RESULTS:quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
http://zomboid.com/zombie/
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
ik heb maar 58quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Well done! Your chances of surviving a zombie apocalypse are better than average! Don't get too cocky, though. Remember, the undead never sleep...
Volgens mij is de hele wereld infected. In S01E06 wordt door Jenner nog gezegd dat de Fransen dicht bij een geneesmiddel waren tot dat daar hetzelfde gebeurde als bij de CDC.quote:Op maandag 19 november 2012 11:52 schreef dumble het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze een paar seizoenen geleden niet naar een haven waren gegaan en een bootje hadden gejat en vervolgens naar een eilandje varen.. lijkt mij een logische stap.. Ook lijkt het erop dat amerika het enigste land in de wereld is, wat ik daarmee wil zeggen is dat er nooit ter sprake komt of de hele wereld 'infected' is.
72.5%quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
Well done! Your chances of surviving a zombie apocalypse are better than average! Don't get too cocky, though. Remember, the undead never sleep...
Naïef mens is het, eerstvolgende die voor de bijl gaat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef opreis het volgende:
Andrea is echt tergend gewoon, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar nu Lori weg is mag zij snel de volgende zijn. En deze aflevering wel goede set up voor de volgende lijkt me.
You scored 70.3%.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
noway wat een aflevering, vooral het eind, ik was al ff bang dat het een tussenaflevering zou worden want er gebeurde niet echt veel, andrea en the governor vond ik boooooring, te voorspelbaar! wat is het nut van andrea in die serie ??maar met michone achter het hek en wat spoilers naar volgende week maakt dat het weer goed.
gelukkig dat carol is gevonden!
ik ben bang dat er oorlog uit zal breken tussen kamp governor en kamp rick
Hoppa!quote:You scored 78.6%.
You scored 74.4%.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
RESULTS:
You scored 72.2%.
The governor geloofde Merle niet toen hij hem vertelde dat z'n maten waren gedood door zombies en michone.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrea heeft weinig nut in de serie ja. Maar als het op een confrontatie uitloopt, dan zal ze wel moeten kiezen tussen governor en de groep van Rick. Misschien dat haar rol dan groter wordt.
Hier zat ik pas ook aan te denken. Ik denk dat het was toen Rick op weg ging naar Atlanta, hij rijdt in die scène namelijk ook in dezelfde politieauto. En anders is het gewoon een extraatje geweest, buiten de verhaallijn om. Als een introductie, zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wanneer speelt de scène zich af, aflevering 1, Rick en het walkermeisje? Dat heb je nooit echt gezien.
Volgens mij voordat hij het paard vond bij het huis van de oude echtpaar die zelfmoord pleegde. Toen was hij ook op zoek naar brandstof.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wanneer speelt de scène zich af, aflevering 1, Rick en het walkermeisje? Dat heb je nooit echt gezien.
You scored 71.1%.quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Tuurlijk, een bandje met de stem van Amy en anderen die al lang dood zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.
Wat wel een goede mindfuck voor Rick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |