Dit!quote:Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef scrub_nurse het volgende:
zenuwachtig en een nacht vol met dromen gehad
quote:
Beterschapjesquote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Naar de dokter geweest. Heb volgens hem weer ergens een infectie zitten, maar de lymfeklieren in mijn nek maken waarschijnlijk zware overuren, waardoor alles daar nu zo pijn doet. Maar nix mis met mijn keel verder, dus strepsils en al die middeltjes helpen niets. Mag het weer uitzitten, eventueel met wat paracetamolletjes.![]()
Heb het wel gehad met ziek zijn....Ben al 3 maanden kwakkelende....
Jij had toch met een FOK!'er?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Nerveus, vanavond Amsterdam in, wat drinken met een leuke jongen, ben benieuwd
Hoe was het op Mars?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe was het op Mars?Sorry, vind het leuk om steeds die vraag te stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar is dit ook een FOK!'er?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sorry, vind het leuk om steeds die vraag te stellen.![]()
Maar is dit ook een FOK!'er?
Oeh, spannend!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, een jongen met wie ik paar weken geleden mee maar London ging met school
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oeh, spannend!Hou mij/ons op de hoogte!
Player jijquote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, een jongen met wie ik paar weken geleden mee maar London ging met school
Op d'r 16e alquote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.
Is goed hoor, vertel het vanavond wel
Ben alleen super nerveus
Hoezo dat nou weerquote:
Ja wat.quote:
Bijna 11 uur en nog steeds niet thuis (voor een 16-jarige)?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende aflevering bij the AJ show: wordt het iets met haar prins, of blijft ze forever alone.
Is goed hoor, vertel het vanavond wel
Ben alleen super nerveus
Verliefd?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Luxuria het volgende:
Zin in een knuffel van die geweldige vent!
Zal helaas wel nog even duren
Was 1 uur geleden al thuis, tss.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bijna 11 uur en nog steeds niet thuis (voor een 16-jarige)?Ik weet al wat dat betekent.
Die arme jongen, nu al in de FZ.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was 1 uur geleden al thuis, tss.
En het was niet bijzonder leuk, denk dat het meer vriendschappelijk is.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die arme jongen, nu al in de FZ.
Forever alone in FZquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die arme jongen, nu al in de FZ.
A-J is gewoon gemeen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
A-J is gewoon gemeen!Geef hem een kans, anders eindigt hij zoals deze boy
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______! Godverdomme zeg wat is dit
Cuz I'm Mr. Brightside
[..]
:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]______! Godverdomme zeg wat is dit
Teehee!quote:
22?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Oeps hij is 2 jaar ouder dan ik dacht![]()
Ben jij 15?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar 15-18 is toch mooier dan 15-20, maar we zullen zien hoe het loopt
Newbiequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Kut.Ongemerkt mijn 7000e post gemaakt.
waarom hoor ik dit zo vaakquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben jij 15?!Ik dacht dat je 22 was.
[..]
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles werd betaald door S&S, dus ik vond het wel een leuk idee
Had geen idee hoe ik dit anders voor elkaar had moeten krijgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, OT, wel ok! Blij dat ik zo naar bed toe kan![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:34 schreef Toekito het volgende:
Koffie maakt de dag goed
Laatste dag werken dit jaar. Hoop ongemerkt en zonder tranendal weg te kunnen sneaken.
Nee ik denk het niet, vind hem gewoon een supertof persoon en een knuffelbeerquote:
[..]
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: voel me wel oke, lange schooldag vandaag, ben nu al moe![]()
Om 21:00 slapen... jaaaaajaaa...quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Moe, zelfs nadat ik al om 21u lag te slapen.. Verder wel heerlijk wakker geworden bij vriendlief
[..]
:
Die WoW poster aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OT: wel goed geloof ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
uquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Om 21:00 slapen... jaaaaajaaa...
Voel me fiten om 20 over 12 slapen tot 20 over 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |