mmm bij mij is het dat ik niet weet of het vriendschappelijk afspreken is, of als een date. verwarring alom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Bij mij blijft het zolang als dat ik in de fase zit totdat ik wat met haar heb afgesproken en dat kan in dit geval wel eens lang duren.. Is een collega van een andere afdeling en ik weet niet 100% zeker of zij wel wat voor mij voelt.. Lastig..
: (quote:
Ik ben al 3 maanden kwakkelende....quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel mij redelijk goed maar mijn vriendin heeft nu dus de griep te pakken dat naar alle waarschijnlijkheid komt door het wisselende weer en bijkomende kou.
Meer mensen met dat laatste of is mijn vriendin een uitzondering nu
Vetzak.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
Ik weet het niet. Ben denk ik verliefd en kan niks eten en telkens aan hem denken.
Had nooit verwacht dat ik niet zou kunnen eten daardoor.. 0.o
Je vriendin is de eerste en enige, wereldwijd, ooit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik voel mij redelijk goed maar mijn vriendin heeft nu dus de griep te pakken dat naar alle waarschijnlijkheid komt door het wisselende weer en bijkomende kou.
Meer mensen met dat laatste of is mijn vriendin een uitzondering nu
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je vriendin is de eerste en enige, wereldwijd, ooit.
? Ik moet juist aankomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vetzak.
OT:
Wilde net iets gaan doen, maar ben het weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |