Een lunchzaak met zulke openingstijden is geen lunchzaak meer natuurlijkquote:
heeft de politie ook al handdoeken opgehaald bij Tim ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En daarna heeft ie de afwas ook nog gedaan. Dus waar hèbben we het over!
Het is met Franse slagquote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Die menukaart zegt toch voldoende dat het gewoon een restaurant is?
We gaan?? Wie ben jij eigenlijk met je account van een paar minuten oud?quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef barca1971 het volgende:
We gaan dit forum ook laten 'lekken' en zorgen dat het morgen bij evert op zijn kantoor ligt.. en ja ik ben minstens zo goed al evert de pevert, ben gisteren nog langs casa gullit gereden maar er was niks loos, bummer, wel waren de rolluiken gewoon open, in tegenstelling tot afgelopen maanden toen het huis net fort knox was
Hij was er om te lunchen, dat maakt het een lunchzaak.... zo werkt het als je het middelpunt van de wereld bent.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is niet eens een ''lunchzaak'' maar dan nogwat een dombo's
quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'
ja welke onverlaat had er ook het hek van reservaat Amsterdam Zuid open laten staan ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht trouwens dat ''ze hun rust wilde pakken'' enzo...
en wat is er gebeurd met ''low profile''?
is niet écht slim om rond te gaan lopen in het Centrum van Amsterdam
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sukkelsquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was er om te lunchen, dat maakt het een lunchzaak.... zo werkt het als je het middelpunt van de wereld bent.
Ja, maar het was maandag, dan is bijna alles dichtquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze aten een broodje for fuck sakequote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zie ik helemaal niet op de LUNCHkaart staanquote:
Ze kunnen toch een ''eitje koken'' ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze dan, honger lijden?
Of "Broordje-Badr-vlees".quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nieuw in de Shoarma zaak: een Badr-broodje
Als je ''low profile'' wilt ga je niet in het Centrum van Amsterdam rondlopen als BN'r wantquote:
Dat is niet in ze opgekomenquote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Want een half brood en beleg kopen kan niet?
kent Amsterdam zuid geen albert.nl of gewoon net als vroeger Leve de man van de SRV van je hieperdepiep holléquote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Want een half brood en beleg kopen kan niet?
Mwah, als je dan toch zo graag low profile wilt zijn als BV'er (Beroemde Verdachte), en een horecaverbod in een van de voorwaarden voor je voorlopige invrijheidstelling, dan was een broodje bij Bakker Bart of de Subway al op de grens geweest, maar deze hut is valt zeker onder de horeca.quote:
Je kon de W van welkom niet vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
We gaan?? Wie ben jij eigenlijk met je account van een paar minuten oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |