Doe gewoon net als mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger is![]()
Ohhhh krullenbolletje is het beste wat mij ooit overkomen is.quote:
ik zal jou eens serieus in je sterretje nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is een forum niet zo serieus nemen.
ik neem jou heel serieusquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit is een forum niet zo serieus nemen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus in je sterretje nemen.
hommoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik neem jou heel serieus
Waarom doe je zo schatjequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan noem je mij een alcoholist?
denken dat ik het op die manier bedoelquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohhhh krullenbolletje is het beste wat mij ooit overkomen is.!
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappenquote:
Hangt er vanaf wat die reactie is :SSquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Beach laat mij reageren in je fobo dan laat je alleen mijn reactie staan jeweetwel xxxxxxx
doe gwn :S:S:S;S:S:Squote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die reactie is :SS
Gewoon lyrics er bij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappen
Kan je "look at me now" van Chris Brown enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is best knap als je het "ECHT" mee kan rappen
ken ik ja, maja heb geen zin om een nummer 100 keer opnieuw te luisteren net zolang totdat ik de lyrics kanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je "look at me now" van Chris Brown enzo?
Een vriendin en ik kunnen mee rappen, is niet zo moeilijk na honderden keren luisteren
Ach, paar keer op radio, en ik ken het meestal alquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ken ik ja, maja heb geen zin om een nummer 100 keer opnieuw te luisteren net zolang totdat ik de lyrics kan
ik ook, maar dat nummer is echt veel te simpel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, paar keer op radio, en ik ken het meestal al
Vooral "call me maybe", kende ik na een keer luisteren al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |