kreeg je altijd zo'n kaart van de gehele map, die zat er standaard bij toch?
Bij elke GTA vanaf III, map aan een kant, artwork op poster aan de andere kant
pi_119252513
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Bij elke GTA vanaf III, map aan een kant, artwork op poster aan de andere kant
Maar stel dat ik dus bij Game Mania pre-order voor XBOX & PC.
Krijg ik 2x die leuke pre-order poster en dan zit er ook nog eens die poster met map in het hoesje zelf?
Niceeeee

Dus dan heb ik gewoon alle posters. :D :')
pi_119252662
Krijg je een poster bij je pre-order?

Nice, ik kreeg toen met MW2 release een T shirt met Modern Warfare erop :D is nu mijn pyjama aawyeah

Heb ook bijna alle posters, van III, Vice City, San Andreas, Vice City Stories, en IV
pi_119252746
Voila.
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=26697&gmmrid=0_0

Iets naar onder scrollen en dan zie je hem. Wel leuke poster trouwens.
pi_119252893
quote:
Sorry dat ik je droom in duigen laat vallen gast :

http://i.imgur.com/aYWJ8h.jpg
pi_119253126
Trevor is wel een psycho badass! Zie er nu al naar uit om met hem te spelen. Beter dan die Niko, met z'n dwergenstem.
pi_119253138
Wat boeit het nou dat het wel of niet een tweede stad heeft.
De stad is gigantisch! Liever één, gigantische, levendige en bovendien prachtige stad dan drie kleinere.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:56:24 #150
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_119253140
Ik moet het nog zien. Ben verder wel tevreden met wat ik nu al gezien heb. :)
For thirteen generations we have protected it from the unclean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')