swsquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk komt er een rechtszaak die Dan Houser dan weer wint
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
5 tot 6 maanden idd.
Maar dan heb je ook een game waar je U tegen zegt
vooruitgang want je gaat echt neit meteen die hele map ontdekkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat wel weer een dingetje is..in voorgaande GTA's waren er delen afgesloten. Die speelde je vrij met de storyline. Nu is bevestigd dat de hele map gelijk vrij te verkennen is.
Is dit een vooruitgang of een breuk tov de orginele opzet?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Tow trucks zijn ook weer terug. Mooi treintje maken van tow trucks.
Die cutscenes met de vrouw van Faustin waren in IV ook altijd leuk ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef ROFLOL het volgende:
Hey, let's bounce.
Rockstar gaat Michael's familie zo geniaal creëren, kan nu al niet wachten op de cutscenes.
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vooruitgang want je gaat echt neit meteen die hele map ontdekken
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
5 tot 6 maanden idd.
Maar dan heb je ook een game waar je U His Royal Airness tegen zegt
Dat is toch juist mooi? Als je even geen zin hebt in missies gewoon lekker exploren, wetende dat er nog genoeg te zien is?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.
Bij een game zoals Sleeping Dogs die ik onlangs gespeeld heb, is ook de hele map al toegankelijk. En daarbij valt me op dat er een heleboel plekken zijn waar je gewoon niet komt omdat er zo veel andere dingen te ontdekken zijn. Wanneer dit stapsgewijs wordt opgebouwd is dat niet zo.
Maar dat opbouwen kan nogsteeds wel, door missies een beetje geconcentreerd te houden.. Wat ik vroeger juist vervelend vond is als je een nieuwe game start en je na missie 2 gewoon ff wil cruisen, je dan steeds tegen van die onzinnige barrieres aan liepquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.
Bij een game zoals Sleeping Dogs die ik onlangs gespeeld heb, is ook de hele map al toegankelijk. En daarbij valt me op dat er een heleboel plekken zijn waar je gewoon niet komt omdat er zo veel andere dingen te ontdekken zijn. Wanneer dit stapsgewijs wordt opgebouwd is dat niet zo.
Ben het hier wel mee eens ja. Op die manier kende je enigzins de map kennen en wist je waar in de stad je was.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het in 3/vice city dan altijd zo leuk om toch te proberen langs de barriere te komen, instant 5 sterretjes maar boeiuh..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat opbouwen kan nogsteeds wel, door missies een beetje geconcentreerd te houden.. Wat ik vroeger juist vervelend vond is als je een nieuwe game start en je na missie 2 gewoon ff wil cruisen, je dan steeds tegen van die onzinnige barrieres aan liep
Maar wel een supervette trailerMaar we moeten nog maanden wachten
heb gta 2 en vice city wel kapot gespeeld vroegerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Heb je helemaal geen games gespeeld? Dan heb je een hoop in te halen man
Vond die bussen in IV altijd wat zwaarder besturen dan de rest.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Strani het volgende:
Die stadsbussen zien er ook prachtig uit, mooi ook dat ze ook echt deel uitmaken van het verkeer. In IV had je wel bussen maar die stonden vooral stil.
Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Strani het volgende:
Die stadsbussen zien er ook prachtig uit, mooi ook dat ze ook echt deel uitmaken van het verkeer. In IV had je wel bussen maar die stonden vooral stil.
In IV was het echt insane makkelijk, ook om 5 sterren kwijt te raken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Het was mooi voor de achievement, 5 sterren en zoveel minuten uithouden.
En uiteraard vigilante missies, in twee kon je ook al mensen oppikken en afzetten bij bus stopsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |