klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:50 schreef Dos37 het volgende:
De cliffhanger van vorig jaar was in ieder geval geniaal te noemen, dat maakte het huis op de prairie soap achtige eerste deel wat goed.
Nou, niks?quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snapte de situatie wel, als ze Merle hadden doodgeschoten...wat hadden ze Daryll dan verteld? En gewoon zijn been schieten of iets dergelijks had ie hun wel aan zijn zwaard geregen of zijn eigen pistool getrokken. Realistische scene wat mij betreft, denk dat wij exact zo hadden gehandeld...
De balans drama-actie is veel beter nu inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt helemaal
toen moesten we het doen met een zombie die in een put zat en die ze eruit probeerde te halen, heel wat anders dan we nu gewend zijn
Vond ik ook vreemd inderdaad. Maar Merle is niet zo subtiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, niks?
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zonodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ze was gewond, ze is bang voor Merle. Wat had ze moeten doen? Hij had haar meteen geprobeerd te vermoorden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef AmaninFull het volgende:
En waarom hielp ze het koppel niet toen ze de kans had? Ze had kunnen waarschuwen of tenminste iets kunnen doen.
Jup. Hij was het even helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Wtf die telefoon? Ik snapte er geen kut van. Dacht eerst dat het die mensen van de Governer waren maar Rick heeft het gewoon helemaal verloren of zo?
Het leek me op een psychologisch spelletje ja dus via Merle en die Governer. Maar ja hoe komen zij bij die gevangenis dan. Ik zat echt hardop wtf te zeggen tijdens die stukjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk ja. Hoe zou hij anders met dode mensen moeten praten?
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
Ja je zag ook niet echt duidelijk Hershell z'n uitdrukking. Of tenminste kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was Rick zijn manier om afscheid te nemen en weer terug te komen bij de realiteit.
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Jivis het volgende:
Hij moest zichzelf terugvinden.
Eerst was ik het totaal niet eens met die Lost-vergelijking, maar dat waren wel echt typische Lost-scenes. Beetje vergelijkbaar met Jack en z'n pa destijds.
Als hij nog een keer wordt gebeten dan is het over het uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten hehquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
hoe kwam hershell daar trouwens zo snel aan gelopen, dan moesten ze wel erg zeker zijn dat dat gedeelte vd bajes nu echt clean was
[..]
vind het eerder op Lost lijken dat er nu 2 kampen zijn waarvan er bij 1 kamp niet duidelijk is wat ze uitspoken en we net als de hoofdrolspeler niet weten wat er verder nog allemaal speelt in de wijde wereld
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rick kwam daarvoor vertellen dat hij alles gecleared had. Wel opletten heh
Oh zo, ja, ok misschien wel iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wist ik wel, maar om van delusional rick dat maar aan te nemen en hershell in zijn uppie door de bajes te laten slenteren...
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:39 schreef Stefan het volgende:
Waarom roepen ze steeds dat ze bijna zonder kogels zitten maar schieten ze er zinloos op los
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[...]
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kanquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
Gisteren ook. Eerst klagen over weinig kogels daarna schieten ze vijf kogels in een zombie terwijl ze ook messen en pijl en oog hebben
Nou, niet altijd, duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt die steeds weer uit de zombies, duh.
Daryl stond ernaast en schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als er op 1 meter afstand een zombie van je zit ga je eerst overwegen hoeveel kogels je hebt.
Klapmohool dat je bent
Daar heb je gelijk in, ze schoten alle drie nota bene, echt achterlijk ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Ja de rest schoot ook raakquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daryl stond ernaast en schoot ook raak
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de rest schoot ook raak
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja want de schedels zijn net zo zacht als kalk dus het kan
Als op 1 meter afstand een zombie staat ga je echt niet denken "Hmm zal ik schieten of niet". Nee dan is het gewoon schieten tot ie op de grond ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het was zinloos er op de gok wat kogels in te pompen. Lekker zonde van je kogels
Hij heeft maar 1 pijl toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ja, dat vind ik ook irritant. En hoe Daryl elke keer aan nieuwe pijlen komt mag Joost weten
Dat is al half weggerot natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds op. Zombies kunnen in één hap bijna een ledemaat er af bijten maar hun schedels zijn fragiel als suikerspin.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Maar voorheen raakte hij nog weleens pijlen kwijt (S2)quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 pijl toch?
Sowieso kan hij dat ding beter wegflikkeren, bij meer dan een zombie heb je er weinig aan.
Uh, waar dan? Ik zie niets negatiefs niequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef Smeich het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg! Al is dat van één poster hier altijd wel te verwachten
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef stinkie het volgende:
Maar gelukkig is Rick weer helemaal terug. Gewassen, geschoren en met schone kleren
Theorie: Merle had niks om bij de Govv aan te komen. Iedereen dood behalve hij, geen hoofd of zwaard van Michonne dus dat wordt het lastig om de gouverneur te overtuigen. Beetje een wanhoopsdaad dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zo koeltjes zijn die twee niet dus het is inderdaad begrijpelijk. Wat ik niet begrijp is waarom Merle zo nodig de boel moest compliceren door ze aan te vallen.
Ja dat is wel strange, maar wellicht hebben ze wel schone kleding.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Helemaal bebloed bij de telefoon en fris gedoucht met schone kleren bij de groep terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |