Ja ik ook super erg hellquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar voel me wel altijd goed na het sporten
Je zus?quote:Op zaterdag 17 november 2012 03:49 schreef bijdehand het volgende:
Net wezen stappen en ik denk dat ik gevoelens krijg voor iemand waarvoor ik ze niet wil en niet kan hebben
Ik mag m'n zusje niet. Nee dus.quote:
ha vandaar de vroege wordfeud hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 04:58 schreef zwartedoos het volgende:
Wakker geschrokken uit een droom en nu klaarwakker
Je werd er toch niet wakker van? Heb daarna wel nog ff geslapen gelukkigquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:52 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ha vandaar de vroege wordfeud haha
Welcome to my world.. Ik krijg zelfs mijn favoriete eten niet meer op.. Maar in mijn geval gaat het om een zij..quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
Ik weet het niet. Ben denk ik verliefd en kan niks eten en telkens aan hem denken.
Had nooit verwacht dat ik niet zou kunnen eten daardoor.. 0.o
ik wist echt niet dat het kon. Echt niet fijn : ( Hoe lang blijft het buuuhquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
Welcome to my world.. Ik krijg zelfs mijn favoriete eten niet meer op.. Maar in mijn geval gaat het om een zij..
Bij mij blijft het zolang als dat ik in de fase zit totdat ik wat met haar heb afgesproken en dat kan in dit geval wel eens lang duren.. Is een collega van een andere afdeling en ik weet niet 100% zeker of zij wel wat voor mij voelt.. Lastig..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist echt niet dat het kon. Echt niet fijn : ( Hoe lang blijft het buuuh
Je bent nu geen meisje meer, maar een vrouw. *schuift doos tampons die richting op*quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef Ambipur het volgende:
Trots, dat ik vijf dagen niet rook. Maar al die veranderingen in mn lichaam en het gezeik van anderen maken t lastig.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je bent nu geen meisje meer, maar een vrouw. *schuift doos tampons die richting op*
Zelf ben ik heerlijk hyper, ik weet mij tevreden over een creatieve uitspatting en heb een weekend geen afspraken, NICE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |