Hij knijpt 'm.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Ole het volgende:
Nu zwaait ie wat minder dan afgelopen vrijdag![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie Estelle nu voor me als Sidonia die een zenuwaanval krijgt. Hop in het mosterdbad
ermee.
ik denk eerder te luiquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij knijpt 'm.
"Ja, ik heb een broodje gegeten."
Nee knurft, je hebt je voorwaarden geschonden omdat je nog te dom bent om een broodje te smeren.
Lui en dom dan, om voor een broodje zo'n risico te lopen. En gezegend met een slechte advocaat die ook al de term horeca niet begrijpt.quote:
estelle aan t bijbrengen en troostenquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef barca1971 het volgende:
Ongeloofelijk hé..waar zijn Jadranka en de man van Evert Santegoeds nu dan?
Nee, want het is een hetze, snap dat dan!quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
zouzou heeft nu waarschijnlijk ook een rolberoerte
o ja, excuzes moi!quote:Op maandag 12 november 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want het is een hetze, snap dat dan!
Ik dacht dat je een foutje in de TT had gemaakt, maar het bleek nog veel mooier.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Daar ga je dan weer, met je onnozele hoofd.
Toedels!
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Daar ga je dan weer, met je onnozele hoofd.
Toedels!
quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat je een foutje in de TT had gemaakt, maar het bleek nog veel mooier.![]()
*nog steeds in broek piest*
Nou nooit, nooit.... nooit is een rekbaar begrip bij Badr.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Copycat het volgende:
Die vergeet iig nooit meer waar HoReCa voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |