Ik wilde het net zeggen, wat doet ze enorm onrustig en beweeglijk zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moet ze plassen, daarom is ze zo onrustig.
Mooi zo.quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef hexje het volgende:
Terwijl wij dit keken is Badr opnieuw opgepakt!!!!!
Als ze na de uitzending meteen wegrent heb je gelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moet ze plassen, daarom is ze zo onrustig.
die is an sich wel grappigquote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, de hype is weer gesloopt. Net als laatst die lachebek van De Slimste.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
Harry Mens zou dit item moeten presenteren
Als hij het voorleest is de humor er in een klap af.quote:
die pluisjes onder z'n kin ja.. zo ga je toch de deur niet uit? en al helemaal niet op tvquote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Pluisbaard, grevo-boy Wouter en ADHD Lizelot.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik denk dat het bupatih is, ben ik de enige?
Ik moest meteen hardop lachen bij de eerste. Die Kees en Huubke paints waren ook epicquote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef michiel_merk het volgende:
ONZ / [PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan
dit is teminste nog leuk
quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik denk dat het bupatih is, ben ik de enige?
Zoals meestal, gelukkig!quote:
Op TV ook.quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Bayswater het volgende:
Die halve Chinees is trouwens eens arrogante zak in het echt
ditquote:Op maandag 12 november 2012 20:17 schreef Stickertje het volgende:
ik zie het publiek niet lachen.. volgens mij zijn de dwdd medewerkers betaald om te lachen zodat het lijkt alsof er wat humor in die fotos zit.
Er zit ook wel humor in. Maar niet als ze het zo bespreken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:17 schreef Stickertje het volgende:
ik zie het publiek niet lachen.. volgens mij zijn de dwdd medewerkers betaald om te lachen zodat het lijkt alsof er wat humor in die fotos zit.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Echt zo'n "bejaarden ontdekken het internet" item
Dat, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Echt zo'n "bejaarden ontdekken het internet" item
die vind ik wel lollig nogquote:
Haalde ik van zn facebook af jaquote:
Ik let meer op haar dan op dat item eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus Lize heeft écht wel drugs op.
die dikke overdrijft het allemaal wel ja, van die self made internet expertsquote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Sjesus zo bijzonder is het nou ook weer niet zeg.
idd het is net zoiets als voetbal bij P&W als onderwerpquote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Het werkt gewoon niet, internet humor in dwdd, kansloos
Die van Van Rossem is wel leukquote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt er wel grappige teksten bij verzinnen maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is nogal flauw.
Eng...ene moment zit ze lekker te zuigen en als je even weg dommelt bijt ze hem eraf...zo'n type is het...quote:
Ik was 'm al kwijt in TV inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit tegenwoordig in NWS?
Was mij nog niet opgevallen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien per ongeluk geklikt, is al weer goedquote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheermes op je ballen...quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eng...ene moment zit ze lekker te zuigen en als je even weg dommelt bijt ze hem eraf...zo'n type is het...
quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk geklikt, is al weer goed
Lucky wel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik dacht dat ze geen stukken van BZV meer mochten gebruiken?
okayquote:
Dat, en wat er eerder hier werd gezegd, je moet dit niet vooraangekondigd in een tv-programma bespreken en zelfs uit proberen te leggen. Je moet dit tussen de bedrijven door onverwacht op facebook of twitter oid tegenkomen. Dan lach je er (misschien) om. Dit was gewoon nutteloos.quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt er wel grappige teksten bij verzinnen maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is nogal flauw.
En DTVDD, die mag ook blijvenquote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef Jivis het volgende:
Kunnen ze niet alleen Lucky uitzenden om half acht en heel DWDD voortaan skippen? Wat een kutuitzending weer zeg. Tien minuten over plaatjes met bijschrift lullen en ik snapte geen hol van dat blinden item.
Dan komt Joost Zwagerman het briefje duiden.quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef Bayswater het volgende:
Bert is dan ook makkelijk scoren, benieuwd wat er gebeurt als die zelfmoord pleegt en een briefje achterlaat.
TV Draait Door mag ook wel 1x per weekquote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef Jivis het volgende:
Kunnen ze niet alleen Lucky uitzenden om half acht en heel DWDD voortaan skippen? Wat een kutuitzending weer zeg. Tien minuten over plaatjes met bijschrift lullen en ik snapte geen hol van dat blinden item.
Beetje het niveau wat de 14-jarige fokkertjes doen in de lol-sectiequote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]sorry ik vind het wel grappig
Ik ben er op voorhand al uit.quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of dat nieuwe Poolcirkelgedoe wat is, anders VI.
memebase was grappig toen niet iedere simpele ziel het kendequote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind geen enkel kakhiel plaatje grappig eigenlijk.
sommige internet humor vind ik wel geinig zoals die 'forever alone' strips bijvoorbeeld
De vorige VI?quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige vond ik wel aardig. Dus ik geef het een kansje.
Kakhiel is leuk natuurlijk, maar als in ONZ dergelijke topics opent blijkt iedereen zulke flauwe plaatjes te kunnen maken. Laten we nu niet net doen alsof iedereen zo goed is als Sander van LuckyTV. Er zijn nog minstens 100.000 andere mensen te vinden die minstens zo goed zijn als die Kakhiel. En inderdaad, net zoals Fokke en Sukke totaal niet geschikt voor tv en een barslecht voorbereid item van de DWDD-redactie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Norrage het volgende:
Kakhiel is gewoon leuk, volg het al een tijdje. Maar je moet het inderdaad niet behandelen in een TV-show, en zeker niet op de manier dat ze het nu deden.....ze konden het niet eens goed voorlezen
Sowieso handig om een visueel plaatjesitem te hebben terwijl je blinden op bezoek hebtquote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef Jivis het volgende:
Tis echt zo'n raar wijf die je eigenlijk niet aantrekkelijk wil vinden...quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef iFok. het volgende:
Ik vond haar eerst leuk, maar ze begint eng te worden.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef Montelly het volgende:
ok wie ziet die schele achter Twan? met paarse trui combinatie![]()
![]()
quote:
?quote:Uw zoekbewerking - ∆ - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Probeer andere zoektermen.
Ik had meer verwacht van de ONZ-leden... maarja, ik kom er dan ook nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Dat topic is wel een razend succes.
Hij heeft sowieso eerder aan tafel gezeten, maar dat kan ook als gast zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef pberends het volgende:
Mark Tuitert tafelheer, is dat voor de eerste keer?
Dan heeft Matthijs er gisteren misschien terecht aandacht aan besteedtquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar is het toch lastiger dan we denken om die grappige tekstjes te bedenken... dat ONZ topic is nogal leeg
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Evertjan het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)aadff563c1bf083eda04
hopenlijk komt Litmanen zelf ook in de studio
Of misschien is het gewoon heul niet grappigquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan heeft Matthijs er gisteren misschien terecht aandacht aan besteedt![]()
.
Dat was inderdaad wel lullig jaquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Sowieso handig om een visueel plaatjesitem te hebben terwijl je blinden op bezoek hebt. Waardeloze schijtuitzending.
Geen idee eigenlijk, ik hoop wel de laatste.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef pberends het volgende:
Mark Tuitert tafelheer, is dat voor de eerste keer?
Ik las het ja, ik had niet eens zin om dat hier te posten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel, Michiel en Gerard zijn ook te gast.
Ik welquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik had niet eens zin om dat hier te posten.
Leukquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel, Michiel en Gerard zijn ook te gast.
Michiel Ekdom en Gerard Veenstraquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Welke Michiel en Gerard? Geen fut om het op te zoeken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Welke Michiel en Gerard? Geen fut om het op te zoeken
quote:- Ook dit jaar weer 3FM Serious Request! Aan tafel de drie dj's die het Glazen Huis in gaan: Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom.
OK txquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel Ekdom en Gerard Veenstra.
Ekdom, had ie maar q-koorts.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ekdom, is dat Q-music of zo? Of Glazen Huis geneuzel?
Ik moet eerst Iron Eagle 1 nog zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
Hey, Iron Eagle 2 op RTL7 vanavond.
Of was dat die met Clint Eastwood?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moet eerst Iron Eagle 1 nog zien.
Nee, dat is Firefox.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of was dat die met Clint Eastwood?
Nee, dat is Chrome.quote:
Plakkende oksels?quote:
Je mag dooorrr!quote:
Hier ook niet, maar ik post toch nooit driehoekjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, bij mij werkt het niet maar goed
Op Mac wel, weet niet of dat nog uitmaakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, bij mij werkt het niet maar goed
Oh dan zal het wel voor hipsters zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Mac wel, weet niet of dat nog uitmaakt.
Had ik vorige keer ook, iets met tab ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Huh waar komt die knipoog nou weer vandaanDeed ik helemaal niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel voor hipsters zijn.
Niet zeggen, straks leest de redactie hier meequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan hebben ze er nog niet eens hier een item over gehad.
Heb dat altijd al gedacht!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom post ik altijd maar wat...Zonder te lezen.
Ik ben nog viriel hoor. En zo.quote:
Ik zit hier elke avond te zeiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |