Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreegquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is.Niet bang om ooit gebeten te worden?
Zo knuffel ik ook altijd the day after hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreeg
Toen dat haar van dr hoofd kwamquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Er werd ook pas geknuffeld nadat ze een mooie zak over d'r hoofd kreeg
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen dat haar van dr hoofd kwam
Je hoorde haar ook al grommen hè..quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....quote:
Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wistquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Eh nee... Ik ben gehoorbeperkt en dit keer keek ik zonder hulpmiddelen naar de serie....
Oke, ik lees het al, ik ben de enige die verrast werd....
Ja toen dat haar loskwam en die governor steeds zei van Polly! Nee! had ik echt zoiets van WTF?!? Heeft die debiel nou ook nog een zombiekind?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, begrijpelijk dat de verrassing dan wat groter was. Al ben ik sowieso geen goed vergelijkingsmateriaal omdat ik het al wist
Ik schrok me toen echt doodquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen dat haar van dr hoofd kwam
Ikke ikke ikke, ik kan niet precies aangeven waarom, maar het klopte gewoon niet dat hij het haar van een meisje zou zitten kammen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie van jullie zag het aankomen dat die kleine een zombie was terwijl ze werd gekamd tot er een stuk uit haar hoofd losraakte?
Ja dat was inderdaad wel gek, waarom ging ze pas toen weer onrustig worden? Ik denk trouwens dat de ze toch op zoek zijn naar een geneesmiddel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wat wel interessant is, is dat die dochterzombie ineens ernstig onrustig werd toen dat haar eruit getrokken werd, betekent toch dat zombies nog wel gevoel/ pijn kunnen hebben, iets wat we totnogtoe nog niet hebben gezien
ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik, maar ik was dan ook hier, of op imdb al gespoilerd dat hij een dochtertje zou hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Evertjan het volgende:
wie zou er nou bellen naar een gevangenis??
Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is.Niet bang om ooit gebeten te worden?
En dan ook nog staan juichen bij zo'n zombie freak show
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd inderdaad, maar wellicht hoopt hij dat er een middel wordt gevonden om het proces terug te draaien, en dat hij haar tot dat moment in leven houdt.
[..]
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Jep, de kans dat ze dood in zijn maag zou zitten is natuurlijk maar 50/50, dus zo heeft hij Lori uit haar lijden verlost.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mongool, ik bedoelde om zijn verdriet te verwerken.
Jij
Ah ja, als je het zo stelt klinkt het een stuk logischer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Jij
Nee lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Quir het volgende:
Interessante theorie op Reddit; Rick ziet de zombie die daar zit als walker omdat hij niet aan kan dat het Lori is. Lijkt me niet dat dat het is, tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, walker is toch synoniem voor zombie in TWD?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Quir het volgende:
Interessante theorie op Reddit; Rick ziet de zombie die daar zit als walker omdat hij niet aan kan dat het Lori is. Lijkt me niet dat dat het is, tho.
Juist, onjuist geformuleerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eh, walker is toch synoniem voor zombie in TWD?
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of bedoel je dat Lori daar eigenlijk als walker zat en Rick zijn hersenen er een plaatje van een andere walker overheen projecteerden?
Ik dacht dat het was om iets te begraven te hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Jij
Denk ik ook. Er lag nog een flinke hoop T-Dog, die hebben ze misschien opgeruimd, maar de rest is meer symbolisch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was om iets te begraven te hebben.
Ik denk het scriptquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Trouwens; wat zou er voor zorgen dat de ene aangevretene wel in een zombie verandert en de andere gewoon een lijk blijft?
Hoe bedoel je dat precies? Want in principe verandert iedereen die komt te overlijden in een zombie, omdat ze allemaal het virus al bij zich dragen. Het verschilt alleen per persoon hoe lang het duurt voor iemand een zombie wordt. Volgens mij werd er in seizoen 1 een tijdspanne van 2 minuten tot 16 uur genoemd, of zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Trouwens; wat zou er voor zorgen dat de ene aangevretene wel in een zombie verandert en de andere gewoon een lijk blijft?
OK, even anders uitgelegd;quote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Want in principe verandert iedereen die komt te overlijden in een zombie, omdat ze allemaal het virus al bij zich dragen. Het verschilt alleen per persoon hoe lang het duurt voor iemand een zombie wordt. Volgens mij werd er in seizoen 1 een tijdspanne van 2 minuten tot 16 uur genoemd, of zoiets dergelijks.
Ik heb geen idee hoeveel tijd ertussen zat, tussen het moment dat T-Dog vermoord werd en het moment dat je zijn lijk zag liggen. Wellicht moest hij nog in een walker veranderen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon in hun gezicht worden gebeten. Als de hersenen daarbij genoeg beschadigd raken veranderen ze ook niet meer in walkers.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK, even anders uitgelegd;
Persoon 1 komt tussen de walkers terecht en wordt gebeten, hij verandert ook in een walker.
Persoon 2 komt tussen de walkers terecht en wordt gebeten, gaat dood maar blijft lijk.
Zoals je in de gevangenis duidelijk overal lijken ziet liggen, terwijl er ook walkers rondlopen. Wat heeft ervoor gezorgd dat de een doodging en terugkwam als walker, terwijl de ander echt dood blijft?
T-Dog was gewoon echt dood bijvoorbeeld, je zag zijn robuuste lijk op gegeven moment liggen en er werd geen kogel door zijn kanis gejaagd...
Volgens mij zijn alle lijken die je ziet liggen wel gewoon neergeschoten hoor, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK, even anders uitgelegd;
Persoon 1 komt tussen de walkers terecht en wordt gebeten, hij verandert ook in een walker.
Persoon 2 komt tussen de walkers terecht en wordt gebeten, gaat dood maar blijft lijk.
Zoals je in de gevangenis duidelijk overal lijken ziet liggen, terwijl er ook walkers rondlopen. Wat heeft ervoor gezorgd dat de een doodging en terugkwam als walker, terwijl de ander echt dood blijft?
Bij T-Dog zie je het niet expliciet gebeuren, maar volgens mij ontbreekt zijn hoofd sowieso alquote:T-Dog was gewoon echt dood bijvoorbeeld, je zag zijn robuuste lijk op gegeven moment liggen en er werd geen kogel door zijn kanis gejaagd...
Ja, had ik ook gedacht, dat hij Lori toen zou bijten, maar dat maakte de hele scene wel extra spannend natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens, behalve Shane is er nog niemand van de hoofdpersonen ook werkelijk in beeld 'geturned' toch? Dat zou ook nog een mooie zet zijn; ik had eigenlijk steeds verwacht dat Hershel op zijn ziekbed opeens rechtop in bed zou zitten en iemand naar de strot zou vliegen.
Ja, lekker hypocriet figuur, al geeft beide natuurlijk wel aan dat hij de biters (zoals hij ze noemt) niet als heel gevaarlijk zietquote:Wat de governor betreft inderdad maf; zijn zombiedochter koestert hij in de hoop dat er een kuur mogelijk is, terwijl andere walkers voor hem slechts dingen zijn.
Dat is wel een goede vraag, misschien zijn het wel de walkers die ze vangen, en misschien is het wel die ene militair die 'helaas'quote:Waar kwam die emmer met voer voor de zombies vandaan trouwens? Ik zag verse bloedige resten! Zou de governor bijvoorbeeld die militairen in stukjes hebben gehakt na het hoofd gescheiden te hebben? Ik bedenk me opeens ook; zouden ze misschien zelf die militairen hebben opgevreten?!
Het is volgens mij nog niet duidelijik geworden wat er nou voor zorgt dat mensen snel dood gaan na zo een beet, kan natuurlijk van iets anders afhankelijk zijn dan bloedinname (bloed-bloed-aanraking of bloed-vlees-aanraking bijv). Het mes waar Lori mee gesneden werd leek wel schoon, maar dat is misschien wel twijfelachtigquote:Wat ook nogal ongeloofwaardig is; de hoofdpersonen zitten constant onder het zombiebloed, dat nog niemand daardoor via een open wond ofzo geinfecteerd is. Keizersnedes worden uitgevoerd met messen waar een aflevering ervoor schedels mee zijn opengespleten
Die telefoon lijkt me inderdaad ook een soort van waanbeeld ja, maar dat zien we de volgende episode welquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eh, walker is toch synoniem voor zombie in TWD?
Of bedoel je dat Lori daar eigenlijk als walker zat en Rick zijn hersenen er een plaatje van een andere walker overheen projecteerden?
De telefoon in natuurlijk een soort waandenkbeeld van Rick; het interne telefoonsysteem zal niet werken, laat staan dat er een landelijk dekkend netwerk actief is
Nah. Als de verklaring zo simpel zou zijn eindigen ze er geen aflevering mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die telefoon lijkt me inderdaad ook een soort van waanbeeld ja, maar dat zien we de volgende episode wel
Ligt eraan hoever ze de waanbeelden van Rick willen laten gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nah. Als de verklaring zo simpel zou zijn eindigen ze er geen aflevering mee.
Zegt imo ook wel wat over de serie. Hoewel ik het vermakelijk genoeg vind om te blijven kijken is TWD qua kwaliteit echt mijlenver verwijderd van die geniale eerste aflevering. Maar toen was Frank Darabont ook nog onboard natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:09 schreef Norrage het volgende:
Dit is wel een serie die echt de meeste domme serie-kijkers ooit trekt zeg, godverdomme zeg...sommige reacties in dit topic![]()
![]()
![]()
Mwah, waanbeelden in een wereld die al helemaal naar de tering is en bevolkt wordt door zombies? Lijkt me een beetje dubbelop eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever ze de waanbeelden van Rick willen laten gaan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zegt imo ook wel wat over de serie. Hoewel ik het vermakelijk genoeg vind om te blijven kijken is TWD qua kwaliteit echt mijlenver verwijderd van die geniale eerste aflevering. Maar toen was Frank Darabont ook nog onboard natuurlijk.
De personages zijn verschrikkelijk uitgewerkt, het acteerwerk is middelmatig en de meeste scenes getuigen nou niet echt van goed schrijfwerk. Integendeel zelfs.
Eigenlijk is de enige reden dat ik nog kijk dat ik wil weten wat er precies aan de hand is allemaal en hoe het afloopt. Hetzelfde argument dat ik tegen het einde bij Lost had in principe. Plus; mijn vriendin is fan en wil nieuwe afleveringen meteen kijken, anders had ik ze gewoon opgespaard tot het seizoen afgelopen is.
Same, hoewel ik seizoen 3 tot nu toe nog wel aardig vind. Tijdens seizoen 2 dacht ik na elke aflevering weer "waarom kijk ik dit, dit is zo ongelooflijk slecht".quote:Op woensdag 14 november 2012 08:46 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk is de enige reden dat ik nog kijk dat ik wil weten wat er precies aan de hand is allemaal en hoe het afloopt.
Seizoen 2 was het dieptepunt inderdaad, zo'n zes afleveringen lang lullen rondom een schuur. Het punt is dat de serie soms opeens hele epische momenten heeft, bijvoorbeeld die scene dat Shane die schuur met zombies opengooide. Daarom blijf ik ook kijken denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Same, hoewel ik seizoen 3 tot nu toe nog wel aardig vind. Tijdens seizoen 2 dacht ik na elke aflevering weer "waarom kijk ik dit, dit is zo ongelooflijk slecht".
Had je wel ff moetten spoileren, maar wanneer wanneer wanneerquote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Morgan Joneshij komt dus echt terug, de vader en zijn zoon!
Aangezien-ie met foto in de OP staat, geen spoiler.quote:
Iedereen is al besmet (door een virus, bacterie of parasiet of zo), dus zombies aanraken, of zombiebloed over je heen krijgen leidt niet tot besmetting. Besmetting is passief totdat je dood gaat...en dan maakt het niet uit of dat door een walkerbijt is, of door een kogel/mes/bijl/knuppel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat ook nogal ongeloofwaardig is; de hoofdpersonen zitten constant onder het zombiebloed, dat nog niemand daardoor via een open wond ofzo geinfecteerd is. Keizersnedes worden uitgevoerd met messen waar een aflevering ervoor schedels mee zijn opengespleten
Dat is door iemand hier op het forum gemaakt, de eerste keer ook onder een spoiler en t was wel wat suggestief, maar t was meer hoop dan wijsheid volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aangezien-ie met foto in de OP staat, geen spoiler.
De discussie gaat er meer om dat mensen dood gaan van een walker-beet, en niet van contact met bloed, niet het turnen an sich.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Iedereen is al besmet (door een virus, bacterie of parasiet of zo), dus zombies aanraken, of zombiebloed over je heen krijgen leidt niet tot besmetting. Besmetting is passief totdat je dood gaat...en dan maakt het niet uit of dat door een walkerbijt is, of door een kogel/mes/bijl/knuppel.
Als je doodgaat, dan turn je in een walker, tenzij je hersenstam kapot is.
Het gaat mij dus niet zozeer om dingen die verklaard worden, dat doen ze inderdaad wel goed. Het zijn meer de verhaaltechnische zaken waardoor ze in bepaalde situaties terechtkomen, onlogische handelingen. Vaak van die typische horrorcliche's die je bij een AMC-serie niet verwacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het verhaal niet zo slecht uitgewerkt hoor, veel wordt toch wel verklaard en de meeste personages hebben best wel wat diepte en karakterontwikkeling gekregen. Ik vond seizoen 2 ook wel te traag, maar het gaf wel mogelijkheden de personages wat meer uit te diepen.
Ik vind Glenn ook wel een fijn personage hoor, maar van de hele groep zijn Glenn, Daryll, Rick, en toch ook wel Hershell toch wel de meest symphatieke personen. Verder heeft iedereen een hekel aan Carl, maar ik vind het wel nice om te zien hoe snel hij snel harder wordend volwassen wordt, goede characterdevelopment.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het gaat mij dus niet zozeer om dingen die verklaard worden, dat doen ze inderdaad wel goed. Het zijn meer de verhaaltechnische zaken waardoor ze in bepaalde situaties terechtkomen, onlogische handelingen. Vaak van die typische horrorcliche's die je bij een AMC-serie niet verwacht.
En de personages, tja. Die chinees (en z'n chick), Carol, Carl en dergelijke werken me eerder op m'n zenuwen dan dat ik met ze meeleef. Ik zie ze een beetje als leuk materiaal om afgeslacht te worden door zombies. Moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Eigenlijk vind ik Daryl, die nauwelijks praat en The Governor nog tot de tofste personages van dit seizoen behoren. Zegt wel wat.
Weet je dat zeker? Waarom zouden T-Dog en Carol zich dan zo haasten nadat T-Dog was gebeten? Van een hap uit je schouder ga je echt niet dood. Hij had trouwens met gemak die twee walkers met zijn handen kunnen uitschakelen, vooral aangezien hij al gebeten was en toch geen risico meer liep.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Besmetting is passief totdat je dood gaat...en dan maakt het niet uit of dat door een walkerbijt is, of door een kogel/mes/bijl/knuppel.
Ja, volgens mij zijn die beten dus wel dodelijk, het is een ander soort infectie die je dood maakt dan de infectie die je turnt, die passieve infectie draagt iedereen al, maar een beet is wel dodelijk (tenzij amputatie dus schijnbaar)quote:Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Waarom zouden T-Dog en Carol zich dan zo haasten nadat T-Dog was gebeten? Van een hap uit je schouder ga je echt niet dood.
Da's waar..volgens mij zorgt een beet er inderdaad voor dat het virus zicht activeert, vandaar ook de koorts die ze ervan krijgen...quote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn die beten dus wel dodelijk, het is een ander soort infectie die je dood maakt dan de infectie die je turnt, die passieve infectie draagt iedereen al, maar een beet is wel dodelijk (tenzij amputatie dus schijnbaar)
Ja, bloed-bloedcontact, zoals het hiv-virus?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef Jivis het volgende:
Maar wat is er specialer aan een beet dan dat er bloed/speeksel van een zombie in je mond komt (bijvoorbeeld). Dat het in je bloedsomloop terechtkomt ofzo?
Dat een beet ook echt auw doetquote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef Jivis het volgende:
Maar wat is er specialer aan een beet dan dat er bloed/speeksel van een zombie in je mond komt (bijvoorbeeld). Dat het in je bloedsomloop terechtkomt ofzo?
Er is wel over gesproken in zomer van 2012 (aritkel: http://www.digitalspy.co.(...)ad-return-talks.html) maar voor seizoen 3 zowiezo niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog irritanter dan Lori manquote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Dale (die opa) bracht wel de nodige rust in de groep, ik vond m ook wel nice
En Shane natuurlijk, die bracht wel veel teweeg binnen de groep, ze killen niet alleen maar irritante karakters, iedereen kan dood (behalve Rick dan waarschijnlijk)
Hadden ze dat niet uitgelegd al een keer? Ik dacht namelijk dat de infectie ( rottende lijken die bijten is niet echt lekker voor een wond ) na een beet die koorts veroorzaakt en je dus gewoon sterft aan die infectie bij die wonden.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef Jivis het volgende:
Klopt, een beet van een walker veroorzaak een infectie en die is 100% dodelijk als je het lichaamsdeel niet (direct) kunt amputeren.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet uitgelegd al een keer? Ik dacht namelijk dat de infectie ( rottende lijken die bijten is niet echt lekker voor een wond ) na een beet die koorts veroorzaakt en je dus gewoon sterft aan die infectie bij die wonden.
Alleen het amputeren met al die geinfecteerde messen en bijlen is dan wel weer een beetje zuurquote:Op woensdag 14 november 2012 10:49 schreef SirClark het volgende:
[..]
Klopt, een beet van een walker veroorzaak een infectie en die is 100% dodelijk als je het lichaamsdeel niet (direct) kunt amputeren.
Haha kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen het amputeren met al die geinfecteerde messen en bijlen is dan wel weer een beetje zuur
Misschien gaat het om iets wat in het speeksel zit oid.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen het amputeren met al die geinfecteerde messen en bijlen is dan wel weer een beetje zuur
No shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het ongeloofwaardig vinden dat Lori geheel is opgegeten met botten en al... misschien is dat juist een indicatie dat ze nog leeft.
Nou ja:quote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Morgan Joneshij komt dus echt terug, de vader en zijn zoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Dat is wel waar die discussie inderdaad over ging jaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het ongeloofwaardig vinden dat Lori geheel is opgegeten met botten en al... misschien is dat juist een indicatie dat ze nog leeft.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja:Kut, mezelf gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ik had hoge verwachtingen van haar, maar ze blijkt gewoon weer een irritante, chagrijnige vrouw (de zoveelstequote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
Michonne moet blijven, zij is juist zo gaaf met haar zwaard en achterdocht
Ik geloof niet dat er nog echt happy chaps over zijn. Als we alle zure koppe schrappen, is iedereen dood. Inclusief zombiesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van haar, maar ze blijkt gewoon weer een irritante, chagrijnige vrouw (de zoveelste) te zijn. Gauw weg met die zure kop van haar.
Ik ben halverwege seizoen 2 gestopt met kijken omdat ik al die zeikwijven helemaal zat wasquote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef psychedelicate het volgende:
Hopelijk is de dood. Nu Carol, Andrea en Michonne nog. Carol het liefst op de meest gruwelijke wijze.
Maggie en Beth mogen blijven leven.
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
En de personages, tja. Die chinees (en z'n chick), Carol, Carl en dergelijke werken me eerder op m'n zenuwen dan dat ik met ze meeleef. Ik zie ze een beetje als leuk materiaal om afgeslacht te worden door zombies. Moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Zuid-Koreaanquote:Op woensdag 14 november 2012 14:26 schreef ems. het volgende:
Ach, ik weet het ook niet zo met Maggie. Aan de ene kant mag ze van mij ook dood (want boze zombiekillende chinees als gevolg) maar aan de andere kant zou ik ook wel even met mijn piemel tegen haar wang willen slaan.
wat is er mis met carolquote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef psychedelicate het volgende:
Hopelijk is ze dood. Nu Carol, Andrea en Michonne nog. Carol het liefst op de meest gruwelijke wijze.
Maggie en Beth mogen blijven leven.
Irritant zeurwijf die werkelijk niets toevoegt. En het helpt niet dat ze lelijk is, met dat pittige kapsel van haar.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat is er mis met carolik hoop dat er iets interessants groeit tussen daryl en carol
eens. Het zal nooit een serie worden met uitmuntend schrijfwerk ála Boardwalk Empire, Game of Thrones, Breaking Bad o.i.d. Hoewel de laatste aflevering weer richting niveau 2 aanging kwa schrijfwerk is het dit seizoen toch tig keren beter (of iig een stuk vermakelijker) dan voorheenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:44 schreef Norrage het volgende:
Ach de serie gaat er op vooruit, alle irritante personages gaan dood. Zij hebben het daar ook wel goed door
Lori dood, die opa dood, T-Dog...tsja...hij voegde niks toe dus ok dood...Carol dood(alhoewel dat niet zeker is)...Ik vinde resterende personages allemaal wel cool. Alleen Andrea vind ik echt superirritant nog, die mag ook wel dood. Die heeft ook echt totaal geen persoonlijkheid.
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef djenneke het volgende:
Beth zal wel de eerste zijn om te gaan. Totaal useless persoon ook. Daarna Hershel, die mag alsnog, ondanks het overleven van het verliezen van zijn been. Lekker ironisch. Dan blijkt dat Carol toch nog leeft en mag dan dezelfde ep alsnog dood. Lori is (terecht) uitgeroepen vorig jaar tot most anoying tv character. Dus die zien we echt niet meer terug, nadat de waanbeelden van Rick met de rook zijn opgegaan. Michonne en Andrea mogen blijven
Denken dat Carl het lijk van zijn moeder niet heeft geneukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.
Dat klinkt heel on-amerikaansquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Denken dat Carl het lijk van zijn moeder niet heeft geneukt.
Ik wil niet weten wat jij in je vrije tijd doet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Das ook zo ja.quote:
Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk.De adrenaline-kick die ik krijg door de beperkte tijd voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig. Ik houd van risico's. En dode mensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij in je vrije tijd doet.
Ik wilde het NIET weten...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk. Iets met de adrenaline door de beperkte tijd die ik heb voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk.De adrenaline-kick die ik krijg door de beperkte tijd voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig. Ik houd van risico's. En dode mensen.
Die messen en bijlen hebben geen maanden in een rottende zombie mond gelegen voordat ze bij de amputatie gebruikt werden, dus ik denk niet dat het vergelijkbaar is met een beet.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
Dat is door iemand hier op het forum gemaakt, de eerste keer ook onder een spoiler en t was wel wat suggestief, maar t was meer hoop dan wijsheid volgens mij
Ik heb die foto's gewoon van de officiële website gehaald. Copy/Paste.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Amy, season 1 Ep 5quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens, behalve Shane is er nog niemand van de hoofdpersonen ook werkelijk in beeld 'geturned' toch? Dat zou ook nog een mooie zet zijn; ik had eigenlijk steeds verwacht dat Hershel op zijn ziekbed opeens rechtop in bed zou zitten en iemand naar de strot zou vliegen.
Wat de governor betreft inderdad maf; zijn zombiedochter koestert hij in de hoop dat er een kuur mogelijk is, terwijl andere walkers voor hem slechts dingen zijn.
Waar kwam die emmer met voer voor de zombies vandaan trouwens? Ik zag verse bloedige resten! Zou de governor bijvoorbeeld die militairen in stukjes hebben gehakt na het hoofd gescheiden te hebben? Ik bedenk me opeens ook; zouden ze misschien zelf die militairen hebben opgevreten?!
Wat ook nogal ongeloofwaardig is; de hoofdpersonen zitten constant onder het zombiebloed, dat nog niemand daardoor via een open wond ofzo geinfecteerd is. Keizersnedes worden uitgevoerd met messen waar een aflevering ervoor schedels mee zijn opengespleten
dit vond ik zo debiel, lijken liggen er na al die maanden nog keurig netjes bij. Volgensmij zeggen ze zelfs dat ze alle zombielijken moeten gaan opruimen omdat het anders gaat stinken, maar vervolgens wel lekker in de cel gaan zitten vlakbij een paar lijken van maanden oud. Ik had ook sowieso wel wat meer 'rotting' verwacht dit seizoen, meer uitgemergelde zombies en skeletten en dergelijke.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle lijken die je ziet liggen wel gewoon neergeschoten hoor, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Meeste zijn natuurlijk sws al vergaan; dat bloed blijft niet stromen zonder kloppend hard, maar stolt en als er dan een winter overheen gaat (zoals wordt gesuggereerd) dan bevriezen ze....quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit vond ik zo debiel, lijken liggen er na al die maanden nog keurig netjes bij. Volgensmij zeggen ze zelfs dat ze alle zombielijken moeten gaan opruimen omdat het anders gaat stinken, maar vervolgens wel lekker in de cel gaan zitten vlakbij een paar lijken van maanden oud. Ik had ook sowieso wel wat meer 'rotting' verwacht dit seizoen, meer uitgemergelde zombies en skeletten en dergelijke.
NIET MOEILIJK DOEN!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik persoonlijk niet altijd snap is dat wanneer de zombies door hun hoofd worden geschoten ze altijd dood gaan, terwijl daarvoor toch de kleine hersenen geraakt dienen te worden? Het lijkt mij niet dat je die altijd raakt.
Niet alle zombies zijn op hetzelfde moment ontstaan natuurlijk. Daarnaast kunnen lijken ook uitdrogen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit vond ik zo debiel, lijken liggen er na al die maanden nog keurig netjes bij. Volgensmij zeggen ze zelfs dat ze alle zombielijken moeten gaan opruimen omdat het anders gaat stinken, maar vervolgens wel lekker in de cel gaan zitten vlakbij een paar lijken van maanden oud. Ik had ook sowieso wel wat meer 'rotting' verwacht dit seizoen, meer uitgemergelde zombies en skeletten en dergelijke.
Ze zijn gewoon zo goed dat het altijd raak isquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik persoonlijk niet altijd snap is dat wanneer de zombies door hun hoofd worden geschoten ze altijd dood gaan, terwijl daarvoor toch de kleine hersenen geraakt dienen te worden? Het lijkt mij niet dat je die altijd raakt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
Ik vond LOST een awesome serie. Kwestie van smaak denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk. Deze serie brengt meer vragen op dan dat ze kunnen beantwoorden, ik sta er niet raar van te kijken als in het volgende seizoen een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
Valt toch wel mee? Groepje overlevenden zoekt steun bij elkaar, zoeken shelter, vinden dat tijdelijk bij een boerderij, moeten weer op de vlucht en landen bij een gevangenis waar goede afscheidingen zijn tegen walkers en voldoende proviand aanwezig is...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk. Deze serie brengt meer vragen op dan dat ze kunnen beantwoorden, ik sta er niet raar van te kijken als in het volgende seizoen een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
Ja, lost was nicequote:Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond LOST een awesome serie. Kwestie van smaak denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door BMS-THAD op 15-11-2012 11:21:46 ]Get this guy a jockstrap and a cookie!
Dat mag niet, want dan wordt Beth opgepakt wegens pedofiliequote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Iemand anders die uitkijkt naar de eerste ongemakkelijke sexuele handelingen tussen Carl en Beth?
Echt hèquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef dekilo het volgende:
Sommige denken echt veels te ver na over tv series.
Beth is zelf 16quote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef turance het volgende:
[..]
Dat mag niet, want dan wordt Beth opgepakt wegens pedofilie
Vind je?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
Ook ziet de actrice eruit als 30
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
dat is juist het leukstequote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef dekilo het volgende:
Sommige denken echt veels te ver na over tv series.
De actrice is ook bijna 30, dus dat verklaart het een en ander. Vind haar er jonger uitzien dan 30 hoor. Die leeftijd verbaasd me ook enorm.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
Dat worden zulke ongemakkelijke scenes wanneer die twee straks iets gaan doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef ems. het volgende:
Toch apart dat je als 27 jarige chick wordt ingezet om de love interest te zijn van een 12 jarig knaapje
Ze heeft wel wat, meer Beth in de serie graag...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef So_Surreal het volgende:
Beth is in het echt 27, uit 1985.
Mooie meid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maandag trouwens begonnen met de serie, en nu al bij de nieuwste episode van season 3.
Halverwege season 2 stond ik wel op het punt om de serie te stoppen, omdat ik helemaal gek werd van het niveau GTST door die vrouwen.
Seizoen 3 is een verbetering
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gebeurt sowieso wel vaker hoorof dan jongere mensen voor een ouder iemand worden ingezet.
Kunnen ze denk ik niet maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?
13 en 27 ligt wel erg ver uit elkaar hoor, ik denk dat er weinig intimiteit in beeld zal komen...
Weet ik niet, het idee is in dit topic al opgekomen dat het turven waren voor dagen dat de dochter zombie was/ zombie apocalypse geleden was, odwel dat het gefrustreerde 'all work and no play makes Jack a dull boy'-referentie was. Ofwel iets andersquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:41 schreef WatskeZegt het volgende:
Wat waren die strelenstrepen in het boek van de gouverner nou?
Je bent acteur of je bent het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?
13 en 27 ligt wel erg ver uit elkaar hoor, ik denk dat er weinig intimiteit in beeld zal komen...
Ja, true, maar ik weet niet of dit in je verwachtingspatroon ligt als je als 27-jarig meisje een AMC-contract tekent.. Het is geen 'A Serbian film'quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent acteur of je bent het niet.
Alleen heeft TWD zombies, en is het alleen al daarom 1.000 keer beter dan Lost.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk.
quote:
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef ems. het volgende:
TWD verdient absoluut geen prijs maar het vergelijken met het drama dat lost was gaat me ook weer wat ver
Want er zit niets tussen goed en slecht, inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?
Als ik een serie 'mwoah' vind blijf ik niet kijken. Maar zal wel persoonlijk zijn dan.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Want er zit niets tussen goed en slecht, inderdaad.
Omdat zombies en dat het sinds seizoen 3 opeens een stuk interessanter is geworden dan de eerste 2 seizoenen bij elkaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?
Je hebt ook nog "vermakelijk", wat hij waarschijnlijk bedoelt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als ik een serie 'mwoah' vind blijf ik niet kijken. Maar zal wel persoonlijk zijn dan.
De overeenkomsten met het overleven, jagen, zoeken naar voedsel, slechte 'others' zie je niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige overeenkomst die ik zie met Lost is dat je in beide gevallen een groepje mensen hebt met een incompetente, betweterige leider die de leden van zijn kliek niet in leven kan houden.
Noem eens wat van die keuzes dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:29 schreef jpg97 het volgende:
Constant die dubieuze keuzes van de personages dat zit mij al 3 seizoenen dwars
Ownee, wat nu?! Vijf minuten wachten?quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef stinkie het volgende:
Shit vergeten torrent aan te zetten vanmorgen
misschien iets voor KLB?quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef stinkie het volgende:
Shit vergeten torrent aan te zetten vanmorgen
er zijn er hier die overdag gewoon werkenquote:Op maandag 19 november 2012 10:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ownee, wat nu?! Vijf minuten wachten?
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef Dos37 het volgende:
Hij was inderdaad weer uitermate goed. Alleen die telefoon was dus niet echt?
quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef FoXje het volgende:
Dit soort links mag je niet posten, PS, staat iets van Dexter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door ace_eleven op 19-11-2012 10:46:53 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Was gewoon in Rick zijn hoofd... Was wel vreemd geweest als dat een bandje was met steeds nieuwere en persoonlijkere infoquote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.
Wat wel een goede mindfuck voor Rick
Dat schoot ook door m'n hoofd ja.. mjaquote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Was gewoon in Rick zijn hoofd... Was wel vreemd geweest als dat een bandje was met steeds nieuwere en persoonlijkere info
Mijn vriendin en ik samen overleven het met een 57.5% zekerheidquote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
http://zomboid.com/zombie/
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
RESULTS:quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
ik heb maar 58quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Well done! Your chances of surviving a zombie apocalypse are better than average! Don't get too cocky, though. Remember, the undead never sleep...
Volgens mij is de hele wereld infected. In S01E06 wordt door Jenner nog gezegd dat de Fransen dicht bij een geneesmiddel waren tot dat daar hetzelfde gebeurde als bij de CDC.quote:Op maandag 19 november 2012 11:52 schreef dumble het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze een paar seizoenen geleden niet naar een haven waren gegaan en een bootje hadden gejat en vervolgens naar een eilandje varen.. lijkt mij een logische stap.. Ook lijkt het erop dat amerika het enigste land in de wereld is, wat ik daarmee wil zeggen is dat er nooit ter sprake komt of de hele wereld 'infected' is.
72.5%quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Well done! Your chances of surviving a zombie apocalypse are better than average! Don't get too cocky, though. Remember, the undead never sleep...
Naïef mens is het, eerstvolgende die voor de bijl gaat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef opreis het volgende:
Andrea is echt tergend gewoon, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar nu Lori weg is mag zij snel de volgende zijn. En deze aflevering wel goede set up voor de volgende lijkt me.
You scored 70.3%.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
noway wat een aflevering, vooral het eind, ik was al ff bang dat het een tussenaflevering zou worden want er gebeurde niet echt veel, andrea en the governor vond ik boooooring, te voorspelbaar! wat is het nut van andrea in die serie ??maar met michone achter het hek en wat spoilers naar volgende week maakt dat het weer goed.
gelukkig dat carol is gevonden!
ik ben bang dat er oorlog uit zal breken tussen kamp governor en kamp rick
Hoppa!quote:You scored 78.6%.
You scored 74.4%.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
The governor geloofde Merle niet toen hij hem vertelde dat z'n maten waren gedood door zombies en michone.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.
Hier zat ik pas ook aan te denken. Ik denk dat het was toen Rick op weg ging naar Atlanta, hij rijdt in die scène namelijk ook in dezelfde politieauto. En anders is het gewoon een extraatje geweest, buiten de verhaallijn om. Als een introductie, zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wanneer speelt de scène zich af, aflevering 1, Rick en het walkermeisje? Dat heb je nooit echt gezien.
Volgens mij voordat hij het paard vond bij het huis van de oude echtpaar die zelfmoord pleegde. Toen was hij ook op zoek naar brandstof.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wanneer speelt de scène zich af, aflevering 1, Rick en het walkermeisje? Dat heb je nooit echt gezien.
You scored 71.1%.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Tuurlijk, een bandje met de stem van Amy en anderen die al lang dood zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.
Wat wel een goede mindfuck voor Rick
ben vooral benieuwd naar wat darryl gaat doen als hij merle weer zietquote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.
Dan moet je toch beter kijken. De versie die ik heb staat er nu 15 uur op, dus vannacht is ie geupload..quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waar kijken jullie altijd de nieuwste serie ?
Komt deze altijd op zondag uit, en om welke tijd is dit ?
Is the walking dead s03e06 nou de nieuwste ?
Want kan hem nog niet vinden op usenet
gelukkig maarquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef psychedelicate het volgende:
Godverdomme, het zeurwijf leeft.
Ditquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Wat is dat wijf wat Andrea een slechte actrice zeg, onvoorstelbaar
Haat verplaatst eerder naar Carol denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef karton2 het volgende:
De haat tegen Lori verplaatst zich naar Andrea.
Het is altijd een buitenbeentje geweest in de groep. Ook nu weer laat ze zich makkerlijk verleiden.
Ben benieuwd hoe de nieuwe balans in de groep wordt nu Michone erbij komt. Daryl was altijd de badass maar nu krijgt hij stevige concurrentie.
Is in het echte leven ook zoquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk is 't bij vrijwel elke serie hetzelfde, als je personages moet gaan sorteren op populariteit, dan staan de vrouwen heel vaak samen gegroepeerd onderaan.
Als er al (veel) vrouwen meedoen uiteraard.
Te ergerlijk voor woorden inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
True, alhoewel ik Juliette echt wel cool vond in LOST.quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk is 't bij vrijwel elke serie hetzelfde, als je personages moet gaan sorteren op populariteit, dan staan de vrouwen heel vaak samen gegroepeerd onderaan.
Als er al (veel) vrouwen meedoen uiteraard.
Ik heb hier ooit een toernooitje voor 't beste TV-personage ooit georganiseerd. In de 3e ronde, toen er nog 64 overbleven, zat nog welgeteld 1 vrouwquote:
Echt niet, bij haar en die glimlach kreeg ik soortgelijke gevoelens als nu bij Andrea.quote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
True, alhoewel ik Juliette echt wel cool vond in LOST.
Ok, persoonlijke kwestie ^^ Ik baalde keihard toen ze dood ging namelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet, bij haar en die glimlach kreeg ik soortgelijke gevoelens als nu bij Andrea.
Spoilertags gvd!quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, persoonlijke kwestie ^^ Ik baalde keihard toen ze dood ging namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vond het een aflevering met sterke momenten en met zwakke momenten...zolang ze Maggie maar niet te veel auw gaan doen
Dat vriendje had zelf ook wel mogen blaffenquote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.
Had niet gehoeven als ze de trekker over gehaald had.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spoilertags gvd!Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Dat acteert ie niet hoor, dat doet de grimeurquote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef stinkie het volgende:
Hershell de acteur doet het prima trouwens, die ziet er echt vermoeid en oud uit. Wallen onder ogen and all
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vriendje had zelf ook wel mogen blaffen
Wel zeiden ze ervoor nog iets over low on ammo etc en dat ze daarom die run zouden maken. Maar hoe low on ammo je ook bent, ik zou in ieder geval -wat- meenemen als je ergens gaat rondsnuffelen
en hij hoeft verder alleen maar op te zitten en mooi te wezenquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat acteert ie niet hoor, dat doet de grimeur
Hoezo?quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Daar ben ik het echt niet mee eens. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde mens had niet zo gehandeld, maar het zou kunnen dat dat koppel bovengemiddeld naief en apatisch is. Je kent Merle, je weet dat het een backstabbende, immorele, gevaarlijke klootzak is, en je hebt geen idee wat hij in zijn hoofd heeft. En al denk je dat hij geen pistool meer heeft, hij heeft wel een huge mes aan z'n arm, dus je laat hem niet te dichtbij komen. Ik zou duidelijk zeggen "als je nog een stap dichterbij komt, dan schiet ik" en daar ook naar handelen. Uberhaupt is het wel onrealistisch dat twee mensen met allebei een gun worden overmeesterd door een dude die niets eens z'n gun in z'n hand had. Dat bestaat gewoon niet. Zeker als dat koppel gehard is in een gevaarlijke wereld, en een normaal gevoel van wantrouwen heeft, plus niet bang is om resoluut op te treden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...
Nou ik denk dat Maggie wel even goed aangepakt gaat wordenquote:Op maandag 19 november 2012 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Liever wel! Stomme doos laat dr vriendje zowat dood gaan en laat zichzelf overmeesteren.
Had niet gehoeven als ze de trekker over gehaald had.
dat heb ik eerder met darryl, als die man dood gaat dan flikker ik m'n laptop het raam uit en geloof ik helemaal niemand meer..quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef AmaninFull het volgende:
Als Maggie doodgaat zou ik dat echt moeilijk kunnen accepteren
het is roeien met de riemen die je hebt, maar dat accent is idd niet heel charmant voor zo'n leuk meisjequote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maggie een lekker wijfAls ik dat boerenaccent hoor valt mijn lul er al bijna af.
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...
Kom op zeg, ik vond de situatie realistisch hoor. Ze waren ook aan het terugdeinzen en ze waren duidelijk aan het twijfelen wat te doen. Het is toch een bizarre en unieke situatie dat ze ineens Merle terugzien. Ze waren zelfs op een positieve manier verbaasd en verrast dat ze hem zagen, ergens waren ze natuurlijk een beetje blij. Ach, verschil van inleving...en ze hebben die vent een jaar niet meer gezien, weten zij veel hoe hij nu is. Hij bleef een oude vent van de groep en ergens benaderde hij hen op een vriendelijke manier. Ze waren niet de eersten die door hem verleid werden. Ook ik weet ook nog niet of ik hem moet haten of niet, ergens heeft hij wel wat....normaals...quote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.
Daryll zou ik vertellen hoe het gegaan was. Iedereen weet hoe Merle was.
Dus nee, ik vond het vrij onrealistisch en ik had júist niet zo gehandeld
En tsja, die situatie met Michonne...de aflevering begon er meteen mee, geen idee wat er precies aan voorafging en/of Michonne nog wat wilde doen. Niet voor niks dat die scene zich een beetje in het geheim afspeelde.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde mens had niet zo gehandeld, maar het zou kunnen dat dat koppel bovengemiddeld naief en apatisch is. Je kent Merle, je weet dat het een backstabbende, immorele, gevaarlijke klootzak is, en je hebt geen idee wat hij in zijn hoofd heeft. En al denk je dat hij geen pistool meer heeft, hij heeft wel een huge mes aan z'n arm, dus je laat hem niet te dichtbij komen. Ik zou duidelijk zeggen "als je nog een stap dichterbij komt, dan schiet ik" en daar ook naar handelen. Uberhaupt is het wel onrealistisch dat twee mensen met allebei een gun worden overmeesterd door een dude die niets eens z'n gun in z'n hand had. Dat bestaat gewoon niet. Zeker als dat koppel gehard is in een gevaarlijke wereld, en een normaal gevoel van wantrouwen heeft, plus niet bang is om resoluut op te treden.
Maar goed, het is natuurlijk voor het verhaal. Los daarvan zijn er wel meer dingen die ik vreemd vind, waarom ging die Meshonne (ben haar naam ff kwijt) met alleen een zwaard toch het gevecht aan met vier gewapende volwassen mannen? Ze had prima kunnen wegrennen, en ze zou niet te vinden zijn. En waarom hielp ze het koppel niet toen ze de kans had? Ze had kunnen waarschuwen of tenminste iets kunnen doen.
74,2 %quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Ik vond het schitterendquote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef matthijst het volgende:
Redelijke ep. Vermoeiend dat stuk met Rick en zn telefoonbullshit.
Volgende lijkt beter te worden!
Haar niet lekker vindenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maggie een lekker wijfAls ik dat boerenaccent hoor valt mijn lul er al bijna af.
Die slaat hem helemaal kapot.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar wat darryl gaat doen als hij merle weer ziet
Ik zit 0.2% onder je. Blijkbaar wordt voorzichtigheid gewaardeerd.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Ik had waarschijnlijk niet zo gehandeld, maar ik vind het wel realistisch. "Wat zou ik doen" en "realistisch" zijn niet hetzelfde. Er zijn zoveel realistische uitkomsten mogelijk. De range voor mij is ongeveer van "Naief zijn en Merle vertrouwen" tot "Merle in zijn benen schieten en hem vervolgens schaterlachend doodmartelen".quote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Uh, als een dude op mij en mijn vriendin begint te schieten ondanks dat ik hem meerdere malen heb gezegd dat hij dat niet moet doen heb ik echt geen moeite om de trekker over te halen, lijkt me. Zeker niet met oog op de geschiedenis met Merle.
Daryll zou ik vertellen hoe het gegaan was. Iedereen weet hoe Merle was.
Dus nee, ik vond het vrij onrealistisch en ik had júist niet zo gehandeld
Je hebt ook gelijk. Maar toch, ik weet niet. Je zit nu al de hele tijd met survival instincts te overleven. Een dude waarvan je -weet- dat het een loose cannon en psychopaat is verschijnt opeens weer ten tonele met een ingebouwd mes in z'n arm. Niet erg veilig om mee te nemen in de auto samen met je betere helft. Daarnaast deed Glenn hem een heel redelijk voorstel om z'n broer richting hem te laten komen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk niet zo gehandeld, maar ik vind het wel realistisch. "Wat zou ik doen" en "realistisch" zijn niet hetzelfde. Er zijn zoveel realistische uitkomsten mogelijk. De range voor mij is ongeveer van "Naief zijn en Merle vertrouwen" tot "Merle in zijn benen schieten en hem vervolgens schaterlachend doodmartelen".
zat je weer met 2 schermen half naar de serie te kijken ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond het echt een rare aflevering. Ineens met die telefoon.
klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef Dos37 het volgende:
De cliffhanger van vorig jaar was in ieder geval geniaal te noemen, dat maakte het huis op de prairie soap achtige eerste deel wat goed.
Nou, niks?quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
De balans drama-actie is veel beter nu inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt helemaal
toen moesten we het doen met een zombie die in een put zat en die ze eruit probeerde te halen, heel wat anders dan we nu gewend zijn
Vond ik ook vreemd inderdaad. Maar Merle is niet zo subtiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, niks?
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zonodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ze was gewond, ze is bang voor Merle. Wat had ze moeten doen? Hij had haar meteen geprobeerd te vermoorden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef AmaninFull het volgende:
En waarom hielp ze het koppel niet toen ze de kans had? Ze had kunnen waarschuwen of tenminste iets kunnen doen.
Jup. Hij was het even helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Het leek me op een psychologisch spelletje ja dus via Merle en die Governer. Maar ja hoe komen zij bij die gevangenis dan. Ik zat echt hardop wtf te zeggen tijdens die stukjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ja je zag ook niet echt duidelijk Hershell z'n uitdrukking. Of tenminste kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Jivis het volgende:
Hij moest zichzelf terugvinden.
Eerst was ik het totaal niet eens met die Lost-vergelijking, maar dat waren wel echt typische Lost-scenes. Beetje vergelijkbaar met Jack en z'n pa destijds.
Als hij nog een keer wordt gebeten dan is het over het uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten hehquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
[..]
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereld
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten heh
Oh zo, ja, ok misschien wel iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef Stefan het volgende:
Waarom roepen ze steeds dat ze bijna zonder kogels zitten maar schieten ze er zinloos op los
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[...]
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kanquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
Gisteren ook. Eerst klagen over weinig kogels daarna schieten ze vijf kogels in een zombie terwijl ze ook messen en pijl en oog hebben
Nou, niet altijd, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Daryl stond ernaast en schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.
Klapmohool dat je bent
Daar heb je gelijk in, ze schoten alle drie nota bene, echt achterlijk ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Ja de rest schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de rest schoot ook raak
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kan
Als op 1 meter afstand een zombie staat ga je echt niet denken "Hmm zal ik schieten of niet". Nee dan is het gewoon schieten tot ie op de grond ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogels
Hij heeft maar 1 pijl toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Dat is al half weggerot natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Maar voorheen raakte hij nog weleens pijlen kwijt (S2)quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 pijl toch?
Sowieso kan hij dat ding beter wegflikkeren, bij meer dan een zombie heb je er weinig aan.
Uh, waar dan? Ik zie niets negatiefs niequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef Smeich het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg! Al is dat van één poster hier altijd wel te verwachten
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef stinkie het volgende:
Maar gelukkig is Rick weer helemaal terug. Gewassen, geschoren en met schone kleren
Theorie: Merle had niks om bij de Govv aan te komen. Iedereen dood behalve hij, geen hoofd of zwaard van Michonne dus dat wordt het lastig om de gouverneur te overtuigen. Beetje een wanhoopsdaad dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zo nodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ja dat is wel strange, maar wellicht hebben ze wel schone kleding.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |