Ja die tent heeft inééns drie michelin sterrenquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef Stroekie het volgende:
nos journaal spreekt nu ook over restaurant en niet over broodjeszaak
maar met een begripvolle ponyquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef barca1971 het volgende:
Nu gaat Estelle weer terug naar haar kluizenaarsbestaan, zo zonder haar partner in crime
Bar Moustachequote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
Dat neuk je er niet zomaar vanaf jaquote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
zijn trainer in trainingspak heeft Badr nu ook uitgeleide gedaan ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
Nee 4 zelfsquote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee 4 zelfs
http://www.yelp.nl/biz/bar-moustache-amsterdam
gelukkig kan Estelle nu wel in alle rust herstellen van een weekend lang uitgewoond worden door Badrquote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat neuk je er niet zomaar vanaf ja
Kans is idd groot dat hij volgend weekend weer vrij is, maar dit is gewoon zo verschrikkelijk dom en/of arrogant....quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januariquote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Nee joh, als hij op vrije voeten was gekomen dat waren ze natuurlijk even bij Shownieuws langsgegaan om hun onvoorwaardelijke liefde te tonen aan de ganse natie. En natuurlijk wat geënsceneerde plaatjes voor de roddelpers.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
straks wellicht bij shownieuws laat ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
Dat lijkt me wel lekker, ohhhh ga doorquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |