google het woord horeca eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef JCats het volgende:
Leek mij duidelijk, dat met horeca het uitgaansleven in de avond en nacht werd bedoeld.
Eentje moest nog gehoord worden bij de RCquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef JCats het volgende:
Wat heeft Badr gedaan?
Tweemaal geluncht, waarvan hij de eerste (zondag) zelf gemeld heeft.
Getuigen gesproken, wat is daarover bekend?
Ik las dat hij en Estelle zondag bezoek kregen van een vriend, die ook getuige was...
Maar wel een met inside information, want die getuige zou op bezoek zijn geweest bij Estelle en Badr, en dat wisten we nog niet....quote:
Ik hoopte op jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:58 schreef JCats het volgende:
Heeft iemand nog iets feitelijks te melden over die getuigen, die hij "opgezocht" zou hebben?
Dus hij zou in het restaurant waar hij was (nee, het is geen broodjeszaak) wel mogen lunchen maar niet mogen dineren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef JCats het volgende:
Leek mij duidelijk, dat met horeca het uitgaansleven in de avond en nacht werd bedoeld.
Je loopt achterquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, sluit die gast gewoon op zeg. Klaar.
Ze realiseerden zich wel heel vaak iets niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef freeeman het volgende:
jaja, estelle en badr weten nooit iets.
ze kunnen toch nagaan als die persoon bij de incidenten as dit een getuige is, wat een klapjostis
Een eitje tikken, moet kunnenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef JCats het volgende:
Gewoon van telegraaf.nl:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
Hij is nu ingesloten, iig voor 3 maanden... Kun je je dochter weer vrij laten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, sluit die gast gewoon op zeg. Klaar.
Nou ik bedoelde meer Everink en zijn boevenbende van de miljonairsclubquote:
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is nu ingesloten, iig voor 3 maanden... Kun je je dochter weer vrij laten.
Of had jij nu een zoontje?
Komt door de opvoedingquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef freeeman het volgende:
[..]
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.
Oh nu is Everink een boef. Het kan verkerenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer Everink en zijn boevenbende van de miljonairsclub![]()
Maar komt in de buurt
Ja, die reclame idd, Badr en zijn getuige, samen een eitje tikken.... Dat had hij natuurlijk in zijn achterhoofd, waarmee hij dacht op dat moment...quote:
Ach armequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef freeeman het volgende:
[..]
beiden zijn niet veilig voor marokkaans gespuis.
Ja ik vind dat complot het sappigste van deze hele zaak en ik kan niet wachten tot ze het inhoudelijk gaan behandelen, call me crazyquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nu is Everink een boef. Het kan verkeren
Die getuige wist dat toch wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef JCats het volgende:
Gewoon van telegraaf.nl:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |