Omdat hij met de regelmaat van de klok mensen mishandelt, en en passant de voorwaarden van zijn tijdelijke invrijheidsstelling schendt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Lijkt me duidelijk waarom juist Badr moet hangen
Voel alleen al de sfeer hier.
En dat had je niet gevoeld voor je je aanmeldde?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
misschien omdat hij het daar zelf naar gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
slachtoffer was bijna dood ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een team van 15 rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit afsturen op Badr voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijtjes vind ik ook wat overdreven
Volgens mij is 1 van die lui nu praktisch gesproken invalide, daarna leerde het OM wat-ie nog meer gedaan had...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een team van 15 rechercheurs van de afdeling zware criminaliteit afsturen op Badr voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 vechtpartijtjes vind ik ook wat overdreven
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitchquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
misschien omdat hij het daar zelf naar gemaakt heeft.
Het is echt de schuld van Badr zelf, dat hij opgepakt is, niet die van ons, of iemand anders
Overdrijven is ook een vakquote:
Het is geen reclame voor Johan iig...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitch
In een rolstoel idd...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Heb begrepen dat de miljonair, Everdink, alweer aan het werk is, vooral in het buitenland.
Geen reclame voor Johan???????????quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is geen reclame voor Johan iig...
oké, zij heeft ook een gedeelte schuld. Daarom wil ze ook niet getuigen, de mutsquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel Estelle is te beroerd om een broodje te smeren. De bitch
Die trekt zich nergens van aan. Broer ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is geen reclame voor Johan iig...
Wat doet dat er nou toe? Oh, hij kan wel werken met dat vernaggelde been, dus het maakt allemaal niks uit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Heb begrepen dat de miljonair, Everdink, alweer aan het werk is, vooral in het buitenland.
dat weet ikquote:
wat wil je daarmee zeggen. Dat het wel meevalt. Dus ik mag iemand in elkaar meppen, als hij binnen een half jaar maar weer kan werkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Nutella was op ofzo, of het knol moest uitgelaten worden. Stress jeweetzquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, zij heeft ook een gedeelte schuld. Daarom wil ze ook niet getuigen, de muts
ook weer zoiets. "HIj heeft iets nog veel ergers gedaan, dus wat ik gedaan heb, is niet zo erg"quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef JCats het volgende:
Wat ik mis is de vergelijking met andere geweldsdelicten.
Daar springt het OM niet boven op.
En vallen de straffen vaak erg tegen, zelfs bij moord en bij kindermisbruik.
Robert M. is in hoger beroep gegaan en die zaak begint deze week, maar 18 jaar is toch aardig wat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef JCats het volgende:
Wat ik mis is de vergelijking met andere geweldsdelicten.
Daar springt het OM niet boven op.
En vallen de straffen vaak erg tegen, zelfs bij moord en bij kindermisbruik.
Hé die heb ik eerder gehoord!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef JCats het volgende:
Het is gewoon vreemd om zo een zwaar middel in te zetten voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 zaken van (mogelijk) uitgaansgeweld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is 1 van die lui nu praktisch gesproken invalide, daarna leerde het OM wat-ie nog meer gedaan had...
Of is dit allemaal racisme oid?
9 zaken toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd om zo een zwaar middel in te zetten voor de mogelijke betrokkenheid bij 2 zaken van (mogelijk) uitgaansgeweld.
De praktisch invalide persoon waar je het over hebt is momenteel op zakenreis heb ik vernomen
Het is erg wat er gebeurd is hoor daar niet van, maar het staat allerminst vast dat de ernstige verwondingen zijn toegebracht door Badr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |