Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vindt alle mannen gay die genoemd worden door FOK!sters
Justin Bieberquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vindt alle mannen gay die genoemd worden door FOK!sters
jou tellen we gewoon als FOK!ster meequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
![]()
Oh wacht ik ben geen FOK!ster.
OVquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Jan kooiman gister docu over hem gezien ik vind hem inderdaad homo overkomen.
Hij is getrouwd en heeft een kindquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.
Ja hoe kan ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft een kind
Al was hij homoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Jan kooiman gister docu over hem gezien ik vind hem inderdaad homo overkomen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik dacht dat Jan Kooiman echt hommo is hoor.
#Boldforbieberquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
![]()
Oh wacht ik ben geen FOK!ster.
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
Hoi krul!
Oke me fiets is officieel overleden... ben verleden week tegen een bloembak op dorp aangereden savonds en zie nu dat alles krom is... Ach dan maar straks weer lopen
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij zeiquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je maakt hem vast hetero enzo.
alcoholquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.
Heyquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
Hoi krul!
Oke me fiets is officieel overleden... ben verleden week tegen een bloembak op dorp aangereden savonds en zie nu dat alles krom is... Ach dan maar straks weer lopen
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kutquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kun je tegen een bloembak oprijden.
Ben ik nu een lieve jongen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij zei
hahaha ik zei al alcohol, had het nog goed ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kut
Oh verleden ik dacht eerder deze dagquote:
Oh ja begrijpelijk welquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is een betonnen bak die in een zijstraatje op dorp staat.. 1 meter breed en dat pad is 2 meter breed, je ziet hem pas als je er een meter af zit omdat die net na een bocht is, en met alcohol in het spel is dat nogal kut
Klopt eigenlijk heel slecht, maar de laatste paar weekende van het jaar dat ik de tijd heb moet ik het er maar van nemenquote:
Nee, in een restaurant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vetgedrukt voor bieber.
Je werkt in een drukkerij?_
Zat andere FOK!kers, DOEI!!!!quote:
lopen 2 van die enorme kleerkasten bij mij in de sportschool echt van die veel te grote kerels je weet wel, en die gaan ieder weekend jagermeister shotjes drinken tot ze helemaal lam zijn.quote:
Je date gaan FOK!ers meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, in een restaurant.
[..]
Zat andere FOK!kers, DOEI!!!!
Serieus?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga mijn liefdesverdriet voor A-J weg drinken vanavond
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger isquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ik heb toch al sowieso geen kans gekregen dus
Je drinkt nu toch ook al, alcoholistquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga mijn liefdesverdriet voor A-J weg drinken vanavond
16 is legaal in Nederlandquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kans willen krijgen bij iemand die zo veel jonger is![]()
Jij net ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je drinkt nu toch ook al, alcoholist
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:12 schreef Beach het volgende:
Ro-ald laat je account verwijderen door Danny, dan kan je daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |