Omdat zombies en dat het sinds seizoen 3 opeens een stuk interessanter is geworden dan de eerste 2 seizoenen bij elkaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?
Je hebt ook nog "vermakelijk", wat hij waarschijnlijk bedoelt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als ik een serie 'mwoah' vind blijf ik niet kijken. Maar zal wel persoonlijk zijn dan.
De overeenkomsten met het overleven, jagen, zoeken naar voedsel, slechte 'others' zie je niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige overeenkomst die ik zie met Lost is dat je in beide gevallen een groepje mensen hebt met een incompetente, betweterige leider die de leden van zijn kliek niet in leven kan houden.
Noem eens wat van die keuzes dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:29 schreef jpg97 het volgende:
Constant die dubieuze keuzes van de personages dat zit mij al 3 seizoenen dwars
Ownee, wat nu?! Vijf minuten wachten?quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef stinkie het volgende:
Shit vergeten torrent aan te zetten vanmorgen
misschien iets voor KLB?quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef stinkie het volgende:
Shit vergeten torrent aan te zetten vanmorgen
er zijn er hier die overdag gewoon werkenquote:Op maandag 19 november 2012 10:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ownee, wat nu?! Vijf minuten wachten?
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef Dos37 het volgende:
Hij was inderdaad weer uitermate goed. Alleen die telefoon was dus niet echt?
quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef FoXje het volgende:
Dit soort links mag je niet posten, PS, staat iets van Dexter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door ace_eleven op 19-11-2012 10:46:53 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Was gewoon in Rick zijn hoofd... Was wel vreemd geweest als dat een bandje was met steeds nieuwere en persoonlijkere infoquote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Was een bandje inderdaad, op het einde bleef ie hangen.
Wat wel een goede mindfuck voor Rick
Dat schoot ook door m'n hoofd ja.. mjaquote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Was gewoon in Rick zijn hoofd... Was wel vreemd geweest als dat een bandje was met steeds nieuwere en persoonlijkere info
Mijn vriendin en ik samen overleven het met een 57.5% zekerheidquote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
Zombie survival quiz.
http://zomboid.com/zombie/
[ afbeelding ]
Ik had 65.1%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |