sla iemand in elkaar, doet wonderen. serieus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog niet
Voel me gewoon niet lekker, lichamelijk, maar geen idee wat precies
Daar herken ik me ook in, ik kan ook veel te lang boos blijven om nietsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Blijf me verwonderen over hoe lang mensen boos kunnen blijven om niets.
Oepsiequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker in de keuken bezig ja?
OT: moe-ish, nog een uurtje voordat ik thuis ben
Stemmingswisselenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Dacht dat ik er klaar mee was, maar nee dus
Bleh
Hm als je daar soms veel mee op het spel kan zetten zou ik er iets aan doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar herken ik me ook in, ik kan ook veel te lang boos blijven om niets![]()
idd fuck de labiliteitenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, mannen hebben het veel makkelijker.
Been there, done that. In 99/100 gevallen is het even door de zure appel heen bijten en over een jaar zien dat het een goede beslissing van je ex was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Gefrustreerd doordat m'n ex heeft aangegeven geen contact meer met me te willen en me dientengevolge volledig negeert.
Haha, dat weet ik als ik er rationeel over nadenk. Soms nemen echter de emoties de overhand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Been there, done that. In 99/100 gevallen is het even door de zure appel heen bijten en over een jaar zien dat het een goede beslissing van je ex was.
Hier heb je nu geen klote aan, behalve dan dat je weet dat je deze kutterij met vele anderen deelt. Succes!
Waardeloze mensen zijn datquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Gefrustreerd doordat m'n ex heeft aangegeven geen contact meer met me te willen en me dientengevolge volledig negeert.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm als je daar soms veel mee op het spel kan zetten zou ik er iets aan doen als ik jou was
Dan is het niet zo'n ramp toch. Sommige mensen doen dat wélquote:
Tampons in de reclame?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje verbaasd. Een vrouw voor me deed voor bijna 200 euro aan boodschappen bij de Kruidvat
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tampons in de reclame?
Voel me goed
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruziequote:Op woensdag 14 november 2012 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, flinke onenigheid met een goede vriendin van me.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Ligt denk ik aan jou, ik heb eigenlijk niet vaak ruzie hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruzie?
OT: Goed.
Helemaal niemand?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
geisoleerd en eenzaam, its weird als je beseft dat je niemand kent of hebtbeter om maar niet te denken.
1 iemand, mn exquote:
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
Bleu.
[..]
Wil jij wat van je vrolijkheid met me delen?![]()
Oh.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezel
quote:
Oehh nice!!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Lithia het volgende:
Een dag niets gedaan dan knock out in bed liggen.
Vermoeiend, dat ziek zijn. /emo
Had ik dat maar....quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dit!quote:Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef scrub_nurse het volgende:
zenuwachtig en een nacht vol met dromen gehad
quote:
Beterschapjesquote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Naar de dokter geweest. Heb volgens hem weer ergens een infectie zitten, maar de lymfeklieren in mijn nek maken waarschijnlijk zware overuren, waardoor alles daar nu zo pijn doet. Maar nix mis met mijn keel verder, dus strepsils en al die middeltjes helpen niets. Mag het weer uitzitten, eventueel met wat paracetamolletjes.![]()
Heb het wel gehad met ziek zijn....Ben al 3 maanden kwakkelende....
Jij had toch met een FOK!'er?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Nerveus, vanavond Amsterdam in, wat drinken met een leuke jongen, ben benieuwd
Hoe was het op Mars?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe was het op Mars?Sorry, vind het leuk om steeds die vraag te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar is dit ook een FOK!'er?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sorry, vind het leuk om steeds die vraag te stellen.![]()
Maar is dit ook een FOK!'er?
Oeh, spannend!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, een jongen met wie ik paar weken geleden mee maar London ging met school
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oeh, spannend!Hou mij/ons op de hoogte!
Player jijquote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, een jongen met wie ik paar weken geleden mee maar London ging met school
Op d'r 16e alquote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.
Is goed hoor, vertel het vanavond wel
Ben alleen super nerveus
Hoezo dat nou weerquote:
Ja wat.quote:
Bijna 11 uur en nog steeds niet thuis (voor een 16-jarige)?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.
Is goed hoor, vertel het vanavond wel
Ben alleen super nerveus
Verliefd?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Luxuria het volgende:
Zin in een knuffel van die geweldige vent!
Zal helaas wel nog even duren
Was 1 uur geleden al thuis, tss.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bijna 11 uur en nog steeds niet thuis (voor een 16-jarige)?Ik weet al wat dat betekent.
Die arme jongen, nu al in de FZ.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was 1 uur geleden al thuis, tss.
En het was niet bijzonder leuk, denk dat het meer vriendschappelijk is.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die arme jongen, nu al in de FZ.
Forever alone in FZquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die arme jongen, nu al in de FZ.
A-J is gewoon gemeen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
A-J is gewoon gemeen!Geef hem een kans, anders eindigt hij zoals deze boy
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______! Godverdomme zeg wat is dit
Cuz I'm Mr. Brightside
[..]
:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]______! Godverdomme zeg wat is dit
Teehee!quote:
22?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Oeps hij is 2 jaar ouder dan ik dacht![]()
Ben jij 15?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar 15-18 is toch mooier dan 15-20, maar we zullen zien hoe het loopt
Newbiequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Kut.Ongemerkt mijn 7000e post gemaakt.
waarom hoor ik dit zo vaakquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben jij 15?!Ik dacht dat je 22 was.
[..]
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles werd betaald door S&S, dus ik vond het wel een leuk idee
Had geen idee hoe ik dit anders voor elkaar had moeten krijgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, OT, wel ok! Blij dat ik zo naar bed toe kan![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:34 schreef Toekito het volgende:
Koffie maakt de dag goed
Laatste dag werken dit jaar. Hoop ongemerkt en zonder tranendal weg te kunnen sneaken.
Nee ik denk het niet, vind hem gewoon een supertof persoon en een knuffelbeerquote:
[..]
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: voel me wel oke, lange schooldag vandaag, ben nu al moe![]()
Om 21:00 slapen... jaaaaajaaa...quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Moe, zelfs nadat ik al om 21u lag te slapen.. Verder wel heerlijk wakker geworden bij vriendlief
[..]
:
Die WoW poster aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OT: wel goed geloof ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
uquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Om 21:00 slapen... jaaaaajaaa...
Voel me fiten om 20 over 12 slapen tot 20 over 6
Geen buikpijn meer in ieder geval?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb geen zin meer.. moet nog tot half 4..
Nee die is gelukkig weggetrokkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geen buikpijn meer in ieder geval?
Ik voel me nog fit ondanks weinig nachtrust
Niet zo'n rare conclusie toch, je lijkt ook 22.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom hoor ik dit zo vaak
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:32 schreef theKiD het volgende:
[..]Alles werd betaald door S&S, dus ik vond het wel een leuk idee
Had geen idee hoe ik dit anders voor elkaar had moeten krijgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, OT, wel ok! Blij dat ik zo naar bed toe kan![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, vind hem gewoon een supertof persoon en een knuffelbeer
Hij is ook bezet dus dat kan helaas niet.
Ik wil anders ook jouw beer wel zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
OT: voel me wel oke, lange schooldag vandaag, ben nu al moe
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die WoW poster aan de muur![]()
![]()
OT: wel goed geloof ik.![]()
![]()
Hey kakkie, ga eens heen met je SCquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet zo'n rare conclusie toch, je lijkt ook 22.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik wil anders ook jouw beer wel zijn.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: vanavond rustig avondje, morgen bday van mijn pa vieren en dan is het nog maar een weekje totQlimax
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey kakkie, ga eens heen met je SCOk, meneer de allesreiniger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: vanavond rustig avondje, morgen bday van mijn pa vieren en dan is het nog maar een weekje totQlimax
![]()
jij hebt ook las van enorme stemmingswisselen hequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, lekker gesport, morgen lekker uitslapen
Heeft niet elke vrouw daar last van?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hebt ook las van enorme stemmingswisselen he
OT: gwn
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hebt ook las van enorme stemmingswisselen he
OT: gwn
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft niet elke vrouw daar last van?
Ja ik ook super erg hellquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar voel me wel altijd goed na het sporten
Je zus?quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:49 schreef bijdehand het volgende:
Net wezen stappen en ik denk dat ik gevoelens krijg voor iemand waarvoor ik ze niet wil en niet kan hebben
Ik mag m'n zusje niet. Nee dus.quote:
ha vandaar de vroege wordfeud hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 04:58 schreef zwartedoos het volgende:
Wakker geschrokken uit een droom en nu klaarwakker
Je werd er toch niet wakker van? Heb daarna wel nog ff geslapen gelukkigquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:52 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ha vandaar de vroege wordfeud haha
Welcome to my world.. Ik krijg zelfs mijn favoriete eten niet meer op.. Maar in mijn geval gaat het om een zij..quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
Ik weet het niet. Ben denk ik verliefd en kan niks eten en telkens aan hem denken.
Had nooit verwacht dat ik niet zou kunnen eten daardoor.. 0.o
ik wist echt niet dat het kon. Echt niet fijn : ( Hoe lang blijft het buuuhquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
Welcome to my world.. Ik krijg zelfs mijn favoriete eten niet meer op.. Maar in mijn geval gaat het om een zij..
Bij mij blijft het zolang als dat ik in de fase zit totdat ik wat met haar heb afgesproken en dat kan in dit geval wel eens lang duren.. Is een collega van een andere afdeling en ik weet niet 100% zeker of zij wel wat voor mij voelt.. Lastig..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist echt niet dat het kon. Echt niet fijn : ( Hoe lang blijft het buuuh
Je bent nu geen meisje meer, maar een vrouw. *schuift doos tampons die richting op*quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef Ambipur het volgende:
Trots, dat ik vijf dagen niet rook. Maar al die veranderingen in mn lichaam en het gezeik van anderen maken t lastig.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je bent nu geen meisje meer, maar een vrouw. *schuift doos tampons die richting op*
Zelf ben ik heerlijk hyper, ik weet mij tevreden over een creatieve uitspatting en heb een weekend geen afspraken, NICE
mmm bij mij is het dat ik niet weet of het vriendschappelijk afspreken is, of als een date. verwarring alom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Bij mij blijft het zolang als dat ik in de fase zit totdat ik wat met haar heb afgesproken en dat kan in dit geval wel eens lang duren.. Is een collega van een andere afdeling en ik weet niet 100% zeker of zij wel wat voor mij voelt.. Lastig..
: (quote:
Ik ben al 3 maanden kwakkelende....quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel mij redelijk goed maar mijn vriendin heeft nu dus de griep te pakken dat naar alle waarschijnlijkheid komt door het wisselende weer en bijkomende kou.
Meer mensen met dat laatste of is mijn vriendin een uitzondering nu
Vetzak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
Ik weet het niet. Ben denk ik verliefd en kan niks eten en telkens aan hem denken.
Had nooit verwacht dat ik niet zou kunnen eten daardoor.. 0.o
Je vriendin is de eerste en enige, wereldwijd, ooit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel mij redelijk goed maar mijn vriendin heeft nu dus de griep te pakken dat naar alle waarschijnlijkheid komt door het wisselende weer en bijkomende kou.
Meer mensen met dat laatste of is mijn vriendin een uitzondering nu
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je vriendin is de eerste en enige, wereldwijd, ooit.
? Ik moet juist aankomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vetzak.
OT:
Wilde net iets gaan doen, maar ben het weer vergeten.
whieee ja, het is echt erg momenteel (:quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, meisjes die verliefd zijn, zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |