een soort van uitsmijterquote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nieuw in de Shoarma zaak: een Badr-broodje
Hij staat er zelfs dubbelquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die kop op De Telegraaf, ik kan er niet genoeg naar kijken
gewoon posten voor t huis, de kans was redelijk groot dat ze em vanavond nog zouden ophalen natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef barca1971 het volgende:
Maar hoe wisten ze van pow dat de politie zou komen bij Estelle?
Mevrouw Santegoeds????quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mevrouw Santegoeds kan mooi de ballonnen en andere restanten van afgelopen vrijdag naar Zoetermeer brengen
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Ik denk dat het eten beter is in de bak, dan dat vreten van Estellequote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ze een broodje hadden gehaald bij de Subway had ik het me nog een beetje voor kunnen stellen, maar om naar een plaats te gaan met bar in de naam is toch wel de Goden verzoeken hoor....
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou me het best kunnen voorstellen, uitgaans gelegenheid. Is toch iets anders dan een hapje eten.Wel onwijs dom
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse inquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef barca1971 het volgende:
Straks Evert weer kwijlend over Estelle dat ze zo overstuur is door de hetze en dat ze zoveel klasse heeft...hoelang moeten we die onzin nog aanhoren over deze mensen.. zou ze nog steeds niet beseffen dat ze nu voor haar kinderen moet kiezen, want die moeten dit allemaal maar meemaken alsof het normaal is..soms moet je mensen loslaten stellie, hoeveel je ook van ze houdt..some things are just not meant to be..
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou de Mac nog niet eens binnenlopen in zijn positie.
het is gewoon bar en boosquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Nu staat hij er wel helemaalquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is Bar Moustache in de Utrechtsestraat, niet bepaald een ''snackbar''![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit wel onder ''Horeca'' valt
Zegt wie?quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op over die kinderen, daar heeft niemand interesse in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |