abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119201819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk. Iets met de adrenaline door de beperkte tijd die ik heb voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig.
Ik wilde het NIET weten... :')
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 14 november 2012 @ 15:11:28 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119201830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Recent overleden mensen vlak voordat ze veranderen in een zombie neuken, natuurlijk.De adrenaline-kick die ik krijg door de beperkte tijd voordat ze weer wakker worden maakt het erg verslavend en plezierig. Ik houd van risico's. En dode mensen.
:') :')
pi_119201904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Alleen het amputeren met al die geinfecteerde messen en bijlen is dan wel weer een beetje zuur :P
Die messen en bijlen hebben geen maanden in een rottende zombie mond gelegen voordat ze bij de amputatie gebruikt werden, dus ik denk niet dat het vergelijkbaar is met een beet.
pi_119204819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:21 schreef ace_eleven het volgende:

Dat is door iemand hier op het forum gemaakt, de eerste keer ook onder een spoiler en t was wel wat suggestief, maar t was meer hoop dan wijsheid volgens mij :P

quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Aangezien-ie met foto in de OP staat, geen spoiler.
Ik heb die foto's gewoon van de officiële website gehaald. Copy/Paste.
  woensdag 14 november 2012 @ 16:47:39 #105
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119205026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens, behalve Shane is er nog niemand van de hoofdpersonen ook werkelijk in beeld 'geturned' toch? Dat zou ook nog een mooie zet zijn; ik had eigenlijk steeds verwacht dat Hershel op zijn ziekbed opeens rechtop in bed zou zitten en iemand naar de strot zou vliegen.

Wat de governor betreft inderdad maf; zijn zombiedochter koestert hij in de hoop dat er een kuur mogelijk is, terwijl andere walkers voor hem slechts dingen zijn.

Waar kwam die emmer met voer voor de zombies vandaan trouwens? Ik zag verse bloedige resten! Zou de governor bijvoorbeeld die militairen in stukjes hebben gehakt na het hoofd gescheiden te hebben? Ik bedenk me opeens ook; zouden ze misschien zelf die militairen hebben opgevreten?!

Wat ook nogal ongeloofwaardig is; de hoofdpersonen zitten constant onder het zombiebloed, dat nog niemand daardoor via een open wond ofzo geinfecteerd is. Keizersnedes worden uitgevoerd met messen waar een aflevering ervoor schedels mee zijn opengespleten
Amy, season 1 Ep 5
pi_119210024
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:47 schreef lipjes het volgende:

[..]

Amy, season 1 Ep 5
Volgens mij controleren ze ook af en toe wel op snijwonden e.d.
pi_119210333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 07:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alle lijken die je ziet liggen wel gewoon neergeschoten hoor, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

dit vond ik zo debiel, lijken liggen er na al die maanden nog keurig netjes bij. Volgensmij zeggen ze zelfs dat ze alle zombielijken moeten gaan opruimen omdat het anders gaat stinken, maar vervolgens wel lekker in de cel gaan zitten vlakbij een paar lijken van maanden oud. Ik had ook sowieso wel wat meer 'rotting' verwacht dit seizoen, meer uitgemergelde zombies en skeletten en dergelijke.
pi_119210847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef Nagil het volgende:

[..]

dit vond ik zo debiel, lijken liggen er na al die maanden nog keurig netjes bij. Volgensmij zeggen ze zelfs dat ze alle zombielijken moeten gaan opruimen omdat het anders gaat stinken, maar vervolgens wel lekker in de cel gaan zitten vlakbij een paar lijken van maanden oud. Ik had ook sowieso wel wat meer 'rotting' verwacht dit seizoen, meer uitgemergelde zombies en skeletten en dergelijke.
Meeste zijn natuurlijk sws al vergaan; dat bloed blijft niet stromen zonder kloppend hard, maar stolt en als er dan een winter overheen gaat (zoals wordt gesuggereerd) dan bevriezen ze....
I´m back.
pi_119211369
Wat ik persoonlijk niet altijd snap is dat wanneer de zombies door hun hoofd worden geschoten ze altijd dood gaan, terwijl daarvoor toch de kleine hersenen geraakt dienen te worden? Het lijkt mij niet dat je die altijd raakt.
pi_119212765
Er is inmiddels ook al bevestigd dat er een 4de seizoen komt.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:31:47 #111
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_119213349
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik persoonlijk niet altijd snap is dat wanneer de zombies door hun hoofd worden geschoten ze altijd dood gaan, terwijl daarvoor toch de kleine hersenen geraakt dienen te worden? Het lijkt mij niet dat je die altijd raakt.
NIET MOEILIJK DOEN! :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_119213688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef Nagil het volgende:

[..]

Niet alle zombies zijn op hetzelfde moment ontstaan natuurlijk. Daarnaast kunnen lijken ook uitdrogen natuurlijk.
pi_119213734
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zijn gewoon zo goed dat het altijd raak is
pi_119214643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

NIET MOEILIJK DOEN! :P
Sorry ik dacht dat we aan het nitpicken waren. :+
pi_119228957
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk. Deze serie brengt meer vragen op dan dat ze kunnen beantwoorden, ik sta er niet raar van te kijken als in het volgende seizoen een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
pi_119230011
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
_O-
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_119230094
Sommige denken echt veels te ver na over tv series.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_119230544
quote:
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk. Deze serie brengt meer vragen op dan dat ze kunnen beantwoorden, ik sta er niet raar van te kijken als in het volgende seizoen een scheur in ruimtetijd ontstaat waardoor zombie-overlords vanuit een vijfde dimensie zich kunnen verplaatsen naar onze wereld.
Ik vond LOST een awesome serie. Kwestie van smaak denk ik :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119230597
quote:
Valt toch wel mee? Groepje overlevenden zoekt steun bij elkaar, zoeken shelter, vinden dat tijdelijk bij een boerderij, moeten weer op de vlucht en landen bij een gevangenis waar goede afscheidingen zijn tegen walkers en voldoende proviand aanwezig is...
Afgevallen Andrea krijgt hulp om te overleven van een andere chick die goed voor zichzelf kan zorgen, en komen binnen bij een vesting, die dictatoriaal gerund wordt door iemand die onderzoek doet naar de walkers en graag de macht zelf houdt, en daarom 'zijn inwoners' afgescheiden van de buitenwereld in zijn 'utopia' laat overleven.

Lijken me beiden geen rare verhalen/ keuzes, en niet heel veel onverklaarbare dingen...

EDIT:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vond LOST een awesome serie. Kwestie van smaak denk ik :D
Ja, lost was nice :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119232001
  donderdag 15 november 2012 @ 11:14:14 #121
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_119232491
Iemand anders die uitkijkt naar de eerste ongemakkelijke sexuele handelingen tussen Carl en Beth? :')

Tevens, aanvuller voor de countdown:

ook zo'n teller?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door BMS-THAD op 15-11-2012 11:21:46 ]
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_119232824
quote:
Daryl O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119233113
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Iemand anders die uitkijkt naar de eerste ongemakkelijke sexuele handelingen tussen Carl en Beth? :')

Dat mag niet, want dan wordt Beth opgepakt wegens pedofilie >:)
pi_119235019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef dekilo het volgende:
Sommige denken echt veels te ver na over tv series.
Echt hè :')
Pleurt op!
  donderdag 15 november 2012 @ 12:47:17 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119235373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef turance het volgende:

[..]

Dat mag niet, want dan wordt Beth opgepakt wegens pedofilie >:)
Beth is zelf 16

Ook ziet de actrice eruit als 30
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')