quote:Gastbijdrage Badr Hari op cd Amsterdamse rapper
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari is te horen op de nieuwe cd van de uit Amsterdam afkomstige rapper Appa. Volgens Appa was het nummer al geruime tijd af voordat Hari in opspraak kwam.
Dat zegt hij tegen State Magazine.
"Men mag er over zeggen wat ze willen, de track lag er al voor die zaken en hij is een goede vriend van me", legt Appa uit aan het Nederlandse hiphopblad. "Ik spreek hem regelmatig. Ik wil hiermee een groot sportman eren, maar natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die gaan praten."
"Hij is sporter geen artiest, dus ik heb zijn woorden laten rijmen", vertelt Appa over Hari’s bijdrage op zijn nieuwe release Mokerslag EP Vol. 1, dat meerdere gastbijdrages bevat van Nederlandse rappers. De eerste single van de EP wordt op 21 december uitgebracht. De EP zelf moet begin 2013 verschijnen.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)terdamse-rapper.html
twitter:dweesie twitterde op maandag 12-11-2012 om 19:42:12Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews reageer retweet
Dat zou imo wel de enige juiste actie zijn. Meteen korte metten maken met die domme arrogantie.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
twitter:dweesie twitterde op maandag 12-11-2012 om 19:42:12Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews reageer retweet
In feite kunnen ze toch ook niet anders?quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou imo wel de enige juiste actie zijn. Meteen korte metten maken met die domme arrogantie.
Wie niet horen wil, moet maar zitten.
Die is niet openbaar toegankelijkquote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou hij nu ook niet in de bajeskantine mogen eten?
arme Santegoeds, moet hij deze misstap ook weer gaan rechtbreienquote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In feite kunnen ze toch ook niet anders?
Heeft nog even geduurd. Lang genoeg iig om hem weer een jankverhaal tegen Albert Verlinde te laten houden.
Dat is een besloten club.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
In feite heeft de rechter geen keuze.quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou imo wel de enige juiste actie zijn. Meteen korte metten maken met die domme arrogantie.
Wie niet horen wil, moet maar zitten.
gelukkig kijken er ook maar slechts 16 miljoen rechters in spe over de schouder van justitie meequote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In feite heeft rechter geen keuze.
Whehehe ongelofelijk wat een zeldzaam dom stel. Allebei compleet mongool!quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef borisz het volgende:
Toch hartstikke leerzaam allemaal! Leren we van alles over voorlopige hechtenis, beperkende voorwaarden, doodslag of zware mishandeling..quote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig kijken er ook maar slechts 16 miljoen rechters in spe over de schouder van justitie mee
jammer dat die les dan voor de mensen in zijtaart te laat komtquote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch hartstikke leerzaam allemaal! Leren we van alles over voorlopige hechtenis, beperkende voorwaarden, doodslag of zware mishandeling..
Da's toch wel een wonder he, dat Santegoeds en juf Ficq ze dan weer niet hebben uitgelegd wat horeca betekentquote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme Santegoeds, moet hij deze misstap ook weer gaan rechtbreien
Inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whehehe ongelofelijk wat een zeldzaam dom stel. Allebei compleet mongool!
Estelle gaat straks fungeren in de nieuwe campagne van SIRE een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Kies exactquote:Op maandag 12 november 2012 20:01 schreef barca1971 het volgende:
@Ole..jep..Nederland word steeds slimmer, hebben we de LOI helemaal niet voor nodig
of komt er straks een ingelast interview met Santegoeds met zuchten part two ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef barca1971 het volgende:
Ze zetten zichzelf echt onvoorstelbaar voor schut hë, wat zouden ze hebben gezegd toen de politie net voor de deur stond? Meteen weer mama opgebeld voor de steun en opvang van de kids want estelle wil natuurlijk weer mee, met een broodje shoarma
waar is de volgende quote als je hem nodig hebtquote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef barca1971 het volgende:
Wat voor mediastrategie moet hier nu weer voor verzonnen worden eigenlijk?
Misselijke jankzak met zijn hetze.quote:AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt of het klopt dat Badr Hari de voorwaarden waaronder hij uit voorarrest is vrijgelaten, heeft geschonden.
Getuigen zouden Hari maandagmiddag samen met zijn vriendin Estelle Cruijff hebben gezien in een restaurant in Amsterdam.
De 27-jarige vechtsporter die wordt verdacht van een poging tot doodslag en andere gewelddadigheden, was vrijdag voorlopig op vrije voeten gesteld op voorwaarde dat hij zich niet in horecagelegenheden zou begeven.
Hetze
''Het laatste wat ik wil, is het overtreden van de schorsingsvoorwaarden'', zei Hari maandagavond in het televisieprogramma RTL Boulevard.
Hij is geschrokken van de ''hetze'' die volgens hem nu wordt gecreëerd. Hari dacht dat een bezoek aan een broodjeszaak niet onder de horecagelegenheden valt waar hij volgens de rechtbank niet meer mag komen tot het proces tegen hem begint.
Om duidelijkheid te krijgen, zal de advocaat van Hari dinsdag aan de rechtbank vragen wat er precies wordt bedoeld met horecagelegenheden. ''Als een lunchzaak ook valt onder een horecagelegenheid in hun ogen, dan hoef ik daar ook niet te komen'', aldus Hari.
Aanpak
Een woordvoerder van het OM liet maandag weten dat nog wordt nagedacht over een aanpak. ''De melding is bij ons bekend. In het algemeen is het zo dat als je voorwaarden overtreedt, je er rekening mee moet houden dat je op een zeker moment wordt aangehouden.''
Of Hari zelf wordt gehoord over zijn doen en laten, is niet bekend. ''In het algemeen geldt dat we bij aanhouding de persoon in kwestie vragen of hij zich herkent in de verdenking.''
Vluchten
De rechtbank in Amsterdam bepaalde vrijdag dat de kickbokser zijn proces dat begin 2013 begint, in vrijheid mag afwachten. Voorwaarde was wel dat hij tot die tijd niet in horecagelegenheden komt en geen contact opneemt met slachtoffers en getuigen, met uitzondering van zijn vriendin.
Het OM vond de beslissing van de rechtbank onbegrijpelijk. Justitie vreest dat Hari, die een dubbele nationaliteit heeft, naar Marokko vertrekt waardoor Nederland hem moeilijk kan terughalen. Ook zou hij getuigen kunnen gaan (laten) beïnvloeden.
Doodslag
Hari zat sinds juli vast omdat justitie hem onder meer verdenkt van een poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.
Hari zelf zegt dat hij Everink alleen een klap heeft gegeven omdat deze een beledigende opmerking maakte over Estelle. Het OM heeft nog acht verdenkingen van gewelddadigheden tegen Hari.
door zulke grappen als vanmiddag gooien ze zelf liters olie op het vuurquote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef Copycat het volgende:
Nu.nl:
[..]
Misselijke jankzak met zijn hetze.
http://t.co/urp35reCquote:Dominique Weesie@dweesie
Beeld van de arrestatie van Badr Hari. Zojuist opgehaald door arrestatieteam in Huize Gullit. Vanavond in het PowNews pic.twitter.com/urp35reC
Zou zoete koek wel mogen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef barca1971 het volgende:
Het zou mooi zijn als hij nu meteen weer weet waar hij staat, hij is niet langer ongenaakbaar, maar gewoon in afwachting van zijn proces, met de bijbehorende restricties. Nu maar hopen dat justitie het smoesje niet voor zoete koek neemt en gewoon een daad stelt. Vooral ook naar de buitenwereld toe, Hij is tenslotte vrij bij de gratie van de rechter en niet omdat hij onschuldig is
Kunnen Estelle en Badr niet de scripts voor GTST gaan schrijven ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Telkens denk je dat het niet erger kan en dan tóch weer!
Ik zie Estelle nu voor me als Sidonia die een zenuwaanval krijgt. Hop in het mosterdbadquote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal de pony voor Estelle maar weer van stal
en een kilo vlugzoutquote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie Estelle nu voor me als Sidonia die een zenuwaanval krijgt. Hop in het mosterdbad
ermee.
Dit is 1000 keer beter dan GTSTquote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kunnen Estelle en Badr niet de scripts voor GTST gaan schrijven ?
http://www.at5.nl/artikelen/90031/badr-hari-opnieuw-opgepaktquote:Bénédicte Ficq, de advocaat van Hari laat weten dat het OM 'kennelijk een broodje heeft aangegrepen om Hari te arresteren'. Volgens de advocaat berust de arrestatie op een misverstand over de voorwaarden waaronder Hari is vrijgelaten. 'Ik zal dat uit gaan leggen aan de rechtbank, die moet dan maar oordelen of dit gegrond is. Ik had dit wel een soort van aan zien komen, maar nogmaals, dit berust allemaal op een misverstand'.
Als het een misverstand is, waarom dan ontkennen dat 'ie een broodje was gaan eten?quote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef borisz het volgende:
Mevrouw Ficq
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/90031/badr-hari-opnieuw-opgepakt
schorsende voorwaarden zijn nu ook opgeheven aangezien er geen schorsing meer isquote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
als ze het had zien aankomen had ze hun toch juist moeten waarschuwen ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef borisz het volgende:
Mevrouw Ficq
[..]
Zou het cirkeltje wel mooi rond maken, beide advocaten uit hun beroep gezetquote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ze het had zien aankomen had ze hun toch juist moeten waarschuwen ?
straks moet ze nog voor de deken komen wegens laakbaar gedrag zoals Bram
vooral ook om dat ze alle twee hierbij betrokken zijnquote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het cirkeltje wel mooi rond maken, beide advocaten uit hun beroep gezet
Dan had ze zelf maar even een boterham voor hem moeten smeren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef barca1971 het volgende:
Arme stel, nu moet ze helemaal in een dwangbuis
Ik zie het echt voor me.quote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef barca1971 het volgende:
nu kan ze toch echt niet meer met goed fatsoen flaneren op de PCquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef barca1971 het volgende:
kan daar geen Real Life Soap van komen ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie het echt voor me.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef borisz het volgende:
Mevrouw Ficq
[..]
Hij knijpt 'm.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Ole het volgende:
Nu zwaait ie wat minder dan afgelopen vrijdag![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie Estelle nu voor me als Sidonia die een zenuwaanval krijgt. Hop in het mosterdbad
ermee.
ik denk eerder te luiquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij knijpt 'm.
"Ja, ik heb een broodje gegeten."
Nee knurft, je hebt je voorwaarden geschonden omdat je nog te dom bent om een broodje te smeren.
Lui en dom dan, om voor een broodje zo'n risico te lopen. En gezegend met een slechte advocaat die ook al de term horeca niet begrijpt.quote:
estelle aan t bijbrengen en troostenquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef barca1971 het volgende:
Ongeloofelijk hé..waar zijn Jadranka en de man van Evert Santegoeds nu dan?
Nee, want het is een hetze, snap dat dan!quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
zouzou heeft nu waarschijnlijk ook een rolberoerte
o ja, excuzes moi!quote:Op maandag 12 november 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want het is een hetze, snap dat dan!
Ik dacht dat je een foutje in de TT had gemaakt, maar het bleek nog veel mooier.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Daar ga je dan weer, met je onnozele hoofd.
Toedels!
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Daar ga je dan weer, met je onnozele hoofd.
Toedels!
quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat je een foutje in de TT had gemaakt, maar het bleek nog veel mooier.![]()
*nog steeds in broek piest*
Nou nooit, nooit.... nooit is een rekbaar begrip bij Badr.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Copycat het volgende:
Die vergeet iig nooit meer waar HoReCa voor staat.
Oh, die is waarschijnlijk zo weer vrij. Maar dit mag ie mooi nog even meepikken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
badr tegen stellie: het waren drie geweldige dagen!
[ afbeelding ]
Het is al zalig dat ie met grote koppen weer in de Telegraaf staat dat ie weer is opgehaald met een arrestatieteam.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
badr tegen stellie: het waren drie geweldige dagen!
[ afbeelding ]
"Het is toch geen HoReCaBro(odjeszaak)?"quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Copycat het volgende:
Die vergeet iig nooit meer waar HoReCa voor staat.
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al zalig dat ie met grote koppen weer in de Telegraaf staat dat ie weer is opgehaald met een arrestatieteam.
"Nee echt meneer de rechter, u zult me hier NOOIT MEER ZIEN!"
Ik hoor het hem nog zeggen, een dag of wat geleden
en waar blijft nu de steun van Gers Pardoel ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef barca1971 het volgende:
Straks om de 3 dagen een welkomstfeestje... en Yves weer bij Pauw en witteman proberen te redden wat er te redden valt en ohh leon de winter..hoe gaan deze mensen het lage IQ van hun protegés uitleggen?..ze weten het land wel bezig te houden dit onvoorwaardelijk verliefde stel
en die gasten van GTST schrijven nu al aan scenario 4 tot en met 10quote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Day het volgende:
O....M....G!!
Dit is zo slecht voor z'n reputatie! Die wil straks gewoon z'n cel niet meer uit schaamte!![]()
Hopelijk heeft Evert scenario 3 al klaarliggen.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'
scenario 3: Hongerig verlangenquote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Day het volgende:
O....M....G!!
Dit is zo slecht voor z'n reputatie! Die wil straks gewoon z'n cel niet meer uit schaamte!![]()
Hopelijk heeft Evert scenario 3 al klaarliggen.
Ik weet niet wie dommer is.quote:
Sneu voor Mark Rutte en Diederik Samson dat hun regeer akkoord deel 2 hierdoor geen media aandacht krijgtquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die kop op De Telegraaf, ik kan er niet genoeg naar kijken
mevrouw Santegoeds kan mooi de ballonnen en andere restanten van afgelopen vrijdag naar Zoetermeer brengenquote:
Die vinden ongetwijfeld dat het allemaal maar gemeen is en gericht op het kapot maken van Hariquote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef barca1971 het volgende:
Straks om de 3 dagen een welkomstfeestje... en Yves weer bij Pauw en witteman proberen te redden wat er te redden valt en ohh leon de winter..hoe gaan deze mensen het lage IQ van hun protegés uitleggen?..ze weten het land wel bezig te houden dit onvoorwaardelijk verliefde stel
zijn estelle en/of badr al eens gevraagd voor de nationale IQ test ? volgens mij scoort Kelly van der Veer nog hogerquote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zelfs Bonnie St.Claire is intelligenter
een soort van uitsmijterquote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nieuw in de Shoarma zaak: een Badr-broodje
Hij staat er zelfs dubbelquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die kop op De Telegraaf, ik kan er niet genoeg naar kijken
gewoon posten voor t huis, de kans was redelijk groot dat ze em vanavond nog zouden ophalen natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef barca1971 het volgende:
Maar hoe wisten ze van pow dat de politie zou komen bij Estelle?
Mevrouw Santegoeds????quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mevrouw Santegoeds kan mooi de ballonnen en andere restanten van afgelopen vrijdag naar Zoetermeer brengen
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Ik denk dat het eten beter is in de bak, dan dat vreten van Estellequote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse inquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef barca1971 het volgende:
Straks Evert weer kwijlend over Estelle dat ze zo overstuur is door de hetze en dat ze zoveel klasse heeft...hoelang moeten we die onzin nog aanhoren over deze mensen.. zou ze nog steeds niet beseffen dat ze nu voor haar kinderen moet kiezen, want die moeten dit allemaal maar meemaken alsof het normaal is..soms moet je mensen loslaten stellie, hoeveel je ook van ze houdt..some things are just not meant to be..
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.
het is gewoon bar en boosquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Nu staat hij er wel helemaalquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Zegt wie?quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse in
Toen je je plaatje net had gepost zag ik alleen maar een ellenlange regenpijpquote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NeeheeeUtrechtsestraat Amsterdam
http://www.barmoustache.nl/info/
Ah... bij mij niet dus ik had het even niet doorquote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen je je plaatje net had gepost zag ik alleen maar een ellenlange regenpijp
dat backfired wel naar haar als straks de scheiding met Ruud voor de rechter komtquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt wie?
Ik vind het nogal wat waar Estelle haar kinderen aan bloot stelt.
De openingstijden zijn ook niet écht van een normale broodjeszaakquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef barca1971 het volgende:
En dan hier naar binnen lopen en niet snappen dat het een horeca tent is...OMG
De menukaart !quote:Op maandag 12 november 2012 21:23 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn er zoveel plekken waar je een broodje kunt eten, maar een toko met een wijnkaart is volgens mij geen "broodjeszaak", of heeft Bakker Bart ook een wijnkaar?
Net alsof een tent een broodjeszaak wordt omdat hij er een broodje besteld heeft, het is gewoon een restaurant.
Bedoel je niet raarquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt wie?
Ik vind het nogal wat waar Estelle haar kinderen aan bloot stelt.
is dit niet onder de stand eten voor Badr en Estelle ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De menukaart !![]()
http://www.barmoustache.nl/wp/wp-content/uploads/menukaart.pdf
Teleurstellend, waar zijn de broodjesquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De menukaart !![]()
Maar ze hebben ook een lunchkaart!quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De menukaart !![]()
Se-ri-éus, dat wil ik.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Stroekie het volgende:
wat zou ik nu toch graag even een half uurtje vlieg willen zijn om binnen te kijken in in huize estelle, Finq en Santegoeds![]()
ik kan daar geen broodje ontdekken hoorquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De menukaart !![]()
Ik denk dat ik daar eens ga eten als ik het zo ziequote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dit niet onder de stand eten voor Badr en Estelle ?
oh, Badr liegt dus zelfs over die smoes met zijn broodjequote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan daar geen broodje ontdekken hoor
ja ja de lunchkaart heb je ook nog met tosti Madam enzoquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan daar geen broodje ontdekken hoor
Dat doet me aan een hele rare Schotse film denken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Stroekie het volgende:
wat zou ik nu toch graag even een half uurtje vlieg willen zijn om binnen te kijken in in huize estelle, Finq en Santegoeds![]()
Ja, ik ook.quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik gun Estelle elke seconde van deze avond.
Er is ook een lunchkaart.quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Stroekie het volgende:
oh, Badr liegt dus zelfs over die smoes met zijn broodje
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja de lunchkaart heb je ook nog met tosti Madam enzo![]()
http://www.barmoustache.nl/wp/wp-content/uploads/lunchkaart.pdf
maar gewoon ''een broodje'' kan ik eigenlijk niet ontdekken, zelf niet bij et ontbijt![]()
Want alleen via FOK! kunnen ze die informatie krijgen!quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop dat de politie en het OM dit forum bekijken, kunnen ze meteen zien dat het geen veredelde snackbar is, want dat is vast wat Badr ze weer wijs wil maken..
idd een tosti voor 7,50.. zou dat het "broodje" zijn dat badr de das omdeed?!quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja de lunchkaart heb je ook nog met tosti Madam enzo![]()
maar gewoon ''een broodje'' kan ik eigenlijk niet ontdekken, zelf niet bij et ontbijt![]()
ja vooral tegen zichzelf en gewoon heel lang en veilig opbergen achter slot en grendelquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Soury het volgende:
We moeten deze mensen toch beschermen hoor
Is dat niet wat je ook in de gevangenis krijgt te eten?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef barca1971 het volgende:
Ruud zal wel de ballen uit z'n broek gelachen hebben
Je mag door voor de wasmachine!!!quote:
Estelle vooral, die moest zo nodig een broodje nassenquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vooral tegen zichzelf en gewoon heel lang en veilig opbergen achter slot en grendel
Ja Badr was dat luxe eten nog niet gewend, en had een voorkeur voor water en broodquote:Op maandag 12 november 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat niet wat je ook in de gevangenis krijgt te eten?
Nee idd, da's geen winkeltjequote:Op maandag 12 november 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De openingstijden zijn ook niet écht van een normale broodjeszaak![]()
Openingstijden:
Maandag tot donderdag 9.00 uur tot 1.00 uur
Vrijdag & Zaterdag: 9.00 uur tot 3.00 uur
Zondag: 10.00 uur tot 1.00 uur
Misschien heeft Estelle geen tosti apparaatquote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd een tosti voor 7,50.. zou dat het "broodje" zijn dat badr de das omdeed?!
volgens mij reiken haar kookkunsten zo ver dat ze nog is staat is om water te laten aanbrandenquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien heeft Estelle geen tosti apparaatof ze weet niet hoe dat werkt
Sorry hoor, maarreh... heb je nou het idee dat je een veredelde roddel-journalist bent?quote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef barca1971 het volgende:
Zullen we de moustache es opbellen en net doen of we van de pers zijn, weten we meteen wat ze genuttigd hebben en of ze hebben zitten kissebissen of het nou wel of geen horeca betrof waar ze in zaten
Misschien kan ze nou een pot pindakaas naar binnen smokkelen voor op de boterhamquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien heeft Estelle geen tosti apparaatof ze weet niet hoe dat werkt
Ja hallo u spreekt hier met Santegoetsquote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef barca1971 het volgende:
Zullen we de moustache es opbellen en net doen of we van de pers zijn, weten we meteen wat ze genuttigd hebben en of ze hebben zitten kissebissen of het nou wel of geen horeca betrof waar ze in zaten
Dit was een ''broodje in de aap gelogeerd''quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij reiken haar kookkunsten zo ver dat ze nog is staat is om water te laten aanbranden
Wij hebben hier natuurlijk wel alle informatie verzameld die justitie tegen Badr Hari kan gebruikenquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... heb je nou het idee dat je een veredelde roddel-journalist bent?
maar zou er niemand bij het parket/openbaar ministerie lurken onder werktijd ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier natuurlijk wel alle informatie verzameld die justitie tegen Badr Hari kan gebruiken
Die tosti madam klinkt wel lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Tim zal wel blij zijn me deze gratis reclame voor zijn "broodjeszaak". Zijn menukaart is nog nooit zoveel bekeken als vanavond
beetje kieskeurig doen ook nog!quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het maar een Miele is, anders geef je hem maar aan THT FHF
en dan bestellen ''wat Badr ook had''quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Tim zal wel blij zijn me deze gratis reclame voor zijn "broodjeszaak". Zijn menukaart is nog nooit zoveel bekeken als vanavond
Dat is een prima product.quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Misschien kan ze nou een pot pindakaas naar binnen smokkelen voor op de boterham![]()
[ afbeelding ]
special of the day, broodje Badr en Estellequote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Echt wel, en anders de BLTC welquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die tosti madam klinkt wel lekker
gewoon het topic printen en bij quote in de brievenbus gooien ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef barca1971 het volgende:
We gaan dit forum ook laten 'lekken' en zorgen dat het morgen bij evert op zijn kantoor ligt.. en ja ik ben minstens zo goed al evert de pevert, ben gisteren nog langs casa gullit gereden maar er was niks loos, bummer, wel waren de rolluiken gewoon open, in tegenstelling tot afgelopen maanden toen het huis net fort knox was
quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Stroekie het volgende:
heeft er trouwens iemand al iets van John van den heuvel zouzou vernomen ?
quote:Badr Hari legt zich niet neer bij aanhouding
Kickbokser Badr Hari legt zich niet neer bij zijn nieuwe aanhouding maandagavond. „Dat gaan we dinsdag proberen aan te vechten”, zei zijn advocaat Benedicte Ficq desgevraagd. Op verdere vragen wilde ze niet ingaan.
Badr Hari kwam vrijdag nog onder voorwaarden op vrije voeten. Maar die heeft hij geschonden, vindt justitie. Getuigen zeiden ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff maandagmiddag hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Hari zei 's avonds dat hij met haar had geluncht in een broodjeszaak in die stad. Hij dacht dat zo'n lunchzaak niet onder de soort horecazaken valt die de rechtbank bedoelde in de uitspraak van vrijdag.
Storm in een glas water dit.quote:Op maandag 12 november 2012 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die is afgevoerd naar de eerste hulp van AMC
Een lunchzaak die tot 03 uur open isquote:
Niet iedereen woont in een dorpquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lunchzaak die tot 03 uur open is
Oetlul. Billen. Branden. Blaren. Hatsee.
met spelt en zuurdesemquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
"Het was maar een corrigerend broodje".
Wait, whut?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
"Het was maar een corrigerend broodje".
Een lunchzaak met zulke openingstijden is geen lunchzaak meer natuurlijkquote:
heeft de politie ook al handdoeken opgehaald bij Tim ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En daarna heeft ie de afwas ook nog gedaan. Dus waar hèbben we het over!
Het is met Franse slagquote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Die menukaart zegt toch voldoende dat het gewoon een restaurant is?
We gaan?? Wie ben jij eigenlijk met je account van een paar minuten oud?quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef barca1971 het volgende:
We gaan dit forum ook laten 'lekken' en zorgen dat het morgen bij evert op zijn kantoor ligt.. en ja ik ben minstens zo goed al evert de pevert, ben gisteren nog langs casa gullit gereden maar er was niks loos, bummer, wel waren de rolluiken gewoon open, in tegenstelling tot afgelopen maanden toen het huis net fort knox was
Hij was er om te lunchen, dat maakt het een lunchzaak.... zo werkt het als je het middelpunt van de wereld bent.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is niet eens een ''lunchzaak'' maar dan nogwat een dombo's
quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'
ja welke onverlaat had er ook het hek van reservaat Amsterdam Zuid open laten staan ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht trouwens dat ''ze hun rust wilde pakken'' enzo...
en wat is er gebeurd met ''low profile''?
is niet écht slim om rond te gaan lopen in het Centrum van Amsterdam
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sukkelsquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was er om te lunchen, dat maakt het een lunchzaak.... zo werkt het als je het middelpunt van de wereld bent.
Ja, maar het was maandag, dan is bijna alles dichtquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze aten een broodje for fuck sakequote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zie ik helemaal niet op de LUNCHkaart staanquote:
Ze kunnen toch een ''eitje koken'' ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?
Of "Broordje-Badr-vlees".quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nieuw in de Shoarma zaak: een Badr-broodje
Als je ''low profile'' wilt ga je niet in het Centrum van Amsterdam rondlopen als BN'r wantquote:
Dat is niet in ze opgekomenquote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Want een half brood en beleg kopen kan niet?
kent Amsterdam zuid geen albert.nl of gewoon net als vroeger Leve de man van de SRV van je hieperdepiep holléquote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Want een half brood en beleg kopen kan niet?
Mwah, als je dan toch zo graag low profile wilt zijn als BV'er (Beroemde Verdachte), en een horecaverbod in een van de voorwaarden voor je voorlopige invrijheidstelling, dan was een broodje bij Bakker Bart of de Subway al op de grens geweest, maar deze hut is valt zeker onder de horeca.quote:
Je kon de W van welkom niet vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
We gaan?? Wie ben jij eigenlijk met je account van een paar minuten oud?
Uitgaansgelegenheden, daar valt een broodjeszaak toch niet onderquote:Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en overtraden daarmee de regels die de rechter heeft uitgesproken
en de horses voor Estelle d\r broodnodige ontspanningquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef barca1971 het volgende:
tut tut leandra, hold your horses...geen hiërarchie hiero hé, das voorbestemd voor Badr en Estelle
wat zegt van dale over horeca ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitgaansgelegenheden, daar valt een broodjeszaak toch niet onder
hij mocht niet in horecagelegenheden komen en daar valt een restaurant wel degelijk onderquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zag op Twitter al een broodje 'badr haring' voorbij komen
Lastig, in het begin nog wel, maar na de suggestie die toko te bellen, en dat "we gaan hier op het forum" geblaat doet m'n linker ringvinger niet meer zo makkelijk een opwaartse beweging.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon de W van welkom niet vinden?
zouzou, ga van het account van Soury af!quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
en die zaak heeft Bar in de naam staanquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon iemand die lekker mee wil doen johquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastig, in het begin nog wel, maar na de suggestie die toko te bellen, en dat "we gaan hier op het forum" geblaat doet m'n linker ringvinger niet meer zo makkelijk een opwaartse beweging.
Verkrampt denk ik.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Badr Hari komt voorlopig vrij. De rechter heeft zijn voorlopige hechtenis geschorst. Hari is nog steeds verdachte, maar de rechter vindt het niet nodig dat hij vast blijft zitten.
Ook is het persoonlijk belang van Badr Hari meegewogen bij de beslissing. Volgens de rechtbank moet de vechtsporter zo snel mogelijk weer aan het werk. "Want als het voorarrest veel langer duurt, kan hij het wel vergeten", zegt een persrechter.
Badr Hari moet van de rechter wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij niet in horecazaken komen en geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers.
Niet verwacht
quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
zouzou, ga van het account van Soury af!
Misschien las hij 'badr', en dacht hij dat er nog een feestje voor hem wasquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die zaak heeft Bar in de naam staan
Een restaurant met een lunchkaart, een menukaart en een wijnkaart, en ook nog eens tot 3 uur 's nachts open in het weekend, en al onder toezicht van de gemeente wegens herhaald geluidsoverlast, is geen onschuldig broodjeszaakje.... ongeacht wat je er gegeten hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl? Als het met ballonnen kan, kan het ook met broodjesquote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?
Hij vroegt zich al af waar de gele linten warenquote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Misschien las hij 'badr', en dacht hij dat er nog een feestje voor hem was
Het is die snol, echt die heeft hem in verleiding gebracht. Hij is beter af met dat gebroed die hem naar een broodjes zaak loktequote:
Mijn broodje pindakaas of salami haalt het er niet bij.quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dit niet onder de stand eten voor Badr en Estelle ?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is die snol, echt die heeft hem in verleiding gebracht. Hij is beter af met dat gebroed die hem naar een broodjes zaak lokte
Dan zou het sousou zijn. Jammer maar helaasquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
zouzou, ga van het account van Soury af!
Ja, dan wil ik ook wel weten van Ficq wat ze precies gegeten hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar eens ga eten als ik het zo zie![]()
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterrenquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef Stroekie het volgende:
nos journaal spreekt nu ook over restaurant en niet over broodjeszaak
maar met een begripvolle ponyquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef barca1971 het volgende:
Nu gaat Estelle weer terug naar haar kluizenaarsbestaan, zo zonder haar partner in crime
Bar Moustachequote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
Dat neuk je er niet zomaar vanaf jaquote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
zijn trainer in trainingspak heeft Badr nu ook uitgeleide gedaan ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
Nee 4 zelfsquote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee 4 zelfs
http://www.yelp.nl/biz/bar-moustache-amsterdam
gelukkig kan Estelle nu wel in alle rust herstellen van een weekend lang uitgewoond worden door Badrquote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat neuk je er niet zomaar vanaf ja
Kans is idd groot dat hij volgend weekend weer vrij is, maar dit is gewoon zo verschrikkelijk dom en/of arrogant....quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januariquote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Nee joh, als hij op vrije voeten was gekomen dat waren ze natuurlijk even bij Shownieuws langsgegaan om hun onvoorwaardelijke liefde te tonen aan de ganse natie. En natuurlijk wat geënsceneerde plaatjes voor de roddelpers.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
straks wellicht bij shownieuws laat ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
Dat lijkt me wel lekker, ohhhh ga doorquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |