Met hoogste videokaart bedoel ik meer de opties die je krijgt bij het kopen van een iMac model. Meestal kan je dan stock kopen of één upgrade hoger nemen. Meestal is dat dan dubbel video geheugen. Niet dat ik een monster videokaart kan nemen met 8gbquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Mhm, Windows 8 bevalt mij erg goed moet ik zeggen. Even wennen met de Metro maar Wintoets+D en je zit weer bij je desktop dus ja..
De hoogste videokaart hoeft nog niet eens, gewoon een normale videokaart. Je hoeft geen 800 euro uit te geven voor een zeer goede PC.
Even op Google gekeken naar de prijs van een Mac Pro.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Met hoogste videokaart bedoel ik meer de opties die je krijgt bij het kopen van een iMac model. Meestal kan je dan stock kopen of één upgrade hoger nemen. Meestal is dat dan dubbel video geheugen. Niet dat ik een monster videokaart kan nemen met 8gbhet blijft een iMac.
Het liefst koop ik een Mac Pro en zet ik er wel een goede in en dan kan ik em ook upgraden, maar die dingen zijn onbetaalbaar
Jep. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of lijkt deze blonde griet (ook in andere wallpapers e.d. te zien) enorm op Yvonne Strahovski
[ afbeelding ]
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/mac_proquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:54 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Even op Google gekeken naar de prijs van een Mac Pro.
2700 euro. Wat een onzin zeg.
Ik zou met een Quad Core op de 5500 euro zitten. Dat is toch belachelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/mac_pro
en kijk wat die upgrades kosten als je er een selecteert
Jep.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:57 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik zou met een Quad Core op de 5500 euro zitten. Dat is toch belachelijk.
12 Core zou ik op de 11500 zitten. What the...quote:
Idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
12 Core zou ik op de 11500 zitten. What the...
Koop ik liever een monster PC en houd ik nog 10000 over
Dit is al genoeg voor een PC met OS X.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd.
Kon je OS X maar gewoon op elke PC installeren. Mja, een van de redenen dat het zo goed werkt is natuurlijk ook omdat het op de hardware is afgestemd ipv dat het overal mee moet werken
Ja maar je kan OS X niet zomaar installeren op elke hardwarequote:Op zaterdag 17 november 2012 03:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Dit is al genoeg voor een PC met OS X.
Intel Core i3-530 Clarkdale 2.93GHz
Gigabyte GA-H55M-USB3 Motherboard
4 GB DDR3 1333 RAM (2 x 2GB)
DVD Burner
MicroATX Computer Case
585 Watt Power Supply
4-pin to 8-pin Power Adapter
Dat kost echt helemaal niks.
Ik zocht op OS X on PC en toen zag ik een tutorial waar zij die hardware gebruikte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar je kan OS X niet zomaar installeren op elke hardware
Mja, vind over het algemeen de vormgeving van Apple wel mooi maar dat is echt niet waar ik het om doe hoor. Vind OS X gewoon heerlijk werken. Gebruik het al sinds 2005quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:06 schreef Nemephis het volgende:
Maarja, dan heb je niet zo'n kekke Appel-sticker op je PC
http://www.hackintosh.com/quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:08 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik zocht op OS X on PC en toen zag ik een tutorial waar zij die hardware gebruikte.
Hier nog 1: http://lifehacker.com/584(...)uilding-a-hackintoshquote:
Door een mod voor GTA SA.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Apple zal wel prima spul hebben maar je moet er wel het geld voor over hebben. Vaak krijg ik de indruk dat het meer als statussymbool dient.
Maargoed hoe kwamen we hierop? Want GTA loopt toch niet op een Apple.
Onlangs waren de GTAspellen uitgebracht voor Mac, wel GTA 3, weet niet of 4 ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Apple zal wel prima spul hebben maar je moet er wel het geld voor over hebben. Vaak krijg ik de indruk dat het meer als statussymbool dient.
Nee hoor, zijn alleen veel tweaks, engine etc. blijven hetzelfde. Mijn laptop kan het in ieder geval aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Georges het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is daar een monster pc voor nodig?
Ik heb het deze zomer nog op mijn Macbookie gespeeld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:10 schreef Nemephis het volgende:
Echt vet was dat, in dat skatepark de baas uithangen met je BMXquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of dat je hoger kan springen, net als CJ op z'n BMX.
Zit wel iets meer achter, volgens mij kan hij ook in de textures etc.quote:Op zondag 18 november 2012 16:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Op PC kan je gameplay opnemen en eigen videos maken etc.
Dat kan ook ja.quote:Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zit wel iets meer achter, volgens mij kan hij ook in de textures etc.
Het zijn allemaal gameplay beelden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik krijg nog geen harde plasser van die nieuwe trailer. Altijd hetzelfde met R*: een hoop flashy screens, maar echte gameplay beelden ho maar. Lekker muziekje, dat dan weer wel.
Toch wel grappig; al die console-nerds die meteen GOTY!!!eins!!! roepen.
Helaas heeft Rockstar bevestigd dat de map ongeveer 1/5 van het oppervlakte van GTA4 heeftquote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoop dat de map wel een stuk groter gaat worden vond die van GTA IV gevoelsmatig erg klein. Ook geen landelijk gebied wel heel veel nutteloze havens en industriegebieden waar niks te beleven was.
En het mag wel iets lichter ook deel IV moest ik serieus de instellingen van mijn LCD voor aanpassen zo donker.
Mooizoquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Helaas heeft Rockstar bevestigd dat de map ongeveer 1/5 van het oppervlakte van GTA4 heeft
Die missies speel je meestal in een week uit. Blijven er gemiddeld 5 jaar over om doelloos rond te rijden. Dan is een grote map echt wel vetter.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooizoHoef je tenminste geen 15 min doelloos van missie naar missie te rijden
nee manquote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die missies speel je meestal in een week uit. Blijven er gemiddeld 5 jaar over om doelloos rond te rijden. Dan is een grote map echt wel vetter.
Hopelijk een vette golfbaan, met holes en golfkarretjes, en dan je tegenstander doodschieten als je verliestquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee mangta4 was veel te groot. je verdwaalde er allemaal enzo.
Vind het wel jammer dat dat bowlen er niet meer is.
Dit spel koop je toch voor de singleplayer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hopelijk een vette golfbaan, met holes en golfkarretjes, en dan je tegenstander doodschieten als je verliest![]()
En een fatsoenlijke multiplayer want bij IV was dat echt kut je kon nauwelijks freeroamen je had alleen die stomme missies of tegen elkaar vechten.
Lijkt me anders best vet om gewoon met wat andere gasten online door een stad te racen en wat mensen willekeurig dood te trappen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit spel koop je toch voor de singleplayer.
Dat, heel veel lol mee gehad in MTA. Zowel met San Andreas als 4, erg leuk om samen een beetje te ouhoeren.quote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lijkt me anders best vet om gewoon met wat andere gasten online door een stad te racen en wat mensen willekeurig dood te trappen.
Klinkt heel fout dit
dat wil ik helemaal niet zien, ik wil de trailer in de huidige vorm.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon werkelijk hoe ik het zie. Aan trailers zoals deze heb je eigenlijk helemaal niks.
Laat gewoon zien hoe je echt rondloopt in het spel, hoe je rijdt. Zo krijg je tenminste een realistische blik van de interactiviteit van de stad, waarbij AI alles voor z'n rekening moet nemen ipv voorgeprogrammeerde scenes.
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gameplay beelden.
En zie daar waarom ze niet voor PC ontwikkelenquote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Compoantje het volgende:
Wat een domper.
NOG kleiner als GTA4?
Die map was al hartstikke klein. Komop zeg, binnen 5 dagen had je die map uit je hoofd geleerd. Nog voor ik oooit begon aan de eerste missie wist ik bijna al waar alles was.
Dus kleinere map en geen multiplayer?
Nu heb ik tenminste een reden om niet meer naar deze game uit te kijken.
Sowieso al niet aangezien ik toch nog een jaar moest wachten op de PC-versie. Dat hoeft nu dus ook niet meer.
Alle games van GTA heb ik gekocht, maar deze komt mooi op m'n download lijstje te staan dus.
Beide kloppen niet. Ze hebben namelijk al aangegeven dat ze multiplayer doen alleen komen de details omtrent multiplayer pas later. Tevens hebben ze al aangegeven dat de kaart juist veel groter dan GTA4 is. Dus ga lekker ergens anders lopen trollen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef baasvandemaffia het volgende:
Ik baal er toch wel van dat de map kleiner wordt dan gta 4 en dat ze hebben gezegd niks aan de multiplayer te doen
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef julian6 het volgende:
Die map is groter dan GTA IV en RDR bij elkaar
dan nog heb je meer dan genoeg ruimte om je ding te doenquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.
valt mij ook op dat veel mensen over die inclusief heen lezenquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INCLUSIEF binnenlocaties. Welke beide andere games nauwelijks hadden.
Er zijn vast wel wat Russen die een map mod maken, zodat de map alsnog het grootste speelgebied ooit in een game wordt. Op PC.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En zie daar waarom ze niet voor PC ontwikkelen
Vetquote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef RPG het volgende:
[..]
Beide kloppen niet. Ze hebben namelijk al aangegeven dat ze multiplayer doen alleen komen de details omtrent multiplayer pas later. Tevens hebben ze al aangegeven dat de kaart juist veel groter dan GTA4 is. Dus ga lekker ergens anders lopen trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |