San Andreas kwam pas later op de Xbox. Eerst PS2, toen PC, toen Xbox, toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, San Andreas is inderdaad ook zo in vergetelheid geraakt.
Die komen niet binnen nu en een jaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag. Hoe gaan ze het doen met eventuele DLC's als de next-gen consoles eventueel binnen nu en een jaar uitkomen?
Dan zou er dus 10 jaar tussen zitten.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Had op Gamekings gehoord dat de nieuwe consoles echt nog wel een paar jaar duren.Ga er maar vanuit dat ze misschien deze E3 worden aangekondigd, en dan ergens in 2014 a 2015 uitkomen.
Ik vind het iig erg lang ja, daarom ben ik ook weer naar de pc gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan zou er dus 10 jaar tussen zitten.
De Xbox kwam 2002 en de 360 in 2005. Best een lange tijd toch?
vind ik niet erg, deze week pas een ps3 gehaaldquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind het iig erg lang ja, daarom ben ik ook weer naar de pc gegaan.Maar ga er echt maar vanuit dat het nog 2 a 3 jaar duurt voordat ze echt op de markt komen
Ik hoop dat die oldtimer in de voorgrond ook echt beschikbaar is om in te rijden en niet dat het zo'n wreck is die je ook wel eens ziet in de games.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Pisswasser anyone?
De PS2 versie was al eerder uitgekomen. De Xbox versie zat echt aan het einde van die console-cyclus, en het was grafisch gewoon echt onacceptabel omdat de 360 zich al meldde en er dus zwaar verouderd uitzag. Zelfs GTA3 en Vice City waren eigenlijk al op de grens van het acceptabele, qua graphics.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, San Andreas is inderdaad ook zo in vergetelheid geraakt.
Meestal is er van zo'n wreck ook een rijdbare versie, dus ik denk dat die er wel in zit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik hoop dat die oldtimer in de voorgrond ook echt beschikbaar is om in te rijden en niet dat het zo'n wreck is die je ook wel eens ziet in de games.
Hahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
vind ik niet erg, deze week pas een ps3 gehaaldheb al een aantal jaar geen spellen meer gespeeld...
Treinen (nou ja, de metro) en vrachtwagens met opleggers zitten er al sinds deel één in.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef fotostarter het volgende:
Tering dit gaat heel tof worden. Treinen, vrachtwagens met oplegger en nog meer.Gewoon een tof spel.
heb die trucks in 3 en 4 niet gezien.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Treinen (nou ja, de metro) en vrachtwagens met opleggers zitten er al sinds deel één in.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Compoantje het volgende:
Godverdomme, mooi trailer.
Laat mij nog maar een jaar wachten op de pc versie, dan weet ik zeker dat ik deze graphics (en dus echt de game in de trailer) ook echt heb.
Dat word dan mijn signature voertuig. Heb het in GTA nooit zo gehad op de snelle, flitsende bolides. Doe mij maar een oud afgetrapt poepdingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal is er van zo'n wreck ook een rijdbare versie, dus ik denk dat die er wel in zit.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
heb die trucks in 3 en 4 niet gezien.
Dit. Was juist zo geweldig in IV, helemaal die verrotte kut wagens waar het rook uit je uitlaat kwam. Heerlijke wagens dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat word dan mijn signature voertuig. Heb het in GTA nooit zo gehad op de snelle, flitsende bolides. Doe mij maar een oud afgetrapt poepding
Inderdaad! En dan echt zo'n overwinningsgevoel als je met zo'n schijtding van de politie wintquote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Dit. Was juist zo geweldig in IV, helemaal die verrotte kut wagens waar het rook uit je uitlaat kwam. Heerlijke wagens dat.
Was altijd zo vet in SA als alles dan ontploftequote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Tow trucks zijn ook weer terug. Mooi treintje maken van tow trucks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |