Tampons in de reclame?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje verbaasd. Een vrouw voor me deed voor bijna 200 euro aan boodschappen bij de Kruidvat
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tampons in de reclame?
Voel me goed
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruziequote:Op woensdag 14 november 2012 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, flinke onenigheid met een goede vriendin van me.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Gefrustreerd doordat m'n ex heeft aangegeven geen contact meer met me te willen en me dientengevolge volledig negeert.
Ligt denk ik aan jou, ik heb eigenlijk niet vaak ruzie hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruzie?
OT: Goed.
Helemaal niemand?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
geisoleerd en eenzaam, its weird als je beseft dat je niemand kent of hebtbeter om maar niet te denken.
1 iemand, mn exquote:
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
Bleu.
[..]
Wil jij wat van je vrolijkheid met me delen?![]()
Oh.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezel
quote:
Oehh nice!!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Lithia het volgende:
Een dag niets gedaan dan knock out in bed liggen.
Vermoeiend, dat ziek zijn. /emo
Had ik dat maar....quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |