Oh, die is waarschijnlijk zo weer vrij. Maar dit mag ie mooi nog even meepikken.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
badr tegen stellie: het waren drie geweldige dagen!
[ afbeelding ]
Het is al zalig dat ie met grote koppen weer in de Telegraaf staat dat ie weer is opgehaald met een arrestatieteam.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, misschien komt hij er toch weer onderuit.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
badr tegen stellie: het waren drie geweldige dagen!
[ afbeelding ]
"Het is toch geen HoReCaBro(odjeszaak)?"quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Copycat het volgende:
Die vergeet iig nooit meer waar HoReCa voor staat.
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al zalig dat ie met grote koppen weer in de Telegraaf staat dat ie weer is opgehaald met een arrestatieteam.
"Nee echt meneer de rechter, u zult me hier NOOIT MEER ZIEN!"
Ik hoor het hem nog zeggen, een dag of wat geleden
en waar blijft nu de steun van Gers Pardoel ?quote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef barca1971 het volgende:
Straks om de 3 dagen een welkomstfeestje... en Yves weer bij Pauw en witteman proberen te redden wat er te redden valt en ohh leon de winter..hoe gaan deze mensen het lage IQ van hun protegés uitleggen?..ze weten het land wel bezig te houden dit onvoorwaardelijk verliefde stel
en die gasten van GTST schrijven nu al aan scenario 4 tot en met 10quote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Day het volgende:
O....M....G!!
Dit is zo slecht voor z'n reputatie! Die wil straks gewoon z'n cel niet meer uit schaamte!![]()
Hopelijk heeft Evert scenario 3 al klaarliggen.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zouden ze in de bajes ook ballonnen voor hem hebben, 'welkom terug'
scenario 3: Hongerig verlangenquote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Day het volgende:
O....M....G!!
Dit is zo slecht voor z'n reputatie! Die wil straks gewoon z'n cel niet meer uit schaamte!![]()
Hopelijk heeft Evert scenario 3 al klaarliggen.
Ik weet niet wie dommer is.quote:
Sneu voor Mark Rutte en Diederik Samson dat hun regeer akkoord deel 2 hierdoor geen media aandacht krijgtquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die kop op De Telegraaf, ik kan er niet genoeg naar kijken
mevrouw Santegoeds kan mooi de ballonnen en andere restanten van afgelopen vrijdag naar Zoetermeer brengenquote:
Die vinden ongetwijfeld dat het allemaal maar gemeen is en gericht op het kapot maken van Hariquote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef barca1971 het volgende:
Straks om de 3 dagen een welkomstfeestje... en Yves weer bij Pauw en witteman proberen te redden wat er te redden valt en ohh leon de winter..hoe gaan deze mensen het lage IQ van hun protegés uitleggen?..ze weten het land wel bezig te houden dit onvoorwaardelijk verliefde stel
zijn estelle en/of badr al eens gevraagd voor de nationale IQ test ? volgens mij scoort Kelly van der Veer nog hogerquote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zelfs Bonnie St.Claire is intelligenter
een soort van uitsmijterquote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nieuw in de Shoarma zaak: een Badr-broodje
Hij staat er zelfs dubbelquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die kop op De Telegraaf, ik kan er niet genoeg naar kijken
gewoon posten voor t huis, de kans was redelijk groot dat ze em vanavond nog zouden ophalen natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef barca1971 het volgende:
Maar hoe wisten ze van pow dat de politie zou komen bij Estelle?
Mevrouw Santegoeds????quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mevrouw Santegoeds kan mooi de ballonnen en andere restanten van afgelopen vrijdag naar Zoetermeer brengen
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Ik denk dat het eten beter is in de bak, dan dat vreten van Estellequote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse inquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef barca1971 het volgende:
Straks Evert weer kwijlend over Estelle dat ze zo overstuur is door de hetze en dat ze zoveel klasse heeft...hoelang moeten we die onzin nog aanhoren over deze mensen.. zou ze nog steeds niet beseffen dat ze nu voor haar kinderen moet kiezen, want die moeten dit allemaal maar meemaken alsof het normaal is..soms moet je mensen loslaten stellie, hoeveel je ook van ze houdt..some things are just not meant to be..
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.
het is gewoon bar en boosquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Nu staat hij er wel helemaalquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Zegt wie?quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |