No shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het ongeloofwaardig vinden dat Lori geheel is opgegeten met botten en al... misschien is dat juist een indicatie dat ze nog leeft.
Nou ja:quote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Morgan Joneshij komt dus echt terug, de vader en zijn zoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Dat is wel waar die discussie inderdaad over ging jaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het ongeloofwaardig vinden dat Lori geheel is opgegeten met botten en al... misschien is dat juist een indicatie dat ze nog leeft.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja:Kut, mezelf gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ik had hoge verwachtingen van haar, maar ze blijkt gewoon weer een irritante, chagrijnige vrouw (de zoveelstequote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
Michonne moet blijven, zij is juist zo gaaf met haar zwaard en achterdocht
Ik geloof niet dat er nog echt happy chaps over zijn. Als we alle zure koppe schrappen, is iedereen dood. Inclusief zombiesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van haar, maar ze blijkt gewoon weer een irritante, chagrijnige vrouw (de zoveelste) te zijn. Gauw weg met die zure kop van haar.
Ik ben halverwege seizoen 2 gestopt met kijken omdat ik al die zeikwijven helemaal zat wasquote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef psychedelicate het volgende:
Hopelijk is de dood. Nu Carol, Andrea en Michonne nog. Carol het liefst op de meest gruwelijke wijze.
Maggie en Beth mogen blijven leven.
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
En de personages, tja. Die chinees (en z'n chick), Carol, Carl en dergelijke werken me eerder op m'n zenuwen dan dat ik met ze meeleef. Ik zie ze een beetje als leuk materiaal om afgeslacht te worden door zombies. Moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Zuid-Koreaanquote:Op woensdag 14 november 2012 14:26 schreef ems. het volgende:
Ach, ik weet het ook niet zo met Maggie. Aan de ene kant mag ze van mij ook dood (want boze zombiekillende chinees als gevolg) maar aan de andere kant zou ik ook wel even met mijn piemel tegen haar wang willen slaan.
wat is er mis met carolquote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef psychedelicate het volgende:
Hopelijk is ze dood. Nu Carol, Andrea en Michonne nog. Carol het liefst op de meest gruwelijke wijze.
Maggie en Beth mogen blijven leven.
Irritant zeurwijf die werkelijk niets toevoegt. En het helpt niet dat ze lelijk is, met dat pittige kapsel van haar.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wat is er mis met carolik hoop dat er iets interessants groeit tussen daryl en carol
eens. Het zal nooit een serie worden met uitmuntend schrijfwerk ála Boardwalk Empire, Game of Thrones, Breaking Bad o.i.d. Hoewel de laatste aflevering weer richting niveau 2 aanging kwa schrijfwerk is het dit seizoen toch tig keren beter (of iig een stuk vermakelijker) dan voorheenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:44 schreef Norrage het volgende:
Ach de serie gaat er op vooruit, alle irritante personages gaan dood. Zij hebben het daar ook wel goed door
Lori dood, die opa dood, T-Dog...tsja...hij voegde niks toe dus ok dood...Carol dood(alhoewel dat niet zeker is)...Ik vinde resterende personages allemaal wel cool. Alleen Andrea vind ik echt superirritant nog, die mag ook wel dood. Die heeft ook echt totaal geen persoonlijkheid.
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef djenneke het volgende:
Beth zal wel de eerste zijn om te gaan. Totaal useless persoon ook. Daarna Hershel, die mag alsnog, ondanks het overleven van het verliezen van zijn been. Lekker ironisch. Dan blijkt dat Carol toch nog leeft en mag dan dezelfde ep alsnog dood. Lori is (terecht) uitgeroepen vorig jaar tot most anoying tv character. Dus die zien we echt niet meer terug, nadat de waanbeelden van Rick met de rook zijn opgegaan. Michonne en Andrea mogen blijven
Denken dat Carl het lijk van zijn moeder niet heeft geneukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.
Dat klinkt heel on-amerikaansquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beth moet eerst nog carl ontmaagden. Of elkaar.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Denken dat Carl het lijk van zijn moeder niet heeft geneukt.
Ik wil niet weten wat jij in je vrije tijd doet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Das ook zo ja.quote:
Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk.De adrenaline-kick die ik krijg door de beperkte tijd voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig. Ik houd van risico's. En dode mensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij in je vrije tijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |