SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip... nooit nadat je verdoving heb gehad bij de tandarts pizza gaan bestellenquote:
Je mag toch een uur niet eten na een verdoving?quote:Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tip... nooit nadat je verdoving heb gehad bij de tandarts pizza gaan bestellen
hele bek verbrand..
Is mij nooit verteldquote:Op maandag 12 november 2012 13:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je mag toch een uur niet eten na een verdoving?
quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Dientje12 het volgende:
Hij ligt voor het toetsenbord onder het beeldscherm in zakje
Bij de 10000 misschien.quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Taexon het volgende:
wow ik heb gewoon de 1000 posts al gehaaldkrijg ik nu een koekje :S?
Ach ik koop wel gewoon een pak stroopwafels en blijf tot de 10000 posts lekker postenquote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
* Hypocriet pakt roosvicee
wil ik je zien doen, heb zelf een keer 200 in een dag gedaan en vond dat al veelquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef leeell het volgende:
duizend posts, pff ik doe meer dan dat in èèn dag
quote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wil ik je zien doen, heb zelf een keer 200 in een dag gedaan en vond dat al veel
Middag en middagquote:
Meestal niet.quote:Op maandag 12 november 2012 15:03 schreef Snowbells het volgende:
Is rauwe spekreepjes eten eigenlijk gevaarlijk?
Ashley Tisdale?quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef FL_Freak het volgende:
ik kan maar beter de lapo hebben vandaag. Ik heb een nieuwe vrouw voor in de OP.
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef AppelCake het volgende:
Zet iemand deze weer eens in de OP!
[ afbeelding ]
A-Jquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Boeit het iemand behalve jou dan dat het er niet instaat?
quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De volgende zet het er maar weer in.
Dat is wel ergquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
Ik vanochtend zo'n mail sturen naar het uitzendbureau met wat vragen, heel formeel en zo. Nu is er niets meer formeel aan en stuurt ze zelfs smileys mee.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wij staan bovenaan.. ja WIJ STAAN BOVENAAN!!!
Ik weet hoe ze eruit ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog even langs gaan om te kijken hoe ze er uit ziet, vast niet moeilijk om te hosselen.
Gaan er nog vele meer volgen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag m'n eerste oliebol van het jaar op
al gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wil ik je zien doen, heb zelf een keer 200 in een dag gedaan en vond dat al veel
Voor de zekerheid misschien een test van de fabrikant er ff overheen gooien. Die checkt alles bit voor bit want als je nu nog fouten hebt en je formatteert dan is de kans dat het een stuk meer naar de klote gaanquote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef leeell het volgende:
ohja, even chkdsk over mn HDD laten gaan, formatteren en verse windows installatie en het werkt weer
gelukkig alle belangrijke bestanden ten alle tijden in de cloud bewaard
hij lijkt wel wat meer te ratelen dan voorheenquote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor de zekerheid misschien een test van de fabrikant er ff overheen gooien. Die checkt alles bit voor bit want als je nu nog fouten hebt en je formatteert dan is de kans dat het een stuk meer naar de klote gaan
En dat is raar omdat?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
Kijk hoeveel die directeuren van de goede doelen verdienen![]()
[ afbeelding ]
Download ff UBCD en brand de ISO op een CD. En dan booten ermee en dan het test programma selecteren van de fabrikant. Ermee scannen en fouten opsporen en evnetueel repareren.quote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
[..]
hij lijkt wel wat meer te ratelen dan voorheen
Dit zag ik op Facebook. Ik vind het eerder raar dat mensen zeggen geef ik nooit meer wat aan het goede doel.quote:Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat is raar omdat?
Die gasten moeten dingen runnen waar miljoenen in om gaan?
Moet je er dan maar een simpele rita met korte kapsel neerzetten die nergens iets vanaf weet?
Dat staat er niet bij is dit stond ergens op Facebookquote:Op maandag 12 november 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
En wat voor salarissen zijn dat? Jaarlijks/per kwartaal/maandelijks/in totaal verdiend?
Ja ik zie het ook constant voorbij komen maar dat zegt meer over de mensen die het posten en verder niet snappenquote:Op maandag 12 november 2012 16:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit zag ik op Facebook. Ik vind het eerder raar dat mensen zeggen geef ik nooit meer wat aan het goede doel.
Jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
En wat voor salarissen zijn dat? Jaarlijks/per kwartaal/maandelijks/in totaal verdiend?
Ah zo, dat negeer ik altijd, de helft van die berichten klopt toch voor geen meterquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij is dit stond ergens op Facebook![]()
Gelijk al die mensen nou dan geef ik nooit meer wat aan het goede doel
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FBquote:
Gewoon naar buiten lopenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Geef ze een paar corrigerende klappen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
Er staan kinderen voor de deur te schreeuwen en aan te bellen en op het keukenraam te slaanga weg kutaso's
Ja ik doe nooit mee aan die bullshit op Facebook.quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook constant voorbij komen maar dat zegt meer over de mensen die het posten en verder niet snappen
Ze zijn al weg, mijn hond beukte de tussendeur open en ging grommen en blaffenquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten lopenrennen ze altijd vanzelf wel weg... bij mij dan tenminste
Of van die doorstuurdingenquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zie alsnog boven, klopt vaak geen hol van. Dat is vast zo'n huishoudmoeder die de hele dag niets te doen heeft en dan even een leuk plaatje gaat knippen en plakken voor FB
Krijg ik huilie ouders op mijn dakquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef ze een paar corrigerende klappen.
Oh ja, van die "like als je het er mee eens bent of comment als je het er niet mee eens bent"quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of van die doorstuurdingen
Nee zeg er gewoon wat van en zeg dat ze op moeten rotten.quote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg ik huilie ouders op mijn dak
"LIKE AND HELP A CHILD IN AFRIKA"quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Of van die doorstuurdingen
Like is one pray of zoquote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
"LIKE AND HELP A CHILD IN AFRIKA"
mensen die zulke onzin liken moeten echt geslagen worden
Ik straal niet echt gezag uit voor kinderen van 10quote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee zeg er gewoon wat van en zeg dat ze op moeten rotten.
Hoezo nietquote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik straal niet echt gezag uit voor kinderen van 10
welke mod was het steven of was het lompe?quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
Godver een mod heeft mijn sims spel verneukt
Is altijd riskant met die dingen idd.quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
Godver een mod heeft mijn sims spel verneukt
Ik had zo'n ding om de buurt levendiger te maken, het werd te sloom en nu zijn alle relaties 0quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is altijd riskant met die dingen idd.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was eerst dus ik was origineel.
Altijd goed de instructies bekijken en was het niet een beta versie ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding om de buurt levendiger te maken, het werd te sloom en nu zijn alle relaties 0![]()
![]()
Kan bestquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd goed de instructies bekijken en was het niet een beta versie ofzo?
Lekker is dat ja.quote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef Oceanview het volgende:
mama maakt eten en mijn neus ruikt lekkere dingen.
He.quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Snowbells dat nu nog mag spelen.
Jawellll.quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja kijk dan hoe vies. Dat mogen jouw ogen nog niet zien.
Waarom haal je [..] weg net zoals Socios.quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja kijk dan hoe vies. Dat mogen jouw ogen nog niet zien.
Ik mis hem.quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef Oceanview het volgende:
Waarom haal je [..] weg net zoals Socios.
Hoe kun je het perongeluk weghalen want je flikt het wel vaker?quote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het niet eens expres weggehaald.
Geen idee. Ik weet het echt niet.quote:Op maandag 12 november 2012 16:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kun je het perongeluk weghalen want je flikt het wel vaker?
bahquote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Dadelijk pasta met champignonsaus en zalm
Oh, ik vind het wel lekker denk ik. Sowieso omdat zalmquote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
vond het gewoon een rare combinatie, champignonsaus is vaak te snel overheersend.
pasta met champignons en zalm is prima, beetje kruiden, wat goede olijfolie en klaar ben je. alleen dan niet zo'n vette zoute saus erbij, dan proef je daarna de zalm niet meer.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel lekker denk ik. Sowieso omdat zalm
tartaarquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond tartaar met bruine bonen
dan heb jij wel hele rare zalm.quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Snowbells het volgende:
De zalm proef je juist boven de champignonsaus.
Ja ik vind die tomatensauzen niet echt meer lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
pasta met champignons en zalm is prima, beetje kruiden, wat goede olijfolie en klaar ben je. alleen dan niet zo'n vette zoute saus erbij, dan proef je daarna de zalm niet meer.
hoe is je champignonsaus dan gemaakt? Want daarbij denk ik direct aan een enorm vette saus met erg veel smaak.quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb jij het uberhaupt ooit eens gegeten die combinatie?
Visquote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vis sowieso niet lekker.
Als ik aan champignonsaus denk, denk ik aan gebakken champignons met room.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe is je champignonsaus dan gemaakt? Want daarbij denk ik direct aan een enorm vette saus met erg veel smaak.
Kabeljauw is lekker en nog wel een aantal andere witvissoorten. En tonijn maar dan wel de echte verse en rauw.quote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Visharing,kabeljauw,paling,makreel
ja precies, met veel peper en vaak nog veel zout ook. veel te overheersend voor een vis, ook als het zalm is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik aan champignonsaus denk, denk ik aan gebakken champignons met room.
Dikkige saus.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe is je champignonsaus dan gemaakt? Want daarbij denk ik direct aan een enorm vette saus met erg veel smaak.
rauwe tonijn ja? ik vond het wel lekker, maar had er ook een raar gevoel bij. dan nog liever rauwe zalm.quote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kabeljauw is lekker en nog wel een aantal andere witvissoorten. En tonijn maar dan wel de echte verse en rauw.
Ja tonijn is ook lekker inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kabeljauw is lekker en nog wel een aantal andere witvissoorten. En tonijn maar dan wel de echte verse en rauw.
Hoezo een raar gevoel? Het is niet dat je er dood aan gaat of zo.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
rauwe tonijn ja? ik vond het wel lekker, maar had er ook een raar gevoel bij. dan nog liever rauwe zalm.
Illegaal downloaden.quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
This video contains content from EMI, who has blocked it in your country on copyright grounds.
sterf aan balkanker
ja maar afentoe wil gewoon even casual kunnen klikken op de jodenbuis ja tochquote:
aangegevenquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
This video contains content from EMI, who has blocked it in your country on copyright grounds.
sterf aan balkanker
nee, die snap ik, althans, redelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo een raar gevoel? Het is niet dat je er dood aan gaat of zo.
jaquote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar afentoe wil gewoon even casual kunnen klikken op de jodenbuis ja toch
Mosselenquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik lust eigenlijk alle soorten vis behalve paling en mosselen/oesters.
ga nou niet flauw lopen doen, zo kan je ook zeggen dat walnoten en cashewnoten geen noten zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Mosselen en oesters zijn trouwens geen vis
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.quote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, die snap ik, althans, redelijk.
Als je een louche tent hebt, dan kan je op zijn minst heel wat dagen op de pot zitten ervan.
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.quote:Maar ik vond de textuur wel erg vreemd, toen ik het at, had ik ook nog een bonk tonijn van 400 gram oid. Dan ben je het halverwege ook wel een beetje zat.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet flauw lopen doen, zo kan je ook zeggen dat walnoten en cashewnoten geen noten zijn.
lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
dan moet je nooit in zaltbommel komen, als je daar vandaan komt duurt het 6 dagen voordat je weer normaal kan functioneren in een levendige wereld.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb Dimens zijn fobo vol met katten gepost.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef leeell het volgende:
ja ik weet, maar 070 stad is ook pure kanker, zoveel zwervers, tuig en gore tokkies
quote:
Kwam dat niet door de lucht in het zwembad?quote:
Meh doe maar niet.quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwam dat niet door de lucht in het zwembad?
je weet dat het niet verboden is hequote:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vis sowieso niet lekker.
te laat bitch niqqaquote:Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef Dimens het volgende:
Voordat iemand gaat bitchen met dat het 'you're' is, dat weet ik.
Dankje!quote:
van de bezemquote:
Tof he!quote:
Oh tof, wat ga je modden?quote:
misschien mag je Dimens' bezem moddererenquote:
Jij altijd met je vieze opmerkingen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien mag je Dimens' bezem moddereren![]()
@:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien mag je Dimens' bezem moddereren![]()
@:
Wat een schurkje.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij altijd met je vieze opmerkingen.
Komt enkel omdat zij 'seksist' tegen mij zei. Anders dacht ik aan bezem als een bezem.quote:Op maandag 12 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij altijd met je vieze opmerkingen.
alsof je niet zou willenquote:
Smoesjes dit.quote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt enkel omdat zij 'seksist' tegen mij zei. Anders dacht ik aan bezem als een bezem.
Geen smoesjes.quote:
Waarom denk je geschikt te zijn om mod te zijn? Wat is jouw meerwaarde?quote:
Oh god. Euhh. Ik heb een oog voor goede topics.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom denk je geschikt te zijn om mod te zijn? Wat is jouw meerwaarde?
Wil je pa wel dat je slaagt voor je opleiding?quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Ik quote 'is mijn probleem niet'quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil je pa wel dat je slaagt voor je opleiding?
Ja, zo kom je er niet! Je moet je wel wat beter verkopen!quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh god. Euhh. Ik heb een oog voor goede topics.
Zit je op kickboxen?quote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms wil ik mensen zo hard slaan dat ze in een coma vallen
Leuk heh, ouders. Moeten je financieel steunen tot je 21e maar doen dit niet want crisis.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan ik zorgen dat ik mijn kinderbijslag krijg zodat ik naar school kanmn pa wil het niet geven
Is niet mijn plek om te zeggen, maar goede opvoedingquote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik quote 'is mijn probleem niet'
Herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
kom sparrenquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dan krijg je 't niet. Waarom wil je pa 't niet geven?quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ze de bezem in mijn broek bedoelen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bezem is een scheldwoord, staat voor jongens die hun wenkbrauwen epileren, teveel gel in doen en met gare kleding lopen als skinny jeans
quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bezem in mijn broek bedoelen.
plisie bellenquote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh.quote:
Dimens is ons lampie van vandaag.quote:
Ze krijgen geld van de overheid om mij te steunen maar hij houdt het zelf omdat hij egoistisch is en nu faal ik school. Tnx papquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk heh, ouders. Moeten je financieel steunen tot je 21e maar doen dit niet want crisis.
Mijn vader is wel een van de grotere faalhazen iddquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is niet mijn plek om te zeggen, maar goede opvoeding
Waar is de registreerknop?quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh.
Nou ik wil niet dat jij mod wordt van mijn bezem. Ik wil niet dat jij bepaalt wat goed is voor mijn bezem en wat niet en wat er wel en niet mee mag gebeuren. Ik wil zelf mod zijn van mijn bezem en jij mag dan wel een gebruiker zijn. Wel eerst registreren hoor.
Hij zegt nooit waarom. En ik heb het nodig omdat mijn ov kapot is en ik anders niet naar school kan tijdens de beoordelingsweek en als k er niet bij ben moet ik het jaar overnieuw moet doen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan krijg je 't niet. Waarom wil je pa 't niet geven?
Kan je dan niet van iemand anders geld lenen? Of even met je vader gaan zitten tijdens een gesprek ipv los vragen. Ik kan me niet voorstellen dat je vader je geen geld geeft/leent om naar je beoordeling te gaan...quote:Op maandag 12 november 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zegt nooit waarom. En ik heb het nodig omdat mijn ov kapot is en ik anders niet naar school kan tijdens de beoordelingsweek en als k er niet bij ben moet ik het jaar overnieuw moet doen.
Als ik dit tegen hem zeg krijg ik als antwoord 'niet mijn probleem'___
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |