Ik vroeg jou er toch niet voor niks naar? Jij beweerde heel stellig dat hij een horecaverbod had en wel zo eentje dat hij die had overtreden met het bezoek aan een broodjeszaak. Dat kan heel goed, maar is afhankelijk van hoe het verbod geformuleerd is door de rechter, en dat kon jij me niet vertellen.quote:
Misschien hoopte ze juist op 'besmetting', ze hadden haar telefoon al eerder afgeluisterd, misschien hadden ze nu wel apparatuur in de woning geplaatstquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik geloof dat er nogal meegeluisterd wordt in gevangenissen, zelfs bij advocaten. Wat ik niet snap dat ze hem lieten gaan voor Estelle getuigd had, dan stel je toch dat er gevaar is van besmetting van getuigenissen en dat hij pas vrij mag als ze bij de R-C is geweest? Misschien helpt dat haar om op te schieten met het op orde krijgen van haar mentale toestand zodat ze kan verklaren wat ze gezien heeft.
en Badr sopte van zijn stoel af maar Estelle had daar schijt aan?quote:
Na een paar maanden bak zul je toch wel donders goed afvragen wat je niet moet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is algemeen bedoelt, niet naar de horeca, niet doen, geen enkele, in zijn algemeen niet, gewoon thuisblijven en boodschappen bestellen van internet
helemaal geen horeca meer voor jouw tot de rechtzaak
NIETS
lijkt mij duidelijk zat
Ik zie een boek "Ik Estelle" spoedig in de winkelquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Misschien hoopte ze juist op 'besmetting', ze hadden haar telefoon al eerder afgeluisterd, misschien hadden ze nu wel apparatuur in de woning geplaatst
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is algemeen bedoelt, niet naar de horeca, niet doen, geen enkele, in zijn algemeen niet, gewoon thuisblijven en boodschappen bestellen van internet
helemaal geen horeca meer voor jouw tot de rechtzaak
NIETS
lijkt mij duidelijk zat
mja het zullen geen mensen zijn die de rechtzaak kunnen maken of breken want dan waren ze natuurlijk allang gehoord (of was hij niet vrijgelaten)quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef freeeman het volgende:
[..]
Na een paar maanden bak zul je toch wel donders goed afvragen wat je niet moet doen.
Lekker thuis zitten, beetje sporten, relaxen.
Maar ik denk dat hij gewoon ff zijn zaakjes met die getuigen heeft geregeld zoals iemand hier al zei en deze straf maar accepteerd.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.
Als je vanavond naar het nieuws had gekeken had je de formulering van de rechter kunnen horen en zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vroeg jou er toch niet voor niks naar? Jij beweerde heel stellig dat hij een horecaverbod had en wel zo eentje dat hij die had overtreden met het bezoek aan een broodjeszaak. Dat kan heel goed, maar is afhankelijk van hoe het verbod geformuleerd is door de rechter, en dat kon jij me niet vertellen.
Waar is jappie eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef RetepV het volgende:
[knip]
. Er zijn wel vaker kickboksers op de bodem van het kanaal gevonden, in een ton gevuld met cement en kickbokser.
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is zichzelf wel en dat is het probleem
Scherp, we moeten ferhat in dit verhaal niet vergetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...
En dat-ie verminderd toerekeningsvatbaar is, blijkt nu ook wel...
Stuf gespoten ? je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs wel, maar als advocaat zou ik dus aanbrengen dat hij stuf heeft gespoten, bekend is dat mensen dan achterlijk en agressief worden... Verminderd toerekeningsvatbaar...
ik denk dat betrokkenheid bij een vechtpartij sowieso niet goed uit gaat pakken voor hemquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mij niet. Mag hij dan wel bij de rokers voor de deur van een kroeg gaan staan waar hij bij een vechtpartij betrokken zou zijn geweest, maar niet een bestelling Chinees afhalen? Het lijkt me aan hem om aan de veilige kant te blijven, maar duidelijk is anders.
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kiloquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de ring lijkt het me wel verstandig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat betrokkenheid bij een vechtpartij sowieso niet goed uit gaat pakken voor hem
dan maakt de locatie niet zo heel erg veel uit atm al was het op de parkeerplaats om de beste kerstboom
Hij is flink aan de anabolen gegaan na zijn verloren gevecht tegen Overeem. In de rematch was hij opeens 20 kilo zwaarder en veel gespierder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kilo
Ik ben lui omdat ik niet al om 7 uur voor SBS6 actienieuws zit? Of bedoel je RTL Boulevard met 'het nieuws'? Bovendien vroeg ik het vanmiddag en als jij wist hoe de rechter het verbod bepaalt ipv zoals een journalist het had samengevat toen het nog onbelangrijk leek dan had je dat best even kunnen vertellen. Maar daar was jij dan weer te lui voor, of je had geen idee natuurlijk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je vanavond naar het nieuws had gekeken had je de formulering van de rechter kunnen horen en zien.
Je bent wel zeldzaam lui zeg.
damned man!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
In de ring lijkt het me wel verstandig hoor
Roids?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft ook roids gebruikt dat zag je duidelijk aan zijn fysiek, alleen afgelopen jaar niet meer, hij is ook 20 kilo afgevallen en mag nog niet eens vechten, hij zit onder de 100 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |