Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Strani het volgende:
Die stadsbussen zien er ook prachtig uit, mooi ook dat ze ook echt deel uitmaken van het verkeer. In IV had je wel bussen maar die stonden vooral stil.
In IV was het echt insane makkelijk, ook om 5 sterren kwijt te raken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Het was mooi voor de achievement, 5 sterren en zoveel minuten uithouden.
En uiteraard vigilante missies, in twee kon je ook al mensen oppikken en afzetten bij bus stopsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travel
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzittenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het is even bijten maar die maanden zijn in no time voorbij.
Daarom.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzitten
Heldquote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzitten
Als het goed is dan ben ik net weer verhuistquote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja 6 maanden is langdan is het goddomme al weer lekker weer.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.
Bij een game zoals Sleeping Dogs die ik onlangs gespeeld heb, is ook de hele map al toegankelijk. En daarbij valt me op dat er een heleboel plekken zijn waar je gewoon niet komt omdat er zo veel andere dingen te ontdekken zijn. Wanneer dit stapsgewijs wordt opgebouwd is dat niet zo.
Heb ik altijd al gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel van de GTA serie is mijn inziens dat je toch uit jezelf een hoop gaat exploreren als je ff geen missies doet, des te beter dat je meteen overal naartoe kan dan.
Wss ga ik in het begin eerst een rondje om het eiland doen om te kijken hoe groot het is
Als je ze überhaupt kunt kapen...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk is de trein een beetje normaal bestuurbaar. In SA was dit nogal lame gedaan.
nah, waarschijnlijk komt ie wel.. maar dan half jaar later ofzo.. dacht dat bij voorgaande delen de consoles ook voorrang kregenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
Net even gekeken voor GTA 5, wanneer die uit zou komen.
Komt ie helemaal niet op de PC ?????
Ongelofelijk, had juist o.a. voor GTA 5 een nieuwe pc aangeschaft zodat ik 'm makkelijk zou kunnen spelen, komt ie alleen op de xbox en de playstation. Wat een pauperzooi.
Treinen is San Andreas heb ik juist veel plezier aanbeleefd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk is de trein een beetje normaal bestuurbaar. In SA was dit nogal lame gedaan.
Hij komt half jaar later op PC.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
Ongelofelijk, had juist o.a. voor GTA 5 een nieuwe pc aangeschaft zodat ik 'm makkelijk zou kunnen spelen, komt ie alleen op de xbox en de playstation. Wat een pauperzooi.
Hij komt wel op de pc. Alleen het duurt wat langer als de console versies.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |