Over domheid gesproken: Estelle was expliciet als uitzondering genoemd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, Estelle. Kennelijk is hij toch niet zo heel veel dommer dan al die fokkers die nu roepen hoe dom hij is, maar leuk zaten te keuvelen over hem en Estelle, zonder zich te realiseren dat hij daarmee de voorwaarden schond.
Ik heb de uitspraak niet gelezen, maar ik krijg niet de indruk onttrekken dat niet iedereen die nu zo'n grote mond heeft over hoe dom hij is zich dat realiseerde. Ik weet ook niet om welke getuigen het gaat, maar als het om getuigen uit familie en vriendenkring gaat die hij wel als bezoek mocht ontvangen dan is het ook weer niet zo heel raar dat je die spreekt als je uit de gevangenis komt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, zij is duidelijk als uitzondering apart genoemd in de voorwaarden van de rechtbank
Ook al is ze getuige, met haar mocht hij contact hebben. Is letterlijk gezegd.
Ik vind het ook raar dat ie bezoek in de gevangenis mocht ontvangen van die getuigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de uitspraak niet gelezen, maar ik krijg niet de indruk onttrekken dat niet iedereen die nu zo'n grote mond heeft over hoe dom hij is zich dat realiseerde. Ik weet ook niet om welke getuigen het gaat, maar als het om getuigen uit familie en vriendenkring gaat die hij wel als bezoek mocht ontvangen dan is het ook weer niet zo heel raar dat je die spreekt als je uit de gevangenis komt.
Maar wel een grote bek erover hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de uitspraak niet gelezen
hij zal die lijst er toch gewoon bij gekregen hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de uitspraak niet gelezen, maar ik krijg niet de indruk onttrekken dat niet iedereen die nu zo'n grote mond heeft over hoe dom hij is zich dat realiseerde. Ik weet ook niet om welke getuigen het gaat, maar als het om getuigen uit familie en vriendenkring gaat die hij wel als bezoek mocht ontvangen dan is het ook weer niet zo heel raar dat je die spreekt als je uit de gevangenis komt.
Te veel ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef 3-voud het volgende:
Dat die klootviool in de fout zou gaan verwachtte ik wel. Maar zo snel en zo idioot?
Wat een IQ van een pinda heeft die vent toch ook
Jij durft wel zegquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor te stellen dat iemand zó dom kan zijn, dus dan denk je al snel aan opzet.quote:
"hutspot, haring en wittebrood!!"quote:
Jij ook niet. Je hebt alles via de Telegraaf. Ficq die net op tv het toegaf is eigenlijk JvdHquote:
Of over 10 jaar (met aftrek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
"hutspot, haring en wittebrood!!"
misschien over 3 maanden Estelle
ja en Badr Hari is eigenlijk Geert Wilders die de Marokkanen in een slecht daglicht probeert te zetten!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij ook niet. Je hebt alles via de Telegraaf. Ficq die net op tv het toegaf is eigenlijk JvdH
met een masker op.
hij is zichzelf wel en dat is het probleemquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of over 10 jaar (met aftrek..).
Laten we hopen, dit soort lui heeft zoveel rotzooi gespoten, die zijn zich zelf niet meer, vrees ik...
Ik denk niet dat hij een lijst van alle getuigen krijgt, maar het lijkt mij wel zo handig dat een rechter heel duidelijk vermeldt welke familieleden en vrienden hij niet mag spreken. Net als waar hij niet mag komen, 'horecaverbod' vind ik dan ook te algemeen indien dat zo geformuleerd was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zal die lijst er toch gewoon bij gekregen hebben
anders had hij wel gezegd 'ja hoe moet ik dat nou weten'`
Ik geloof dat er nogal meegeluisterd wordt in gevangenissen, zelfs bij advocaten. Wat ik niet snap dat ze hem lieten gaan voor Estelle getuigd had, dan stel je toch dat er gevaar is van besmetting van getuigenissen en dat hij pas vrij mag als ze bij de R-C is geweest? Misschien helpt dat haar om op te schieten met het op orde krijgen van haar mentale toestand zodat ze kan verklaren wat ze gezien heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ie bezoek in de gevangenis mocht ontvangen van die getuigen.
Denk je? die is gevlogen in een rtl life soapquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat snap je niet aan horeca?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een lijst van alle getuigen krijgt, maar het lijkt mij wel zo handig dat een rechter heel duidelijk vermeldt welke familieleden en vrienden hij niet mag spreken. Net als waar hij niet mag komen, 'horecaverbod' vind ik dan ook te algemeen indien dat zo geformuleerd was.
[..]
Het is heel jammer dat hij nog meer domme dingen gedaan heeft, want ik vermoed dat het horeca gedeelte niet zo zwaar telde bij de schending van de voorwaardenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef freeeman het volgende:
Man, de advocaat die een voormalig vwo scholier en volwassen man moet uitleggen wat horeca is...
die vent moeten ze al levenslang opsluiten omdat hij gewoon te dom is.
maar dat geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef freeeman het volgende:
Man, de advocaat die een voormalig vwo scholier en volwassen man moet uitleggen wat horeca is...
die vent moeten ze al levenslang opsluiten omdat hij gewoon te dom is.
Van brood zal hij de komende tijd wel genoeg hebben gehad, denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Albert vond hem stoerquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat geloof je toch niet?
hij had gewoon schijt aan die uitspaak, Estelle vond het stoer en Albert verlinde sopte spontaan van zijn stoel af (volgens mij in die volgorde)
gelukkig zijn de politie, de officier van justitie en de rechter minder snel onder de indruk
het is algemeen bedoelt, niet naar de horeca, niet doen, geen enkele, in zijn algemeen niet, gewoon thuisblijven en boodschappen bestellen van internetquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een lijst van alle getuigen krijgt, maar het lijkt mij wel zo handig dat een rechter heel duidelijk vermeldt welke familieleden en vrienden hij niet mag spreken. Net als waar hij niet mag komen, 'horecaverbod' vind ik dan ook te algemeen indien dat zo geformuleerd was.
Ik vroeg jou er toch niet voor niks naar? Jij beweerde heel stellig dat hij een horecaverbod had en wel zo eentje dat hij die had overtreden met het bezoek aan een broodjeszaak. Dat kan heel goed, maar is afhankelijk van hoe het verbod geformuleerd is door de rechter, en dat kon jij me niet vertellen.quote:
Misschien hoopte ze juist op 'besmetting', ze hadden haar telefoon al eerder afgeluisterd, misschien hadden ze nu wel apparatuur in de woning geplaatstquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik geloof dat er nogal meegeluisterd wordt in gevangenissen, zelfs bij advocaten. Wat ik niet snap dat ze hem lieten gaan voor Estelle getuigd had, dan stel je toch dat er gevaar is van besmetting van getuigenissen en dat hij pas vrij mag als ze bij de R-C is geweest? Misschien helpt dat haar om op te schieten met het op orde krijgen van haar mentale toestand zodat ze kan verklaren wat ze gezien heeft.
en Badr sopte van zijn stoel af maar Estelle had daar schijt aan?quote:
Na een paar maanden bak zul je toch wel donders goed afvragen wat je niet moet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is algemeen bedoelt, niet naar de horeca, niet doen, geen enkele, in zijn algemeen niet, gewoon thuisblijven en boodschappen bestellen van internet
helemaal geen horeca meer voor jouw tot de rechtzaak
NIETS
lijkt mij duidelijk zat
Ik zie een boek "Ik Estelle" spoedig in de winkelquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Misschien hoopte ze juist op 'besmetting', ze hadden haar telefoon al eerder afgeluisterd, misschien hadden ze nu wel apparatuur in de woning geplaatst
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is algemeen bedoelt, niet naar de horeca, niet doen, geen enkele, in zijn algemeen niet, gewoon thuisblijven en boodschappen bestellen van internet
helemaal geen horeca meer voor jouw tot de rechtzaak
NIETS
lijkt mij duidelijk zat
mja het zullen geen mensen zijn die de rechtzaak kunnen maken of breken want dan waren ze natuurlijk allang gehoord (of was hij niet vrijgelaten)quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef freeeman het volgende:
[..]
Na een paar maanden bak zul je toch wel donders goed afvragen wat je niet moet doen.
Lekker thuis zitten, beetje sporten, relaxen.
Maar ik denk dat hij gewoon ff zijn zaakjes met die getuigen heeft geregeld zoals iemand hier al zei en deze straf maar accepteerd.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.
Als je vanavond naar het nieuws had gekeken had je de formulering van de rechter kunnen horen en zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vroeg jou er toch niet voor niks naar? Jij beweerde heel stellig dat hij een horecaverbod had en wel zo eentje dat hij die had overtreden met het bezoek aan een broodjeszaak. Dat kan heel goed, maar is afhankelijk van hoe het verbod geformuleerd is door de rechter, en dat kon jij me niet vertellen.
Waar is jappie eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef RetepV het volgende:
[knip]
. Er zijn wel vaker kickboksers op de bodem van het kanaal gevonden, in een ton gevuld met cement en kickbokser.
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is zichzelf wel en dat is het probleem
Scherp, we moeten ferhat in dit verhaal niet vergetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...
En dat-ie verminderd toerekeningsvatbaar is, blijkt nu ook wel...
Stuf gespoten ? je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...
ik denk dat betrokkenheid bij een vechtpartij sowieso niet goed uit gaat pakken voor hemquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kiloquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de ring lijkt het me wel verstandig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat betrokkenheid bij een vechtpartij sowieso niet goed uit gaat pakken voor hem
dan maakt de locatie niet zo heel erg veel uit atm al was het op de parkeerplaats om de beste kerstboom
Hij is flink aan de anabolen gegaan na zijn verloren gevecht tegen Overeem. In de rematch was hij opeens 20 kilo zwaarder en veel gespierder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kilo
Ik ben lui omdat ik niet al om 7 uur voor SBS6 actienieuws zit? Of bedoel je RTL Boulevard met 'het nieuws'? Bovendien vroeg ik het vanmiddag en als jij wist hoe de rechter het verbod bepaalt ipv zoals een journalist het had samengevat toen het nog onbelangrijk leek dan had je dat best even kunnen vertellen. Maar daar was jij dan weer te lui voor, of je had geen idee natuurlijk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je vanavond naar het nieuws had gekeken had je de formulering van de rechter kunnen horen en zien.
Je bent wel zeldzaam lui zeg.
damned man!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
In de ring lijkt het me wel verstandig hoor
Roids?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kilo
pfff zeilmeisje Laura lacht eromquote:
Als hij het daar niet zou doen zou het ook een schending van de voorwaarden zijnquote:
NOS journaal..quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben lui omdat ik niet al om 7 uur voor SBS6 actienieuws zit? Of bedoel je RTL Boulevard met 'het nieuws'? Bovendien vroeg ik het vanmiddag en als jij wist hoe de rechter het verbod bepaalt ipv zoals een journalist het had samengevat toen het nog onbelangrijk leek dan had je dat best even kunnen vertellen. Maar daar was jij dan weer te lui voor, of je had geen idee natuurlijk, dat kan ook.
Je wordt echt niet permanent achterlijk en agressief als je kuurtjes hebt gebruikt hoor. Dat zijn sowieso kuurtjes die al maanden voor een wedstrijd gestopt zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je uit ervaring spreekt dan ga ik daar natuurlijk wel aan twijfelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je wordt echt niet permanent achterlijk en agressief als je kuurtjes hebt gebruikt hoor. Dat zijn sowieso kuurtjes die al maanden voor een wedstrijd gestopt zijn.
Je bent er bekend mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je wordt echt niet permanent schrik en agressief als je kuurtjes hebt gebruikt hoor. Dat zijn sowieso kuurtjes die al maanden voor een wedstrijd gestopt zijn.
Alles hier eigenlijk wel he? Het lijkt mij dat als een rechter voorwaarden oplegt dat die voorwaarden dan ondubbelzinnig zijn zodat er geen misverstand over kan bestaan. Dan is dat ten eerste aan de rechter, daarna aan zijn advocaat, en dan aan hem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
WS is dat alleen for the sake of argument?
de 'broodjeszaak' dan nog maar een keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles hier eigenlijk wel he? Het lijkt mij dat als een rechter voorwaarden oplegt dat die voorwaarden dan ondubbelzinnig zijn zodat er geen misverstand over kan bestaan. Dan is dat ten eerste aan de rechter, daarna aan zijn advocaat, en dan aan hem.
Toen ging de discussie vanmiddag of het zitten in die broodjeszaak een schending van een voorwaarde was, dat kan best maar daar kun je dan weinig zinnigs over zeggen zonder de door de rechter gestelde voorwaarde te kennen, en de formulering van een journalist volstaat dan niet want die probeert slechts de lezer te vertellen wat er ongeveer beslist is.
Ik denk niet dat het broodje een probleem was...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles hier eigenlijk wel he? Het lijkt mij dat als een rechter voorwaarden oplegt dat die voorwaarden dan ondubbelzinnig zijn zodat er geen misverstand over kan bestaan. Dan is dat ten eerste aan de rechter, daarna aan zijn advocaat, en dan aan hem.
Toen ging de discussie vanmiddag of het zitten in die broodjeszaak een schending van een voorwaarde was, dat kan best maar daar kun je dan weinig zinnigs over zeggen zonder de door de rechter gestelde voorwaarde te kennen, en de formulering van een journalist volstaat dan niet want die probeert slechts de lezer te vertellen wat er ongeveer beslist is.
quote:In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook en rekent het hem vooral aan dat hij met getuigen heeft gesproken.
Als voorzitter van het Laura Dekker Mobbing Team moet ik je er op wijzen dat je je contributie van 10 euro voor oktober nog moet overmaken, Sp3cquote:
Mm, als je dit aan je broek hebt dan ga je een discussie aan over wat de specifieke rechter precies bedoelt met een HoReCa-gelegenheid... ? Ik weet niet hoor, volgens mij blijf je dan binnen, maak je daar gezellig een broodje klaar, waarvan de ingrediënten van de traiteur komen natuurlijk, bij dat soort wannebe's, maar dat terzijde...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
kan wel net de trigger zijn!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je wordt echt niet permanent achterlijk en agressief als je kuurtjes hebt gebruikt hoor. Dat zijn sowieso kuurtjes die al maanden voor een wedstrijd gestopt zijn.
Ah weer een nieuwe Badraanhanger !quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef JCats het volgende:
Wat heeft Badr gedaan?
Tweemaal geluncht, waarvan hij de eerste (zondag) zelf gemeld heeft.
Getuigen gesproken, wat is daarover bekend?
Ik las dat hij en Estelle zondag bezoek kregen van een vriend, die ook getuige was...
Je moet bij Weltschmertz zijn, dat is de expert hier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef JCats het volgende:
Wat heeft Badr gedaan?
Ik las dat hij en Estelle zondag bezoek kregen van een vriend, die ook getuige was...
De term horeca is minder onduidelijk als je stelt. Vrijwel elk bestemmingsplan heeft een specifieke bestemming "horeca".quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Badr denkt dat er een volkshetze aan de gang is (woord geleerd van zijn advocaat), dit terwijl hij zichzelf ziet als een volksheld wrs, of slachtoffer van racisme...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef JCats het volgende:
Badraanhanger?
Zegt wel iets over het sfeertje hier
Als mod zou je blij moeten zijnquote:
Je bent welkomquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef JCats het volgende:
Badraanhanger?
Zegt wel iets over het sfeertje hier
Nee een complotquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Badr denkt dat er een volkshetze aan de gang is (woord geleerd van zijn advocaat), dit terwijl hij zichzelf ziet als een volksheld wrs, of slachtoffer van racisme...
hij is 2x naar een restaurant geweest en 2 verboden getuigen gesproken, dat mocht niet en nu zit die na slechts 4 dagen weer in de bak.quote:
google het woord horeca eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef JCats het volgende:
Leek mij duidelijk, dat met horeca het uitgaansleven in de avond en nacht werd bedoeld.
Eentje moest nog gehoord worden bij de RCquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef JCats het volgende:
Wat heeft Badr gedaan?
Maar wel een met inside information, want die getuige zou op bezoek zijn geweest bij Estelle en Badr, en dat wisten we nog niet....quote:
Ik hoopte op jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:58 schreef JCats het volgende:
Heeft iemand nog iets feitelijks te melden over die getuigen, die hij "opgezocht" zou hebben?
Dus hij zou in het restaurant waar hij was (nee, het is geen broodjeszaak) wel mogen lunchen maar niet mogen dineren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef JCats het volgende:
Leek mij duidelijk, dat met horeca het uitgaansleven in de avond en nacht werd bedoeld.
Je loopt achterquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, sluit die gast gewoon op zeg. Klaar.
Ze realiseerden zich wel heel vaak iets niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef freeeman het volgende:
jaja, estelle en badr weten nooit iets.
ze kunnen toch nagaan als die persoon bij de incidenten as dit een getuige is, wat een klapjostis
Een eitje tikken, moet kunnenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef JCats het volgende:
Gewoon van telegraaf.nl:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
Hij is nu ingesloten, iig voor 3 maanden... Kun je je dochter weer vrij laten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, sluit die gast gewoon op zeg. Klaar.
Nou ik bedoelde meer Everink en zijn boevenbende van de miljonairsclubquote:
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is nu ingesloten, iig voor 3 maanden... Kun je je dochter weer vrij laten.
Of had jij nu een zoontje?
Komt door de opvoedingquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef freeeman het volgende:
[..]
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.
Oh nu is Everink een boef. Het kan verkerenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer Everink en zijn boevenbende van de miljonairsclub![]()
Maar komt in de buurt
Ja, die reclame idd, Badr en zijn getuige, samen een eitje tikken.... Dat had hij natuurlijk in zijn achterhoofd, waarmee hij dacht op dat moment...quote:
Ach armequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef freeeman het volgende:
[..]
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.
Ja ik vind dat complot het sappigste van deze hele zaak en ik kan niet wachten tot ze het inhoudelijk gaan behandelen, call me crazyquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nu is Everink een boef. Het kan verkeren
Die getuige wist dat toch wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef JCats het volgende:
Gewoon van telegraaf.nl:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
quote:
Ik denk dat hij weer vrij was als dat het enige was wat hij gedaan hadquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef Gert het volgende:
Op het NOS journaal had Ficq het over "een broodje kaas". Dat snap ik dan toch niet hoor, als taktiek.
Iedereen weet inmiddels dat het een zaak is met een uitgebreide lunchkaart, dinerkaart en wijnkaart, waar ze niet eens een broodje kaas verkopen.
Waarom kiest ze dan inzake het begrip horeca niet puur voor de taktiek dat Badr dacht dat het om het "nachtleven" ging. En ja, dat dit stom en ondoordacht was.
Nu kleeft er al meteen weer zoiets semi-leugenachtigs aan haar betoog, met dat bagatelliserende gelul over Badr en zijn broodje kaas.
Helemáál nu het OM meldt dat hij ook de dag ervoor al in een café was geweest. Ook voor een broodje kaas?
is maar net hoe je het leest. Hij had ook kunnen tikken Nederlands gespuis.quote:
Freeman en racistisch klinken.... dat is een mooie opmerking.quote:
Dan had Badr het gesprek moeten weigeren....quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef JCats het volgende:
Dus (minstens) één van de getuigen zocht zelf Badr op.
En één van de lunches heeft Badr zelf gemeld.
Ja, het waren getuigen à decharge?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef JCats het volgende:
Het gaat om verhoudingen, marokkanen zijn relatief veel vaker bij dat zedenmisdrijven en gewelds misdrijven betrokken dan andere groepen, en dan word nog niet eens alles geregistreerd.quote:
Die getuige heeft Badr dus genaaid.... die wist immers ook dat Estelle de enige uitzondering was op de voorwaarde dat hij geen contact mocht hebben met getuigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef JCats het volgende:
Dan hebben ze er toch iig 1?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef JCats het volgende:
Wel opvallend dat politie en OM zich zó inspannen om Badr te pakken:
Pas in het nieuws: 15.000 veroordeelden lopen vrij rond (daaronder daders van geweldsdelicten, waaronder sexueel misbruik kinderen).
Horen jullie bij elkaar?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is maar net hoe je het leest. Hij had ook kunnen tikken Nederlands gespuis.
Het gaat om het gespuis
Hij geld als een voorbeeld voor zeg 12.000 van die gezochten en die zien nu dat het niet meer gepikt word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef JCats het volgende:
Pas in het nieuws: 15.000 veroordeelden lopen vrij rond (daaronder daders van geweldsdelicten, waaronder sexueel misbruik kinderen).
Ja, het blijft verbijsterend....quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Jezus dat er lui zijn die het voor Badr opnemen....
überhaupt...
Je mist mijn point. Zijn advocate noemt zelf het "broodje kaas" voor de camera's van o.a. het NOS-journaal. Ik vind het een onverstandige taktiek om te proberen het te bagatelliseren. Maar goed, het is aan de andere kant ook geen makkelijke job om de belangen te behartigen van dit figuur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Laat dat nou eens los man, dat broodje was helemaal niet zo een probleem![]()
Ik denk dat hij weer vrij was als dat het enige was wat hij gedaan had
ik snap niet hoe je op dat idee komt.quote:
Ik wou net de deur na de wc open doen en per ongeluk liep koen tegen mijn vuist, viel daarna en brak zijn been.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef JCats het volgende:
Getuige:
Nog iets: Gisteren heb ik heerlijk ontbeten bij Estelle.
En o ja, toen kwam Badr er ook bij.
gelukkig geen broodje ham, knorrrrrrrquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mist mijn point. Zijn advocate noemt zelf het "broodje kaas" voor de camera's van o.a. het NOS-journaal. Ik vind het een onverstandige taktiek om te proberen het te bagatelliseren. Maar goed, het is aan de andere kant ook geen makkelijke job om de belangen te behartigen van dit figuur.
Ze zal het denk ik stiekem wel prima vinden dat-ie tot het proces vast zit.
Laat me niet lachen.quote:Hij geld als een voorbeeld voor zeg 12.000 van die gezochten en die zien nu dat het niet meer gepikt word.
Een team van 15 rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit afsturen op Badr voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijtjes vind ik ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef JCats het volgende:
Jaja ik had het al ge-editquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mist mijn point. Zijn advocate noemt zelf het "broodje kaas" voor de camera's van o.a. het NOS-journaal. Ik vind het een onverstandige taktiek om te proberen het te bagatelliseren. Maar goed, het is aan de andere kant ook geen makkelijke job om de belangen te behartigen van dit figuur.
Ze zal het denk ik stiekem wel prima vinden dat-ie tot het proces vast zit.
Omdat hij met de regelmaat van de klok mensen mishandelt, en en passant de voorwaarden van zijn tijdelijke invrijheidsstelling schendt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Lijkt me duidelijk waarom juist Badr moet hangen
Voel alleen al de sfeer hier.
En dat had je niet gevoeld voor je je aanmeldde?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
misschien omdat hij het daar zelf naar gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
slachtoffer was bijna dood ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een team van 15 rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit afsturen op Badr voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijtjes vind ik ook wat overdreven
Volgens mij is 1 van die lui nu praktisch gesproken invalide, daarna leerde het OM wat-ie nog meer gedaan had...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een team van 15 rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit afsturen op Badr voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijtjes vind ik ook wat overdreven
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitchquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
misschien omdat hij het daar zelf naar gemaakt heeft.
Het is echt de schuld van Badr zelf, dat hij opgepakt is, niet die van ons, of iemand anders
Overdrijven is ook een vakquote:
Het is geen reclame voor Johan iig...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitch
In een rolstoel idd...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Heb begrepen dat de miljonair, Everdink, alweer aan het werk is, vooral in het buitenland.
Geen reclame voor Johan???????????quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is geen reclame voor Johan iig...
oké, zij heeft ook een gedeelte schuld. Daarom wil ze ook niet getuigen, de mutsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitch
Die trekt zich nergens van aan. Broer ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is geen reclame voor Johan iig...
Wat doet dat er nou toe? Oh, hij kan wel werken met dat vernaggelde been, dus het maakt allemaal niks uit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Heb begrepen dat de miljonair, Everdink, alweer aan het werk is, vooral in het buitenland.
dat weet ikquote:
wat wil je daarmee zeggen. Dat het wel meevalt. Dus ik mag iemand in elkaar meppen, als hij binnen een half jaar maar weer kan werkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Nutella was op ofzo, of het knol moest uitgelaten worden. Stress jeweetzquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, zij heeft ook een gedeelte schuld. Daarom wil ze ook niet getuigen, de muts
ook weer zoiets. "HIj heeft iets nog veel ergers gedaan, dus wat ik gedaan heb, is niet zo erg"quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef JCats het volgende:
Wat ik mis is de vergelijking met andere geweldsdelicten.
Daar springt het OM niet boven op.
En vallen de straffen vaak erg tegen, zelfs bij moord en bij kindermisbruik.
Robert M. is in hoger beroep gegaan en die zaak begint deze week, maar 18 jaar is toch aardig wat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef JCats het volgende:
Wat ik mis is de vergelijking met andere geweldsdelicten.
Daar springt het OM niet boven op.
En vallen de straffen vaak erg tegen, zelfs bij moord en bij kindermisbruik.
Hé die heb ik eerder gehoord!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Het is gewoon vreemd om zo een zwaar middel in te zetten voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 zaken van (mogelijk) uitgaansgeweld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is 1 van die lui nu praktisch gesproken invalide, daarna leerde het OM wat-ie nog meer gedaan had...
Of is dit allemaal racisme oid?
9 zaken toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd om zo een zwaar middel in te zetten voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 zaken van (mogelijk) uitgaansgeweld.
De praktisch invalide persoon waar je het over hebt is momenteel op zakenreis heb ik vernomen
Het is erg wat er gebeurd is hoor daar niet van, maar het staat allerminst vast dat de ernstige verwondingen zijn toegebracht door Badr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |