SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ro-ald op 10-11-2012 19:32:05 ]
Me bodyfat zal trouwens nu wel iets hoger uitvallen, aangezien ik de laatste 2-3 weken best veel ineens was aangekomenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zie je wel, taexon vind het ook kut
heb ik ook, houd er wel rekening mee met hoe hoger je BF word hoe sneller hij hoger word. heeft te maken met je lichaam op temperatuur houden en hoeveel je lichaam hiermee verbrand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Me bodyfat zal trouwens nu wel iets hoger uitvallen, aangezien ik de laatste 2-3 weken best veel ineens was aangekomen! maar maakt niks uit
Mijn foto niet in de OP hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
Tatjana semic blijft in de OP staan,omdat ik haar zou raken.
Nice en klopt kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik ook, houd er wel rekening mee met hoe hoger je BF word hoe sneller hij hoger word. heeft te maken met je lichaam op temperatuur houden en hoeveel je lichaam hiermee verbrand.
mij maakt het voor de winter geen bal uit zo lang ik onder de 19 blijft interesseert het me niet zo veel. ga gewoon een goede anderhalve maand cutten tegen de zomer
Ik zet jouw foto van je buik wel in de OP?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn foto niet in de OP hebben
ik fiets 120 kilometer per week, en binnenkort word dat 150 dus dat is mijn cardioquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice en klopt klopt
Wat ook een fout van mij is is dat ik eigenlijk teveel cardio er nog bij doe...
Maarja hardlopen is verslavend
je kan hem wel aandoen hoor, alleen heb je er dan niet veel aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wou vanavond een super leuke jurkje aan doen, en nu kan het niet.
First world problems
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zet jouw foto van je buik wel in de OP?
Nicequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik fiets 120 kilometer per week, en binnenkort word dat 150 dus dat is mijn cardio
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je kan hem wel aandoen hoor, alleen heb je er dan niet veel aan
Geen idee, met jou weet ik het maar nooitquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Van mij ook denk je nou echt dat ik dat zou doen?
tja, je moet toch iets hé op zo'n saaie zaterdagavondquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga ik een film kijken in mijn eentje, met mijn jurk aan.
Hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, met jou weet ik het maar nooit
ik ga pas cardio doen in de cut, geen zin om dat er nu nog eens bij te doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nicevoorheen fietste ik ook zoiets, nu loop ik 3-4x per week minimaal 7.5KM in de avond
!
Doe meestal een ronde van 15 maar ligt er puur aan aan hoe ik me voel
Haha, ach ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, je moet toch iets hé op zo'n saaie zaterdagavond
Welke moet ik doen dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar serieus, roald verander het plaatje
Pics van jou in dat jurkjequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ach ja.
Yolo, ik trek het wel gewoon aan omdat jij het zegt
http://www.facebook.com/FHMnl/photos_streamquote:
picsquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ach ja.
Yolo, ik trek het wel gewoon aan omdat jij het zegt
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn broeders. Jullie Heer en Meester is gearriveerd.
een goedenavond mijnheerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eerder op de dag gemaakt toen ik het ff ging passen, want ik ga nu niet serieus mijn jurk aandoen, te lui om op te staan![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eerder op de dag gemaakt toen ik het ff ging passen, want ik ga nu niet serieus mijn jurk aandoen, te lui om op te staan![]()
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Mooi jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eerder op de dag gemaakt toen ik het ff ging passen, want ik ga nu niet serieus mijn jurk aandoen, te lui om op te staan![]()
ik ook, er staat dat het emily scott is op FHM maar haar kende ik al veel eerder en het is haar niet volgens mijquote:
de chick in de OP is echt absurd lekker dit keerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: jij zou iedereen raken.
Ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: jij zou iedereen raken.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de chick in de OP is echt absurd lekker dit keer
Ik vind er niks aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de chick in de OP is echt absurd lekker dit keer
A-J liefjequote:
Al nerveus?quote:
Ik mix met cola, dus zo snel is het niet opquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
A-J is je vaders zijn fles drank al op?
Niet echtquote:
gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
2Happy4U je zal vandaag toch met DV en Ieell meeten?
Nijmegenquote:
Jaquote:
Zeker, tweede kamer beetje laten zien, dit, dat. En leeell heeft nog mijn eten betaald, toffe kerel.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeker, tweede kamer beetje laten zien, dit, dat. En leeell heeft nog mijn eten betaald, toffe kerel.
morgen voor 2de keer in de bios kijken.quote:
waarom? dv ckr weerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:52 schreef leeell het volgende:
[..]
morgen voor 2de keer in de bios kijken.
niet mijn keuze hoor
pa zn verjaardagquote:
ah okokquote:
staat iequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ah okok
tevens, zeg even tegen dv om die foto privé te maken, dat enkel vrienden het kunnen zien etc.
stelde je gister ook voor alleen toe wou je ook nietquote:
Dat was gisteren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
stelde je gister ook voor alleen toe wou je ook niet![]()
dat is waar, en vandaag?quote:
oke veel plezier vanavond danquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
Even bier halen zo komt er een vriend hier chillen .
Hij komt pas om 22:30 dus ben nog wel op FOK! zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke veel plezier vanavond dan
oke gezelligquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij komt pas om 22:30 dus ben nog wel op FOK! zo.
Is goed, ik wacht op jequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, en vandaag?
ik weet niet eens waar je woontquote:
Heb ik nu al 10x verteldquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar je woont![]()
in de buurt van amsterdam dat is alles wat ik weetquote:
Buurt van weesp.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
in de buurt van amsterdam dat is alles wat ik weet
dat word lang zoeken, in heel regio amsterdam vragen of iemand een 16 jarige meid kent die angel-joy heet op een forum![]()
a zo ben ik al een stapje verderquote:
ga het aan appel vertellenquote:
o oke, veel plezier danquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Yes yes yes, ik mag als nog weg vanavond
Ik ga nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o oke, veel plezier dan
gelukkig, het is te stil hierquote:
oja jij moet morgen weer naar de kuip tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef Taexon het volgende:
Ja ik zit nog steeds te twijfelen waar ik vanavond heen gaKroeg in eigen dorp of dorp verderop... het punt is dat ik maar tot 1.00 blijft ivm werk morgen...
er komt toch een mattie langsquote:
Ik heb geen camera heb alleen een mobielquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leg je camara ergens neer, duh.
Ja pas om 22:30.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
er komt toch een mattie langs
Yup, en daar waarderen ze het niet als ik met een kater van hier tot tokio staquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oja jij moet morgen weer naar de kuip toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me nu wel op... laatste half jaar ga ik alleen maar met mensen van 25-30 mee naar de kroeg![]()
Maar ben wel sinds dien altijd goedkoper uit![]()
Jij zou geen jongens zoenen, mag ik het wel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
A-J geen gekke dingen doen die ik ook niet zo doen he
Liever niet natuurlijk,want ik wil wel met je zoenenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij zou geen jongens zoenen, mag ik het wel?![]()
![]()
Maar andersom misschien niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk,want ik wil wel met je zoenen
volgens mij zijn er weinig dingen die jij "niet" doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
A-J geen gekke dingen doen die ik ook niet zo doen he
misschien wil ze niet met jou zoenenquote:
Wie wilt dat nou niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
misschien wil ze niet met jou zoenen
Niet zoenen,maar wel neuken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik jou niet wil zoenen, bah bah
krullenbolletjequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom is Jan Kooijman zo lekker?
Denken dat ik dat meenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd roro, mijn beeld over jou is nu
kom op roald stiekem meende je het welquote:
Omdat hij een hommo is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom is Jan Kooijman zo lekker?
Ik weet dat jij dit net dacht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
je kunt wel zeggen denken dat ik het meen, maar het is en blijft een forum je kan nooit weten wat iemand denkt
kutquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit net dacht.
Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vindt alle mannen gay die genoemd worden door FOK!sters
Justin Bieberquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vindt alle mannen gay die genoemd worden door FOK!sters
jou tellen we gewoon als FOK!ster meequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
![]()
Oh wacht ik ben geen FOK!ster.
OVquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Jan kooiman gister docu over hem gezien ik vind hem inderdaad homo overkomen.
Hij is getrouwd en heeft een kindquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.
Ja hoe kan ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft een kind
Al was hij homoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Jan kooiman gister docu over hem gezien ik vind hem inderdaad homo overkomen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.
#Boldforbieberquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
![]()
Oh wacht ik ben geen FOK!ster.
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
Hoi krul!
Oke me fiets is officieel overleden... ben verleden week tegen een bloembak op dorp aangereden savonds en zie nu dat alles krom is... Ach dan maar straks weer lopen
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij zeiquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je maakt hem vast hetero enzo.
alcoholquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.
Heyquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
Hoi krul!
Oke me fiets is officieel overleden... ben verleden week tegen een bloembak op dorp aangereden savonds en zie nu dat alles krom is... Ach dan maar straks weer lopen
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kutquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.
Ben ik nu een lieve jongen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij zei
hahaha ik zei al alcohol, had het nog goed ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kut
Oh verleden ik dacht eerder deze dagquote:
Oh ja begrijpelijk welquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kut
Klopt eigenlijk heel slecht, maar de laatste paar weekende van het jaar dat ik de tijd heb moet ik het er maar van nemenquote:
Nee, in een restaurant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vetgedrukt voor bieber.
Je werkt in een drukkerij?_
Zat andere FOK!kers, DOEI!!!!quote:
lopen 2 van die enorme kleerkasten bij mij in de sportschool echt van die veel te grote kerels je weet wel, en die gaan ieder weekend jagermeister shotjes drinken tot ze helemaal lam zijn.quote:
Je date gaan FOK!ers meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, in een restaurant.
[..]
Zat andere FOK!kers, DOEI!!!!
Serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga mijn liefdesverdriet voor A-J weg drinken vanavond
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger isquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ik heb toch al sowieso geen kans gekregen dus
Je drinkt nu toch ook al, alcoholistquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga mijn liefdesverdriet voor A-J weg drinken vanavond
16 is legaal in Nederlandquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger is![]()
Jij net ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je drinkt nu toch ook al, alcoholist
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef Beach het volgende:
Ro-ald laat je account verwijderen door Danny, dan kan je daten.
Doe gewoon net als mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger is![]()
Ohhhh krullenbolletje is het beste wat mij ooit overkomen is.quote:
ik zal jou eens serieus in je sterretje nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is een forum niet zo serieus nemen.
ik neem jou heel serieusquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is een forum niet zo serieus nemen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus in je sterretje nemen.
hommoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik neem jou heel serieus
Waarom doe je zo schatjequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan noem je mij een alcoholist?
denken dat ik het op die manier bedoelquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohhhh krullenbolletje is het beste wat mij ooit overkomen is.!
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappenquote:
Hangt er vanaf wat die reactie is :SSquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Beach laat mij reageren in je fobo dan laat je alleen mijn reactie staan jeweetwel xxxxxxx
doe gwn :S:S:S;S:S:Squote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die reactie is :SS
Gewoon lyrics er bij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappen
Kan je "look at me now" van Chris Brown enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappen
ken ik ja, maja heb geen zin om een nummer 100 keer opnieuw te luisteren net zolang totdat ik de lyrics kanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je "look at me now" van Chris Brown enzo?
Een vriendin en ik kunnen mee rappen, is niet zo moeilijk na honderden keren luisteren
Ach, paar keer op radio, en ik ken het meestal alquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ken ik ja, maja heb geen zin om een nummer 100 keer opnieuw te luisteren net zolang totdat ik de lyrics kan
ik ook, maar dat nummer is echt veel te simpel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, paar keer op radio, en ik ken het meestal al
Vooral "call me maybe", kende ik na een keer luisteren al
Das waarquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook, maar dat nummer is echt veel te simpel.
en hij word ook veel te veel gedraaid
Je hebt toch al aids.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
BUT HERE IS A CONDOM SO FUCK ME SAFELY
dat doet echt pijn weet jequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik hoop dat je op een legoblokje staat!1!1!
!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik hoop dat je op een legoblokje staat!1!1!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat doet echt pijn weet je
ik hoop dat je op 2 legoblokjes tegelijk staat!!1!1!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat doet echt pijn weet je
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik hoop dat je op 2 legoblokjes tegelijk staat!!1!1!
omg dat meisje is zo onuitstaanbaar. weet jij toevallig hoe dat progamma heet, heb het een keer gezien was echt verschrikkelijkquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
met kanker schelden is 1 ding maar dit gaat wel ver, prquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga.
45 min fietsen naar Nigtevecht, RIP.
Doei
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga.
Doei
have funquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga.
Doei
Rest in RIP.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga.
Doei
wat is een skimboardquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Skimboard rail ontwerp helemaal af
Hopen dat me pa van de week een dagje vrij is dan kan hij helpen met het hout halen
Aangezien in mijn auto een plaat hout niet gaat passen..
wat ik hier in me hand hebquote:
ziet er wel leuk uit om te doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
wat ik hier in me hand heb
[ afbeelding ]
hier een filmpje van Adrien,, momenteel Nederlandse top skimboarderook al een paar keer mee geboard maar wat hij kan is gewoon niet normaal
![]()
quote:
Weet nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
wat moet er op de plek van die kruisjes staan?
sexsexsexsexsex ze wilt jequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
wat moet er op de plek van die kruisjes staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |