Uitgaansgelegenheden, daar valt een broodjeszaak toch niet onderquote:Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en overtraden daarmee de regels die de rechter heeft uitgesproken
en de horses voor Estelle d\r broodnodige ontspanningquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef barca1971 het volgende:
tut tut leandra, hold your horses...geen hiėrarchie hiero hé, das voorbestemd voor Badr en Estelle
wat zegt van dale over horeca ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitgaansgelegenheden, daar valt een broodjeszaak toch niet onder
hij mocht niet in horecagelegenheden komen en daar valt een restaurant wel degelijk onderquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zag op Twitter al een broodje 'badr haring' voorbij komen
Lastig, in het begin nog wel, maar na de suggestie die toko te bellen, en dat "we gaan hier op het forum" geblaat doet m'n linker ringvinger niet meer zo makkelijk een opwaartse beweging.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon de W van welkom niet vinden?
zouzou, ga van het account van Soury af!quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
en die zaak heeft Bar in de naam staanquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon iemand die lekker mee wil doen johquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastig, in het begin nog wel, maar na de suggestie die toko te bellen, en dat "we gaan hier op het forum" geblaat doet m'n linker ringvinger niet meer zo makkelijk een opwaartse beweging.
Verkrampt denk ik.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Badr Hari komt voorlopig vrij. De rechter heeft zijn voorlopige hechtenis geschorst. Hari is nog steeds verdachte, maar de rechter vindt het niet nodig dat hij vast blijft zitten.
Ook is het persoonlijk belang van Badr Hari meegewogen bij de beslissing. Volgens de rechtbank moet de vechtsporter zo snel mogelijk weer aan het werk. "Want als het voorarrest veel langer duurt, kan hij het wel vergeten", zegt een persrechter.
Badr Hari moet van de rechter wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij niet in horecazaken komen en geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers.
Niet verwacht
quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
zouzou, ga van het account van Soury af!
Misschien las hij 'badr', en dacht hij dat er nog een feestje voor hem wasquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die zaak heeft Bar in de naam staan
Een restaurant met een lunchkaart, een menukaart en een wijnkaart, en ook nog eens tot 3 uur 's nachts open in het weekend, en al onder toezicht van de gemeente wegens herhaald geluidsoverlast, is geen onschuldig broodjeszaakje.... ongeacht wat je er gegeten hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl? Als het met ballonnen kan, kan het ook met broodjesquote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?
Hij vroegt zich al af waar de gele linten warenquote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Misschien las hij 'badr', en dacht hij dat er nog een feestje voor hem was
Het is die snol, echt die heeft hem in verleiding gebracht. Hij is beter af met dat gebroed die hem naar een broodjes zaak loktequote:
Mijn broodje pindakaas of salami haalt het er niet bij.quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dit niet onder de stand eten voor Badr en Estelle ?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is die snol, echt die heeft hem in verleiding gebracht. Hij is beter af met dat gebroed die hem naar een broodjes zaak lokte
Dan zou het sousou zijn. Jammer maar helaasquote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
zouzou, ga van het account van Soury af!
Ja, dan wil ik ook wel weten van Ficq wat ze precies gegeten hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar eens ga eten als ik het zo zie![]()
http://www.barmoustache.nl/wp/wp-content/uploads/lunchkaart.pdf
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterrenquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef Stroekie het volgende:
nos journaal spreekt nu ook over restaurant en niet over broodjeszaak
maar met een begripvolle ponyquote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef barca1971 het volgende:
Nu gaat Estelle weer terug naar haar kluizenaarsbestaan, zo zonder haar partner in crime
Bar Moustachequote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
Dat neuk je er niet zomaar vanaf jaquote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
zijn trainer in trainingspak heeft Badr nu ook uitgeleide gedaan ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef barca1971 het volgende:
snappen ze dan niet dat het allemaal in het kader was van; aankomen, Badrs 25 kilo moeten er toch weer bij?
Nee 4 zelfsquote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die tent heeft inééns drie michelin sterren
quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee 4 zelfs
http://www.yelp.nl/biz/bar-moustache-amsterdam
gelukkig kan Estelle nu wel in alle rust herstellen van een weekend lang uitgewoond worden door Badrquote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat neuk je er niet zomaar vanaf ja
Kans is idd groot dat hij volgend weekend weer vrij is, maar dit is gewoon zo verschrikkelijk dom en/of arrogant....quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januariquote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Day het volgende:
Ik sluit me aan bij CC, hoor. Ben helemaal niet rancuneus en probeer zaken altijd van meerdere kanten te bekijken, maar het idee dat die 2 denken dat ze ons van alles wijs kunnen maken en het beeld van die zelfingenomen smoelen op die foto van afgelopen vrijdag EN het totale gebrek aan compassie voor het slachtoffer, doet mij toch erg genieten dat die loser weer vast zit en zij nu vast in alle staten is van alle ' onrecht' die haar en d'r grote liefde is aangedaan.
En ik verwacht dat hij met een paar dagen weer vrij is, maar dan hebben we altijd vanavond nog gehad!
Nee joh, als hij op vrije voeten was gekomen dat waren ze natuurlijk even bij Shownieuws langsgegaan om hun onvoorwaardelijke liefde te tonen aan de ganse natie. En natuurlijk wat geėnsceneerde plaatjes voor de roddelpers.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat dit topic dood was tot januari
straks wellicht bij shownieuws laat ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
Dat lijkt me wel lekker, ohhhh ga doorquote:Op maandag 12 november 2012 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een 'hartverscheurend' interview van Estelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |