quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet flauw lopen doen, zo kan je ook zeggen dat walnoten en cashewnoten geen noten zijn.
lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het eet koop ik (mijn moeder) het vers of eet ik het bij het sushirestaurant hier in Zoetermeer. Daar hebben ze hele goede en ik ben er nog nooit ziek van geworden of zo.
[..]
Dat vind ik ook niet lekker. Ik wil altijd plakjes, dat is lekker.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
dan moet je nooit in zaltbommel komen, als je daar vandaan komt duurt het 6 dagen voordat je weer normaal kan functioneren in een levendige wereld.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zit al een paar dagen misselijk op de pot als ik sowieso in Zoetermeer ben geweest, ongeacht of ik daar gegeten heb.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb Dimens zijn fobo vol met katten gepost.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef leeell het volgende:
ja ik weet, maar 070 stad is ook pure kanker, zoveel zwervers, tuig en gore tokkies
quote:
Kwam dat niet door de lucht in het zwembad?quote:
Meh doe maar niet.quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwam dat niet door de lucht in het zwembad?
je weet dat het niet verboden is hequote:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vis sowieso niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |