sla iemand in elkaar, doet wonderen. serieus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog niet
Voel me gewoon niet lekker, lichamelijk, maar geen idee wat precies
Daar herken ik me ook in, ik kan ook veel te lang boos blijven om nietsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Blijf me verwonderen over hoe lang mensen boos kunnen blijven om niets.
Oepsiequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker in de keuken bezig ja?
OT: moe-ish, nog een uurtje voordat ik thuis ben
Stemmingswisselenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Dacht dat ik er klaar mee was, maar nee dus
Bleh
Hm als je daar soms veel mee op het spel kan zetten zou ik er iets aan doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar herken ik me ook in, ik kan ook veel te lang boos blijven om niets![]()
idd fuck de labiliteitenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, mannen hebben het veel makkelijker.
Been there, done that. In 99/100 gevallen is het even door de zure appel heen bijten en over een jaar zien dat het een goede beslissing van je ex was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Gefrustreerd doordat m'n ex heeft aangegeven geen contact meer met me te willen en me dientengevolge volledig negeert.
Haha, dat weet ik als ik er rationeel over nadenk. Soms nemen echter de emoties de overhand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Been there, done that. In 99/100 gevallen is het even door de zure appel heen bijten en over een jaar zien dat het een goede beslissing van je ex was.
Hier heb je nu geen klote aan, behalve dan dat je weet dat je deze kutterij met vele anderen deelt. Succes!
Waardeloze mensen zijn datquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Gefrustreerd doordat m'n ex heeft aangegeven geen contact meer met me te willen en me dientengevolge volledig negeert.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm als je daar soms veel mee op het spel kan zetten zou ik er iets aan doen als ik jou was
Dan is het niet zo'n ramp toch. Sommige mensen doen dat wélquote:
Tampons in de reclame?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje verbaasd. Een vrouw voor me deed voor bijna 200 euro aan boodschappen bij de Kruidvat
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tampons in de reclame?
Voel me goed
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruziequote:Op woensdag 14 november 2012 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, flinke onenigheid met een goede vriendin van me.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef sinecure. het volgende:
Ligt denk ik aan jou, ik heb eigenlijk niet vaak ruzie hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je altijd ruzie?
OT: Goed.
Helemaal niemand?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
geisoleerd en eenzaam, its weird als je beseft dat je niemand kent of hebtbeter om maar niet te denken.
1 iemand, mn exquote:
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
Bleu.
[..]
Wil jij wat van je vrolijkheid met me delen?![]()
Oh.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm..iemand die ik wel leuk vind is weer vrijgezel
quote:
Oehh nice!!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Lithia het volgende:
Een dag niets gedaan dan knock out in bed liggen.
Vermoeiend, dat ziek zijn. /emo
Had ik dat maar....quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |